Tapaus Nielikäinen & Vandenbussche

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
[pidättelee_naurua_tag]

mn97 sanoi:
Tänään junassa minulla oli joku liputta matkustava tyttö tarkastajan tullessa sisään. Lippu oli kuulemma jossain puhelimen päässä, joka oli juuri sillä hetkellä pahasti varattu. Ei rangaistusta.
Nii-in. Miten tämä liittyy jääkiekko-otteluiden tappeluihin...?!
Ymmärrätkö sinä mitä olet tekemässä?
Mitäs MINÄ olen tekemässä. Ymmärrätkö SINÄ kirjoittamaasi?!

seuraatko sinä yhtään tätä lajia?
Seuraan. Seuraatko sinä?!

Ymmärrätkö miksi minä käyn tällä hetkellä todella hiilenä?
En. Tai no...ööh...sinulta puuttuu jotain mitä useimmilla ihmisillä on.
Sinä olet omalla toiminnallasi ja omallatunnolla tuhoamassa useiden perheiden olemassa oloa. Vai mitä ajattelet Bussen- ja muiden syyttömästi syytteitä saaneiden pelaajien vaimojen ajattelevan asiasta?
Minä, minä. Minä tuhoan mielelläni toiminnallani perheitä. Millainen lääkitys sinulta on jäänyt ottamatta?!
Häh Selitä mulle, jos sulla on munaa siihen.
Done.

[/pidättelee_naurua_tag]
:D

KKK

SAslikia nickissä
Sijainti
f1racing.net
jaska sanoi:
Yksi tyhmä kysymys kääkkää mitään ymmärtämättömältä hahmolta:

Jos tappelut kuuluu kääkkään, niin miksei ne ole sääntökirjassa mukana?
Ovatpas. Nimittäin tekona, josta tuomitaan asiaankuuluva rangaistus.

abc

DNF
jaska sanoi:

Eikös taklauksetkin ole "osa jalkapalloa", vaikka niistä rangaistaankin? Ja puskut ;)

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
jaska sanoi:

Yksi tyhmä kysymys potkupalloa mitään ymmärtämättömältä hahmolta:

Jos näytteleminen kuuluu potkupalloon, niin miksei sitä ole sääntökirjassa mukana?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

jaska sanoi:

Yksi tyhmä kysymys tästä kommentista mitään ymmärtämättömältä hahmolta:

Miksi, jaska, käytät jääkiekosta tuommoista nimitystä, joka on luettavissa quottaamastani tekstistä ?

Ei pidä olla ylimielinen ja käyttää haukkumasanoja lajista, josta ei pidä.

Tämänlaatuinen touhusi aiheittaa hahmojenvälistä jarnautumista.

poko

Well-known member
Vitun naurettavia nuo SM-liigan langettamat sanktiot seuroille. Pitää kai ruveta katsomaan vanhoja Detroit-Colorado pelejä nauhalta, silloin vielä pelattiin JÄÄKIEKKOA :ahem:

haju

Banned
poko sanoi:
Vitun naurettavia nuo SM-liigan langettamat sanktiot seuroille.
Hyvin perusteltu tuomio SM-liigalta. Täytyy vain toivoa, että tämä ei jää pelkäksi sanahelinäksi:

SM-liigan edustajien mukaan kurinpitojärjestelmän toimivuutta terävöitetään ja samalla erotuomareiden toimintaohjeita tullaan tarkentamaan.

poko

Well-known member
http://jaahyaitio.blogspot.com/2006/10/burning-ring-of-fire.html

Jääyaition Suutarin Jukan mielipide asiasta. Enemmän en voisi samaa mieltä olla :ahem:

"Sakotetaan reilusta tappelusta, mutta päähän kohdistuneesta taklauksesta - väkivaltaisesta teosta jossa uhrilla ei ollut mahdollisuutta puolustautua - jossa Arto Laatikainen sai aivotärähdyksen Burke Henryn toimesta jaetaan kahden ottelun pelikielto. Hienoa logiikkaa!"

abc

DNF
Mun mielestä on hassua, että poliisitutkintaa perustellaan sillä, että omasta mielestä tappeleminen ei kuulu jääkiekkokulttuuriin.

Edelleenkään en ole jääkiekkotappeluiden kannattaja, lähinnä urheilutapahtumiin liittyvien poliisitutkintojen vastustaja.

abc

DNF
Jokerit ja HIFK vois tehdä poliisitutkinnan sm-liigan langettamista sakoista.

haju

Banned
Charlie sanoi:
Jos näytteleminen kuuluu potkupalloon, niin miksei sitä ole sääntökirjassa mukana?
Onko joku ollut sitä mieltä, että näytteleminen kuuluu jalkapalloon? Näyttelemistä toki on jalkapallossa. Sitä pidetään kuitenkin ongelmana, josta pyritään eroon.

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
poko sanoi:
Vitun naurettavia nuo SM-liigan langettamat sanktiot seuroille. Pitää kai ruveta katsomaan vanhoja Detroit-Colorado pelejä nauhalta, silloin vielä pelattiin JÄÄKIEKKOA :ahem:
Eihän tuossa jääkiekkoa PELATTU juuri lainkaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
Mun mielestä on hassua, että poliisitutkintaa perustellaan sillä, että omasta mielestä tappeleminen ei kuulu jääkiekkokulttuuriin.
Mä en ihan täysin ymmärrä tuota sinun lausetta. (vrt. mitä olet kirjoitellut aiemmin) Meneekö se tosiaan noin...vai onko siinä joku virhe ?!

Ymmärtäisin, jos se menisi näin: Mun mielestä on hassua, että poliisitutkintaa perustellaan sillä, että omasta mielestä tappeleminen kuuluu jääkiekkokulttuuriin. Vrt. mitä Suutari teki...enpä tiedä onko tuota poliisitutkintaa esim. täällä kukaan nyt erityisen hyvänä pitänyt jne.

abc

DNF
Formulanomi sanoi:
Mä en ihan täysin ymmärrä tuota sinun lausetta. (vrt. mitä olet kirjoitellut aiemmin) Meneekö se tosiaan noin...vai onko siinä joku virhe ?!

Ymmärtäisin, jos se menisi näin: Mun mielestä on hassua, että poliisitutkintaa perustellaan sillä, että omasta mielestä tappeleminen kuuluu jääkiekkokulttuuriin. Vrt. mitä Suutari teki...enpä tiedä onko tuota poliisitutkintaa esim. täällä kukaan nyt erityisen hyvänä pitänyt jne.
No se on vähä tollain huonosti kirjoitettu lause :). Toi "omasta mielestä" ei liity mielipiteeseeni vaan se on niinku passiivi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
VJR sanoi:
No se on vähä tollain huonosti kirjoitettu lause :). Toi "omasta mielestä" ei liity mielipiteeseeni vaan se on niinku passiivi.
Jotain tuollaista epäilinkin. :D
----
Se, että SM-liiga antoi rangaistuksen oli ihan selkeä linjaus. Ja hyvä asia, vaikka "omaa" seuraa rankaistiinkin. (en ole tykänyt tämän Bussen palkkaamisesta) Vähän tietty sääli, että päätös näytti syntyvän vasta painostuksen jälkeen.