Örfil
Guest
Eikun Alppuun. Sori.
Ostaessani kymmenen kappaleen paketin venäläisiä hehkulamppuja päätin tehdä vaikutuksen myyjänaikkoseen kertomalla F1-forumilta oppineeni tiedonjyvän.
- Venäläisiä hehkulamppuja.
- Niin.
- Aikanaanhan neuvostoliitossa tehtiin maailman parhaita hehkulamppuja. Niin hyvään kestoon ei ole länsimainen yhteiskunta päässyt eikä halunnut. Kapitalistisiat haluavat vaan tehdä paskaa jotta saadaan lampaat ostamaan lisää ja siinä sivussa raiskaavat äiti maata minkä ehtivät.
- Mmmm, joo.
Vitsi vitsi, kyllähän Lunsku ymmärtää tällaisen "rankan huumorin". Onhan hän melkoinen hassuttelija itsekin.Mutta toisaalta...
Mulla on lähiposti (lue 18 km päässä) nykyään Tsitimarketissa. Siellä oli tänään sitten jouluruuhkaa, joten vaaterekkien seassa siellä sitten konkeloitiin.Turtolan Citymarketissa oli mulla jo neljättä kertaa vuoden sisällä konkeloa kassalla. Ei voi olla niin vaikea rahastaa tuotteista oikeita hintoja ja antaa rahasta oikein takaisin. Tämä ei voi enää olla sattumaa.
Mulla on lähiposti (lue 18 km päässä) nykyään Tsitimarketissa. Siellä oli tänään sitten jouluruuhkaa, joten vaaterekkien seassa siellä sitten konkeloitiin.
Mulla on Kodak.Onks Kurskilla Nikon?