Tarvitaanko lisää modeja 2010->?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Päivällä sain pään kuntoon ja nyt vissiin olen ihan terve taas, kun olut maistuu:ahem:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Ostin tossa kokeeksi Lidlistä muutama kpl alkoholitonta olutta. Frinkbräu jotain, sininen tölkki.

Aivan kaamea kuraa, ensimmäistä kertaa tuli olut eteen mitä ei oikein meinaa pystyä juomaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hitsin pimpulat se Viro peijooni hopsishoo!:mad::jaska::jaska: Sanoinhan minäkin Moesta jotta hänen särkylääkitystä pitäisi lisätä, kun näyttää niin vituttavan:eek:
Lopetin särkylääkkeet eiliseen iltaan. Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.;)
Ikävä kyllä olen nähnyt sinun käsistäsi lähteneitä (ja tosiaan myöhemmin käsistä lähteneitä) useita provokatiivisiä viestejä, joihin on vastattu samalla tasolla.

Toisaalta olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa keskittyä "Kuka aloitti" sijasta "kuka osaa lopettaa ajoissa".
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ikävä kyllä olen nähnyt sinun käsistäsi lähteneitä (ja tosiaan myöhemmin käsistä lähteneitä) useita provokatiivisiä viestejä, joihin on vastattu samalla tasolla.

Toisaalta olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa keskittyä "Kuka aloitti" sijasta "kuka osaa lopettaa ajoissa".
Kuten myös.:ahem:

Nimim. Demarin perse
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Lopetin särkylääkkeet eiliseen iltaan. Edelleen kehoitan lukemaan, kuka ne provosoinnit aloittaa.;)
Vastavuoroisesti kannattaa ehkä katsoa peiliin. Se, että foorumin nimimerkeistä ehkä se varovaisin muiden varpaille astumisessa ilmoittaa olevansa kypsä juttuihisi, voisi olla merkki tarkastella omaa asennettasi.

Tajuan, miksi koet noin, mutta toisaalta ymmärrän kyllä jos sinua härnäävät kokevat vain vastaavansa samalla mitalla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vastavuoroisesti kannattaa ehkä katsoa peiliin. Se, että foorumin nimimerkeistä ehkä se varovaisin muiden varpaille astumisessa ilmoittaa olevansa kypsä juttuihisi, voisi olla merkki tarkastella omaa asennettasi.

Tajuan, miksi koet noin, mutta toisaalta ymmärrän kyllä jos sinua härnäävät kokevat vain vastaavansa samalla mitalla.
Totta kai!

Lähinnä sitä tässä, että en ole joku yksinäinen paha, vaan muut sortuu siihen samalla tavalla. Toivottavasti heidänkin privaan tulee postia siitä, että ovat tarkkailussa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Totta kai!

Lähinnä sitä tässä, että en ole joku yksinäinen paha, vaan muut sortuu siihen samalla tavalla. Toivottavasti heidänkin privaan tulee postia siitä, että ovat tarkkailussa.
Tuossa viimeisimmässä jäit helposti silmätikuksi, kun useammasta tahosta käydään irvimään. Häviää muiden vittuilut massaan (heh) ja yksittäisen osapuolen tekemiset nousevat entistä enemmän pintaan.

Olen kyllä itsekin syyllistynyt moiseen, ihan suht lähiaikoinakin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
En luokittelisi omia mielipiteitäni rasistisiksi, vaan realistisiksi.
Kolme vinkkiä forumin politiikkajarnoihin:

1) Maahanmuuttopolitiikasta ei saa puhua. Siintä puhuminen on rasismistista.
2) Kielipolitiikasta ei saa puhua. Siintä puhuminen on rasismistista.
3) Kepua pitää haukkua ja halveksua. Jos et halveksu kepua olet itse kepuli vaikket olisikaan ja näin ollen halveksuttava olento.

Näitä ohjenuoria noudattamalla välttyy joutumasta forumin maailmanparantajien silmätikuksi.. ehkä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
YSP asian ytimessä:ahem:
Ytimessään, jossa kaikki on mustavalkoista ja asioista saa teeskennellä silloin kun se omaa maailmankuvaa tukee. Tyypillistä saivartelua ja olkinukkien tekoa.

Monikulttuuritoikki oli kokonaisuudessaan rasistinen toikki. Sen nyt näki puusilmäkin. Yksittäisiä viestejä sillä silmällä luettaessa pystyi näkemään asiallista kritiikkiä, mutta kokonaisuudessaan vihan ja rasismin lietsontaa.

Olen siis yhtä sitä mieltä, että toikin poisto oli modelta ainoa oikea ratkaisu. Näitä asioista sietäisi monen funtsia eikä tuota iänikuista marttyyrirasismi -korttia heiluttaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Missäs vaiheessa kielipolitiikasta puhuminen on ollut rasismia? Mietin tuota YSP:n listaa, vaikkei nyt itkupotkuraivarin voimin varmaan kirjoitettukaan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tarkoitat varmaan mun kommenttia. Siksi kun se toikki oli just sitä mitä siinä kirjoitin. Kouvo voi kommenttini tähän ketjuun laittaa jos sitä kaipaat? Tai voin minäkin. Eikä se ollut yksi valitus tai vain pelkästään multa. Aika moni sitä toikin ilmapiiriä kritisoi ja varoitteli.

Sulta ja muutamalta muulta säälittävän läpinäkyvää valehtelua väittää, että toikissa ei ollut kyse vihan, ennakkoluulojen ja rasisimin lietsonnasta. Sellasta ei tälle forumille kaivata.

Modeilta aivan erinomaista toimintaa oli sen toikin hävittäminen.
En tajunnutkaan, että kyseinen toikki oli vihdoin hävitetty. Kiitokset asianosaisille.
 
Ylös