Minulla on nyt menossa Weihenstephaner Hefeweissbier Alkoholfrei :alppu:Päivällä sain pään kuntoon ja nyt vissiin olen ihan terve taas, kun olut maistuu:ahem:
Voitte te minut päiväksi bannata, jos haluatte. Tekisi ehkä ihan hyvää.Ehdottaisin omatoimista tällaista:
Totta kai sut pitäisi pannata... Ehkäpä hei kyse enämpi muista hahmoista!?Voitte te minut päiväksi bannata, jos haluatte. Tekisi ehkä ihan hyvää.
Lopetin särkylääkkeet eiliseen iltaan. Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.Hitsin pimpulat se Viro peijooni hopsishoo!:jaska::jaska: Sanoinhan minäkin Moesta jotta hänen särkylääkitystä pitäisi lisätä, kun näyttää niin vituttavan
Ikävä kyllä olen nähnyt sinun käsistäsi lähteneitä (ja tosiaan myöhemmin käsistä lähteneitä) useita provokatiivisiä viestejä, joihin on vastattu samalla tasolla.Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.
Kuten myös.:ahem:Ikävä kyllä olen nähnyt sinun käsistäsi lähteneitä (ja tosiaan myöhemmin käsistä lähteneitä) useita provokatiivisiä viestejä, joihin on vastattu samalla tasolla.
Toisaalta olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa keskittyä "Kuka aloitti" sijasta "kuka osaa lopettaa ajoissa".
Vastavuoroisesti kannattaa ehkä katsoa peiliin. Se, että foorumin nimimerkeistä ehkä se varovaisin muiden varpaille astumisessa ilmoittaa olevansa kypsä juttuihisi, voisi olla merkki tarkastella omaa asennettasi.Lopetin särkylääkkeet eiliseen iltaan. Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.
Totta kai!Vastavuoroisesti kannattaa ehkä katsoa peiliin. Se, että foorumin nimimerkeistä ehkä se varovaisin muiden varpaille astumisessa ilmoittaa olevansa kypsä juttuihisi, voisi olla merkki tarkastella omaa asennettasi.
Tajuan, miksi koet noin, mutta toisaalta ymmärrän kyllä jos sinua härnäävät kokevat vain vastaavansa samalla mitalla.
Tuossa viimeisimmässä jäit helposti silmätikuksi, kun useammasta tahosta käydään irvimään. Häviää muiden vittuilut massaan (heh) ja yksittäisen osapuolen tekemiset nousevat entistä enemmän pintaan.Totta kai!
Lähinnä sitä tässä, että en ole joku yksinäinen paha, vaan muut sortuu siihen samalla tavalla. Toivottavasti heidänkin privaan tulee postia siitä, että ovat tarkkailussa.
Kolme vinkkiä forumin politiikkajarnoihin:En luokittelisi omia mielipiteitäni rasistisiksi, vaan realistisiksi.
Kyllä.YSP asian ytimessä:ahem:
Ytimessään, jossa kaikki on mustavalkoista ja asioista saa teeskennellä silloin kun se omaa maailmankuvaa tukee. Tyypillistä saivartelua ja olkinukkien tekoa.YSP asian ytimessä:ahem:
En tajunnutkaan, että kyseinen toikki oli vihdoin hävitetty. Kiitokset asianosaisille.Tarkoitat varmaan mun kommenttia. Siksi kun se toikki oli just sitä mitä siinä kirjoitin. Kouvo voi kommenttini tähän ketjuun laittaa jos sitä kaipaat? Tai voin minäkin. Eikä se ollut yksi valitus tai vain pelkästään multa. Aika moni sitä toikin ilmapiiriä kritisoi ja varoitteli.
Sulta ja muutamalta muulta säälittävän läpinäkyvää valehtelua väittää, että toikissa ei ollut kyse vihan, ennakkoluulojen ja rasisimin lietsonnasta. Sellasta ei tälle forumille kaivata.
Modeilta aivan erinomaista toimintaa oli sen toikin hävittäminen.