Onko kellään muuten tietoa, että mahtaako Keskis-Veskun kyläkaupassa vielä olla se miljoonan markan taideteos olemassa vai kelkottiinkohan pankkiin moinen?Ja markat ois kai pitäny reilu pari vuotta sitten vaihtaa euroiksi. Voi sitä Dompparia sitten.
Reilu meininki. Vedikkö pomoa turpaan?Tänään palasin töihin muutaman päivän lomalta ja ilokseni sain todeta pomoni murtautuneen kaappiini, viskoneen kamojani pitkin pölyistä käytävää ja antaneen kaappini jollekin uudelle työntekijälle. :frank:
Kaapin lukko oli itse ostamani.
En. Haastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..Reilu meininki. Vedikkö pomoa turpaan?
Toki.Kai sää olit ilmoittanu lähteväs lomalle
JÖSSES!En. Haastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..
Tuo voi joillain aloilla olla ihan tarpeellinen ja yleinen kysymys, mutta harvemmin sillä kai pomoja ja työkavereita tarkoitetaanHaastattelutilanteessa painotettiin työpaikalla olevan sekopäitä joka lähtöön ja kyselivät, että kuinka tulen toimeen tuollaisten tapausten kanssa..
Vähän on Hesburger-meininkiä nyt kyllä.Tänään palasin töihin muutaman päivän lomalta ja ilokseni sain todeta pomoni murtautuneen kaappiini, viskoneen kamojani pitkin pölyistä käytävää ja antaneen kaappini jollekin uudelle työntekijälle. :frank:
Onko joku syy miksi siedät tollasta paskaa? Mulle pomo sanoi tänään, että mun pitäisi vetää kännit. Noh vedän kaljaa tässä nyt.Tänään palasin töihin muutaman päivän lomalta ja ilokseni sain todeta pomoni murtautuneen kaappiini, viskoneen kamojani pitkin pölyistä käytävää ja antaneen kaappini jollekin uudelle työntekijälle. :frank:
Ensi kuussa seuraavan kerran sopimus katkolla. Tavoitteena keksiä parempaa tekemistä siihen mennessä.Onko joku syy miksi siedät tollasta paskaa? Mulle pomo sanoi tänään, että mun pitäisi vetää kännit. Noh vedän kaljaa tässä nyt.
Ulosottomiehenäkö toimit?Uutisia lukematta ei kyllä tältä istumalta uskoisi, että ollaan lamassa.
Oma konsernikin irtisanoo porukkaa toisista yksiköistä, mutta omassa yksikössä hukutaan työkuorman alle. Varmaan yksi viimeisistä linnakkeista tuotantopuolella kun menee joko hyvin tai erinomaisesti.
Ulosottomiehenäkö toimit?
Tampereellakin teidän putkan etuovi taas käy, näin tiesi Aamulehti eilen kertoa.Oma konsernikin irtisanoo porukkaa toisista yksiköistä,
Olen kyllä yrittänyt hakeutua, mutta huonolla menestyksellä. Kokeneemmilla vinkkejä?Suekin olisi hyvä sulkea putkaan vähäksi aikaa. Jos ei muuten niin vittuillakseen.
Mulla olis yks takuuvinkki, mutta sen voi toteuttaa vasta itsenäisyyspäivänäOlen kyllä yrittänyt hakeutua, mutta huonolla menestyksellä. Kokeneemmilla vinkkejä?
Paiskasin työpisteeltä roskiin kaiken epämääräisen paperitauhkan mitä kymmenen vuoden aikana oli kertynyt. Kesti 2 työpäivää.
Puolensataa mappia roskiin ja nelisenkymmentä muualle arkistoon.
Jos ei edes muista mihin esim. jonkun luettelon asiat liittyvät, kyseinen asiakirja ei ole tärkeä.