Tarvitaanko lisää modeja 2010->?

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Olen käsittänyt että Bobakki on jo moderaattorina, joten ehdotan nimimerkkejä:
Zaikom
Black Leopard
Talakem

Selänpesuringin ainoa vaihtoehto on Kouvo.
Valitettavasti en ole kiinnostunut tästä kiittämättömästä tehtävästä, ja välillä tullut sen verran negatiivista palautetta etten usko kannatustakaan löytyvän.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Onneksi minä en saa valita, moon epätasapuolinen.. Niin ja Zaikomille. Sain minäkin bannin juuri ennen mode-pestiäni:eek:
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Niin ja Zaikomille. Sain minäkin bannin juuri ennen mode-pestiäni:eek:
Niinhän siellä nimimerkin alla lukee: 'Banjottu' :ahem:

-edit- Itselläni ei ole ehdotuksia modeiksi. Paitsi tietenkin WebSlave, mutta hän ehti jo kieltäytyä "kunniasta".
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Kouvo on toiminut mielestäni hienosti ja hyvä jos burb aktivoituu. WebSlave olisi hyvä mode-ehdokas, mutta jollei halua niin ei sitten.

Itse ehdotan Zervuska Haidisia hommaan. On aktiivi, huumorintajuinen ja järkevän oloinen hahmo.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
onneksi täällä ei ole toistaiseksi ehdotettu vielä ketään henkilöä modeksi, jonka olettaisi armottomasti jakelevan porttikieltoja väärille mielipiteille ja kannanotoille.. netti on nimittäin pullollaan jopa isoja ja arvostettuja keskustelupalstoja, jossa elämään kyllästyneet nettiaktiivi-moderaattorit jakelevat tuomioita mielivaltaisesti eikä epäaktiivinen ylläpitäjä ole sitten yhtään kiinnostunut asiasta. lopputulos on keskustelun loppuminen ja foorumin hiljentyminen. täällä en ole huomennut mitään edellä mainittua.

kaikki ehdotetut ovat aika hyviä, tosin jos joku tosissaan ehdottaa Zaikomia ei tällä tarvitsisi olla moden oikeuksia ainakaan missään mikä liippaa läheltä liikennekeskusteluja :D
 
Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
netti on nimittäin pullollaan jopa isoja ja arvostettuja keskustelupalstoja, jossa elämään kyllästyneet nettiaktiivi-moderaattorit jakelevat tuomioita mielivaltaisesti eikä epäaktiivinen ylläpitäjä ole sitten yhtään kiinnostunut asiasta.
Juu. Jos vaikka joku käyttäjä jatkuvasti väittelee forumilla vallitsevaa konsensusta vastaan jostain asiasta (esim. että räikkönen on kovempi kuski kuin massa vaikka massa muutamassa kisassa pärjäsikin paremmin), sille annetaan varoitus. Jos kyseinen käyttäjä ei ota opiksi ja alkaa osoittamaan tyytymättömyyttä palstan moderointia kohtaan, sille annetaan ikibanni. Sitten moderaattori voikin myöhemmin ihmetellä, miksi internetin vitsisivustoilta löytyy hänestä törkyä.

kaikki ehdotetut ovat aika hyviä, tosin jos joku tosissaan ehdottaa Zaikomia ei tällä tarvitsisi olla moden oikeuksia ainakaan missään mikä liippaa läheltä liikennekeskusteluja :D
Hahhah.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Olen valmis moderoimaan yleistä lätkäkeskustelua. :alppu:
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jahas, olenpas minä saanut kannatusta. Pistetään nyt sitten ainakin harkintaan, jotta nekin jotka vastustavat meikäläistä ilmaisisivat kantansa eivätkä tuudittaudu siihen, että olen jo kieltäytynyt. ;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jahas, olenpas minä saanut kannatusta. Pistetään nyt sitten ainakin harkintaan, jotta nekin jotka vastustavat meikäläistä ilmaisisivat kantansa eivätkä tuudittaudu siihen, että olen jo kieltäytynyt. ;)
Wuhuu:thumbup: Toinen ehdoton huippu olisi jupla... Toki nykyiselläkin kalustolla pärjäisi, jos burb oikeasti aktivoituisi.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
WebSlave :thumbup:

Itse kieltäydyn kauniisti kunniasta. Ei ole näin perheenisänä niin paljon enää aikaa roikkua netissä. Varsinkin sitten kun työt alkavat.
 

