Olga
.
---
Viimeksi muokattu:
Sori siitä. :wink:Nyt närkästyminen, kun en tiedä mitä Olga oli tänne postannut. :doubtful:
Oli oikein hyvä postaus. Sai minutkin innostumaan.Nyt närkästyminen, kun en tiedä mitä Olga oli tänne postannut. :doubtful:
Tuosta tuli mieleen, kun kerran joku asiakas hetken ostoksiani tarkkailtuaan kysäisi, että onko mulla koira. Sanoin, että eihän toki, itselleni noita puruluita ostin.Miksiköhän kaupassa pitää tuijottaa vieraan ihmisen ostoskärryihin? Tänään kiinnitin huomiota siihen, että yllättävän montaa ihmistä kiinnosti mun työntämän ostoskärryn sisältö. Ventovieraat ihmiset, saatana. Jää siihen vielä paikoilleen silmät naulittuna johonkin random-ostokseen mun kärryissäin. Ja näkee että se ei ole sellaista hajamielistä töllötystä. Ei, vaan ihan suoraan pitää katsoa että mitäs tuollakin on kärryissään. Risoo.
Sikäli ihan validi kysymys, että minä ostin viimeksi eilen puruluita, eikä mulla ole koskaan ollut koiraa.Tuosta tuli mieleen, kun kerran joku asiakas hetken ostoksiani tarkkailtuaan kysäisi, että onko mulla koira. Sanoin, että eihän toki, itselleni noita puruluita ostin.
Suomalaista smalltalkia. Huhhuh. Olisi vain kertonut jotain säähän liittyvää, kuten "ulkona on kyllä kova pakkanen".Tuosta tuli mieleen, kun kerran joku asiakas hetken ostoksiani tarkkailtuaan kysäisi, että onko mulla koira. Sanoin, että eihän toki, itselleni noita puruluita ostin.
Johon olisin tietysti kiusallani sanonut, että minä tykkään talvesta. :wink:Suomalaista smalltalkia. Huhhuh. Olisi vain kertonut jotain säähän liittyvää, kuten "ulkona on kyllä kova pakkanen".
Mää tykkään jostain ihan muusta kun talvesta.Johon olisin tietysti kiusallani sanonut, että minä tykkään talvesta. :wink:
Nuo tuijottelijat yrittävät vain saada selville ostostesi perusteella sen millainen ihminen sinä olet.Miksiköhän kaupassa pitää tuijottaa vieraan ihmisen ostoskärryihin? Tänään kiinnitin huomiota siihen, että yllättävän montaa ihmistä kiinnosti mun työntämän ostoskärryn sisältö. Ventovieraat ihmiset, saatana. Jää siihen vielä paikoilleen silmät naulittuna johonkin random-ostokseen mun kärryissäin. Ja näkee että se ei ole sellaista hajamielistä töllötystä. Ei, vaan ihan suoraan pitää katsoa että mitäs tuollakin on kärryissään. Risoo.
Pressu kärrien päälle.Miksiköhän kaupassa pitää tuijottaa vieraan ihmisen ostoskärryihin? Tänään kiinnitin huomiota siihen, että yllättävän montaa ihmistä kiinnosti mun työntämän ostoskärryn sisältö. Ventovieraat ihmiset, saatana. Jää siihen vielä paikoilleen silmät naulittuna johonkin random-ostokseen mun kärryissäin. Ja näkee että se ei ole sellaista hajamielistä töllötystä. Ei, vaan ihan suoraan pitää katsoa että mitäs tuollakin on kärryissään. Risoo.
Eikö se paremmin onnistuisi loggautumalla F1-Forumille ja lukemalla sieltä tolen juttuja?Nuo tuijottelijat yrittävät vain saada selville ostostesi perusteella sen millainen ihminen sinä olet.
Juoksit oikopäätä autolle, sitten ajaen kotiin, puhelinsoitto matkalta...räplää ittes jne., aseta jalat kohti kattoa...täältä tulee kohta.Äidykkä, sormuksesta päätellen ei yllättäen yh, kera kahden pojan, arviolta 4- ja 5-vuotiaat. Vanhemman pojan nimi on Toivo. Jääkiekkomailoja pitäisi molemmille saada mutta pojat keskittyvät painimiseen, räkimiseen, lattialla huutamiseen ja muiden asiakkaiden häiriköintiin.
Mailoja kokeillessa alkaa yninä:
- Äiti, mä en haluu pelata jääkiekkoa vaan tennistä!
- Äiti, mä en haluu pelata jääkiekkoa vaan sählyä!
Myyjä tuo kuitenkin kalliinpuoleista komposiittimailaa vanhemmalle kokeiltavaksi. No, mitä tekee tämä tuleva yhteiskunnan Toivo? Iskee tietysti napakan tuntuisesti myyjää mailalla kaulaan. Sen jälkeen iskee mailan lähes päreiksi laskettelumonohyllyn kulmaan.
Vauvakuumeeni kasvoi entisestään.
Eipä juuri mitään. Seuraava havainto heistä oli kun yritti vanhempi saada tuloksetta jälkikasvujaan autoon.Siis mitä helvettiä? Oikeesti näin tapahtui? Mitäs äityli teki tilanteessa?