Oon varmaan kuukausisotalla miettiny että onko Zoe nainen vai mies. Tästä sanavalinnasta päättelen että nainen. Ellei sitten ollut hassuttelua. Oletan ettei ollut.
Erinomaisesti päätelty!
Oon varmaan kuukausisotalla miettiny että onko Zoe nainen vai mies. Tästä sanavalinnasta päättelen että nainen. Ellei sitten ollut hassuttelua. Oletan ettei ollut.
Zoe on ihan hyvä jätkä.
Leskisen hengessä mukana.:thumbup:
Ai "Mitä teet viikonloppuna?"
Onko olemassa Zoe-nimisiä miehiä?
Toisaalta, lienihän Annelikin miesi.
Voidaan myös kysyä, onko olemassa Albert Oil -nimisiä henkilöitä. Itse en tiedä vastausta.
Erinomaisesti päätelty!
Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, tuota nickiä käyttää potra poika.
Haukutko Suea skrodeksi, jopa isoluiseksi?
Olen ruvennut katsomaan baseball-otteluita sekuntikello kädessä. Tai ei koko ajan kädessä, mutta jos tulee sellainen lyönti että ykköspesälle on kiire, niin kelaan 10 sekuntia taaksepäin (mediatoistimesta löytyy sellainen nappi) ja kellotan kuinka nopeasti juoksija juoksee pesävälin. Pitäisi varmaan ruveta pitämään kirjanpitoa ajoista, nythän tämä on ollut ihan vain sellaista omaa pikku kivaa puuhastelua. Nopein on ollut 3,68 sekuntia (Billy Hamilton) kun hitaimmat ovat siellä 4,5 sekunnin tienoilla.
Sekuntikellon ostin aikoinaan, kun piti kellotella ravihevosille väliaikoja.
Eihän sitä arvosteta tai seurata edes suomessa. Ainakin ala-asteella pitivät potkupallon perässä köröttelyä ja kiekon ympärillä kurvailua enempi urheiluna.
Eipä tuo kakarana haitannut.Pesäpalloa ei voi tuosta noin vaan lähteä puistoon lyömään, sillä laji vaatii kunnollisen kentän ja vähintään 12 pelaajaa.
Varmaan vaan suurempaa asiantuntemusta, ja kakarat eivät vain tiedä, "ettei voi".Tuo kommentti on outo:
Eipä tuo kakarana haitannut.
Pesis on koululiikunnassa siitä hankala laji, että siinä tarvis taitoa jonkun verran jotta tulis liikuttua edes jonkun verran. Ummikko kun menee lyömään niin se huitoo kolmesti ohi ja siirtyy jonon perälle kaivamaan nenää. Ulkovuorossa se taas kaivaa nenää takakentällä ja kattelee kun muut huitoo kolmesti ohi. Motivoi ihan helvetisti.
Palloa sen sijaan osaa potkaista kaikki normaalilla motoriikalla varustetut. Eri asia toki mihin se pallo lähtee, mutta sentäs jalka osuu siihin. Yleensä.