Tarvitaanko lisää modeja 2010->?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse olen tuntenut tehtäväni melkeinpä diktatooriseksi.. Sentäs Otto Hokkanen ja burb (tai sitten jmt? mistä minä näitä muitten modejen tekoja tietäisin?) ovat auttaneet välillä. Minulla ainaskin semmoinen tuntuma, että nyt oikeasti kaivattaisiin lisää modevoimaa. Kaikki tehtävä tulee minulle ja kaikki paska valuu minun niskaani. Ei harmittaisi minua ainakaan lainkaan, jos vapaaehtoisia moderaattoreita ilmaantuisi (vaikkei Antti näytä kaipaavan). Onhan noita historiaa katsoen ollut melkein 5 kertainen määräkin joskus..

Elikkäs kysyn, kuka haluaisi moderaattoriksi ja ketä ehdotat. Itse ehdotan suorintein nimimerkkiä Webslave. Siinä on mies mies paikallaan, tietenkin vaadittaisiin sekä nimimerkin, että Antin suostumusta lisäksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä voin alkaa jos tosta hommasta maksetaan hyvin.

Tota noin siis joo, voi olla että mä palailen pikkuhiljaa forumistiksi ja modeksi, joskin pyydän että valutatte kaiken paskan edelleenkin kouvon niskaan, kiitos.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä voin alkaa jos tosta hommasta maksetaan hyvin.

Tota noin siis joo, voi olla että mä palailen pikkuhiljaa forumistiksi ja modeksi, joskin pyydän että valutatte kaiken paskan edelleenkin kouvon niskaan, kiitos.
Se olisi hiehoa:thumbup: Kyllähän kaksi on yhtä parsempi.


:alppu:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Toivottavasti jostain mystisesti ilmaantuisi lisävoimia kouvoa auttamaan.

Kouvohan on toiminut mitä mainioimmin, että siitä ei ole moittimista.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar&Kyllikkiä kannattaisi kysäistä, sillä on varmaan aikaa kun ei tänne kirjoittele.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Itse ehdotan suorintein nimimerkkiä Webslave. Siinä on mies mies paikallaan, tietenkin vaadittaisiin sekä nimimerkin, että Antin suostumusta lisäksi.
Kiitos kunniasta, mutta ei kiitos. En usko, että nauttisin samanlaista luottamusta kuin kouvo, eikä pesti minua varsinaisesti kiinnosta (vaikka moderointia sinällään vahvasti kannatan ja kannustan). Olen tiukkapipoisempi ja huumorintajuttomampi joten spontaanisti linjani olisi eri kuin kouvolla.

Joku taisi "nimimerkkisi kuolema"-ketjussa ilmoittaa, että hänen nickinsä kuolee kun WebSlavesta tulee mode. :eek:
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Ehdotan, että Vuoden forumistiksi valittu hahmo pääsee palkintona/joutuu rangaistuksena toimimaan vuoden ajan palstan vastuullisena moderaattorina ja edustamaan F1-Forumia myös kansainvälisellä näyttämöllä. Saataisiin vähän lisää panostakin tuohon Idols-kisaan.

Keskustelupalstan sääntöjä tulisi tietenkin samalla muuttaa, jotta kunniasta ei voisi kieltäytyä ja velvollisuuden pakoilijat karkotettaisiin. ;)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ehdotan, että Vuoden forumistiksi valittu hahmo pääsee palkintona/joutuu rangaistuksena toimimaan vuoden ajan palstan vastuullisena moderaattorina ja edustamaan F1-Forumia myös kansainvälisellä näyttämöllä. Saataisiin vähän lisää panostakin tuohon Idols-kisaan.

Keskustelupalstan sääntöjä tulisi tietenkin samalla muuttaa, jotta kunniasta ei voisi kieltäytyä ja velvollisuuden pakoilijat karkotettaisiin. ;)
Minulla on vähän turhan monessa listassa ykkössija, jotta voisin moista kannattaa. ;)

-Edit- Mitä sinulla oli mielessä tuon "kansainvälisellä näyttämöllä edustamisen" tiimoilta?
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Mitä sinulla oli mielessä tuon "kansainvälisellä näyttämöllä edustamisen" tiimoilta?
Eipä juuri mitään ihmeellistä. Erilaisissa tilaisuuksissa, kuten tulevilla Vauhdin Maailman moottoriurheilumessuilla joku kirjoittelijoista voisi edustaa F1-forumia esimerkiksi suunnitelluissa keskustelupaneeleissa ja samalla tehdä palstaa tunnetuksi. Vuoden F1-foorumilaisen olettaisi tietävän jotain moottoriurheilusta (vaikka vapaan keskustelijat äänestävätkin toisiaan), joten hän voisi toimia myös eräänlaisena "F1-Forumin asiantuntijana", koska kyseinen arvo näyttää suomalaisessa mediassa olevan melko löysästi naulattu ladon seinään.

Tänä vuonna tätä "virkaa" nähdäkseni jossain määrin toimitti muuan moottoriurheiluselostaja, joka samalla hoiti sivuston markkinointia erittäin kunnioitettavasti ja kiitoksen arvoisesti. Ja olihan kotimaisilla rata-varikoillakin tänä vuonna useampikin forumisti edustettuna, joten miksei sitten koko foorumi? Haluaisin nähdä enemmän moottoriurheilun harrastajien ja vaikuttajien yhdistymistä ja vuorovaikutusta tämän median ympärille.
Minulla on vähän turhan monessa listassa ykkössija, jotta voisin moista kannattaa.
Itse taas tiedän olevani mielipiteineni varsin epä-pidetty, joten uskalsin tätä ehdottaa. :p
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kouvolle vois joku tosiaan mennä tekemään seuraa. Itse olen vähentänyt täällä oloa joten en onnistu. Ja olenpahan liian nuorikin siihen.

-Edit- Mitä sinulla oli mielessä tuon "kansainvälisellä näyttämöllä edustamisen" tiimoilta?
Maailman internet-forum-forum.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Musta ei ainakaan ole tuntunut että on liian vähän modeja, mutta jos kouvolle iskee ahdistus että ei ehdi kaikkea niin kai niitä voi lisää hankkia :p

Itse en halua modeksi. WebSlave olisi hyvä kyllä mielestäni :thumbup:
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Olen käsittänyt että Bobakki on jo moderaattorina, joten ehdotan nimimerkkejä:
Zaikom
Black Leopard
Talakem

Selänpesuringin ainoa vaihtoehto on Kouvo.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos tuosta J.Huntin valikoimasta pitäisi valita, niin Black Leopard olisi myös mitä loistavin.. Vielä ei ole yhtään vapaaehtoista ilmoittautunut toikkiin. Yksi privaan, mutta pidetään hetki jännityksessä, että kuka.
 
Ylös