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Mä voin ruveta.Ei ole muutenkaan mitään elämää kuin heilua tietokoneen ääressä kun on henkisesti kuollut torso.Eikä mua kerta valittu vuoden törpöksikään.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olen käsittänyt että Bobakki on jo moderaattorina, joten ehdotan nimimerkkejä:
Zaikom
Black Leopard
Talakem
No pientä rajaa näissä ehdotteluissa. Tuossa on ensimmäisenä kaksi provoilijaa.:nope: Kolmatta en tunne.

Webslave kelpaa...:)
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olen käsittänyt että Bobakki on jo moderaattorina, joten ehdotan nimimerkkejä:
Zaikom
Black Leopard
Talakem

Selänpesuringin ainoa vaihtoehto on Kouvo.
Pitää paikkansa sikäli, että mulla on oikeudet toheltaa. Ehkä kerran kuussa olen huimaa valtaani käyttänytkin, yleensä järjestääkseni noita F1-keskusteluja. Sellaiseen pitkäjänteiseen ja päivittäiseen molevointiin musta ei kuitenkaan ole, kuten ei hirveän paljon muuhunkaan pitkäaikaista omistautumista vaativaan.

WebSlave, jupla, talakem ovat kaikki hyviä ehdotuksia. Samoin jos bleun saisi mukaan vaikka pelkästään moottoriurheilukeskusteluja järjestämään, niin huippua olisi se.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Webslave ihan pätevä vaihtoehto.
Mutta tuosta vapaan hassuttelu-selänpesuringistä ei todellakaan tarvita ketään uutta...
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tässä kun on puhuttu vapaan hassuttelu- ja selänpesuringistä, niin tarkoittaako se kaikkia vapaalle kirjoittaneita vai ihan vaan muutamia tyyppejä?

Siis niitäkö, jotka ovat tästä lystistä joskus maksaneet...vai?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eipä juuri mitään ihmeellistä. Erilaisissa tilaisuuksissa, kuten tulevilla Vauhdin Maailman moottoriurheilumessuilla joku kirjoittelijoista voisi edustaa F1-forumia esimerkiksi suunnitelluissa keskustelupaneeleissa ja samalla tehdä palstaa tunnetuksi. Vuoden F1-foorumilaisen olettaisi tietävän jotain moottoriurheilusta (vaikka vapaan keskustelijat äänestävätkin toisiaan), joten hän voisi toimia myös eräänlaisena "F1-Forumin asiantuntijana", koska kyseinen arvo näyttää suomalaisessa mediassa olevan melko löysästi naulattu ladon seinään.

Tänä vuonna tätä "virkaa" nähdäkseni jossain määrin toimitti muuan moottoriurheiluselostaja, joka samalla hoiti sivuston markkinointia erittäin kunnioitettavasti ja kiitoksen arvoisesti. Ja olihan kotimaisilla rata-varikoillakin tänä vuonna useampikin forumisti edustettuna, joten miksei sitten koko foorumi? Haluaisin nähdä enemmän moottoriurheilun harrastajien ja vaikuttajien yhdistymistä ja vuorovaikutusta tämän median ympärille.
Itse taas tiedän olevani mielipiteineni varsin epä-pidetty, joten uskalsin tätä ehdottaa. :p
No vauhdin maailmassahan selvästi jo tunnetaan mut, mutta valitettavasti minunkin täytyy sanoa tuohon ehdotukseen (vuoden foorumisti modeksi), etten koe omaavani sen luonteista luottamusta että voisin modeksi ryhtyä.. Eikä tosin kyllä aikaakaan oikein riitä siihen.

WebSlave sen sijaan asia-hahmona olisi jobiin mielestäni varsin hyvä, mutta ei tietty jos ei itse halua. :)
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Valinnassa tulisi kiinnittää huomiota siihen että henkilö käy foorumilla vähintään 2 kertaa päivässä. Tänne ehtii tulla niin paljon paskaa lyhyessä ajassa että siinä saa hahmo toikkeja lukea.

Kaikilla on erilaiset näkemykset asioista eikä enemmistön äänillä modea välttämättä kannata valita. Mutta onhan se bonus jos hahmosta pidetään.

Esimerkiksi tälle foorumille en Zaikomista tekisi modea koskaan, Webslave sen sijaan on oikein hyvä ehdotus. Ehkä jopa CARTerkin, hepulla on kyllä tietoa asioista.
 
Ylös