Ai että. Näitä on nähty, ja kivoja on ne vieraat lapset, jotka nyrkillä hakkaa omia lapsia. Tai jollain puuvasaralla päähän. Tai tyrkkii päin lämmityspatteria. Vanhempansa juo kahavia vieressä ja ei ole näkevinään. Voi saatana. En tiedä kumman muroihin kusis.Ai vittu nyt muuten jurppii.
Vapaa kasvatus vittu saatana.
Kyllä äiteensä oikean lajin pariin patistaa. Luonnonlahjakkuuksia selkeesti.Äidykkä, sormuksesta päätellen ei yllättäen yh, kera kahden pojan, arviolta 4- ja 5-vuotiaat. Vanhemman pojan nimi on Toivo. Jääkiekkomailoja pitäisi molemmille saada mutta pojat keskittyvät painimiseen, räkimiseen, lattialla huutamiseen ja muiden asiakkaiden häiriköintiin.
Mailoja kokeillessa alkaa yninä:
- Äiti, mä en haluu pelata jääkiekkoa vaan tennistä!
- Äiti, mä en haluu pelata jääkiekkoa vaan sählyä!
Myyjä tuo kuitenkin kalliinpuoleista komposiittimailaa vanhemmalle kokeiltavaksi. No, mitä tekee tämä tuleva yhteiskunnan Toivo? Iskee tietysti napakan tuntuisesti myyjää mailalla kaulaan. Sen jälkeen iskee mailan lähes päreiksi laskettelumonohyllyn kulmaan.
Vauvakuumeeni kasvoi entisestään.
Sinne päin, sinne päin...Kaustisen purppurapelimannejen.
Mä olen kyllä nähnyt hintalappuja, joissa hinta on useilla valuutoilla, mutten kertaakaan kaikilla mahdollisilla valuutoilla.Vaatteissa on joskus sellaisia hintalappuja, joissa on hinta kaikilla mahdollisilla (kyllä, aivan kaikilla) valuutoilla.
Ei se mitään.Mä olen kyllä nähnyt hintalappuja, joissa hinta on useilla valuutoilla, mutten kertaakaan kaikilla mahdollisilla valuutoilla.
Sopisi.Sopisikohan nyt kysyä, että miksi ihmeessä raumalaisessa, jonne uskoisin em. episodin sijoittuneen, kaupassa hinnat ilmoitetaan Sveitsin frangeissa?
Tuli jälkikäteen mieleen, että yhden koon kalsareita heittelet tietenkin Kaija Koon keikoilla. :wink:Kenen keikoilla käyt kalsareita heittelemässä?
Kaijo Koolla ei ole väliä.:frown:Tuli jälkikäteen mieleen, että yhden koon kalsareita heittelet tietenkin Kaija Koon keikoilla. :wink:
Annat sen esim. Alpulle tietovisapalkinnoksi tai voimasoittoon.Käväisin ostamassa kampaamotuotetason hiustenhoitoainetta tavaratalon kosmetiikkaosastolta. Vasta kotona huomasin, että myyjä oli sujauttanut kassiini kaupanpäällisinä Jannan cd-singlen. Ja minä kun en pidä kyseisestä laulajasta yhtään. :dunno:
No sehän sopii!Annat sen esim. Alpulle tietovisapalkinnoksi tai voimasoittoon.