formulastara
Well-known member
Muotoa vähän muutettu? Näetkö näillä merkeillä mitään eroa? :yuck:Lisää härpäkkeitä lyöty kiinni ja muotoa vähän muuteltu. Miten iso askel tuo nyt sitten on, se nähdään radalla. Mutta edelleen tuo näyttää hitaalta.
Muotoa vähän muutettu? Näetkö näillä merkeillä mitään eroa? :yuck:Lisää härpäkkeitä lyöty kiinni ja muotoa vähän muuteltu. Miten iso askel tuo nyt sitten on, se nähdään radalla. Mutta edelleen tuo näyttää hitaalta.
Heh. Lotukseen verrattuna muut autot näyttävät suoraan Abu Dhabin GPstä esittelyyn tuoduilta.Lisää härpäkkeitä lyöty kiinni ja muotoa vähän muuteltu. Miten iso askel tuo nyt sitten on, se nähdään radalla. Mutta edelleen tuo näyttää hitaalta.
Tiedä minkä verran tuo käytännössä säätöihin vaikuttaa, kun painopiste (etu/taka) ja minimipaino kuitenkin samat. Lisäpainot ulos ja KERSSI sisään. Tokkiinsa nostaa auton painopistettä millisti.Mä en osaa uton ulkonäöstä päätellä lainkaan, kuinka kilpailukykyinen tekele onkaan. Enämpi ihmetyttää, miksei KERSiä ole mukana jo alkuvaiheessa (ostettuna se lienee kuitenkin tulee myöhemmin kaudella). siinä on sitten taas ihmettelemistä ja opettelemista, se kun varmasti vaikuttaa aika lailla auton painopisteeseen ja säätöihin.
Ehkä kyseessä on jonkinlainen "ei liian monta muuttujaa"-filosofia. Ensin halutaan varmistaa, että peruskonsepti on toimiva ja nähdä mihin sillä pääsee. Sitten voidaan ottaa mukaan KERS ja verrata paraniko tulokset.Mä en osaa uton ulkonäöstä päätellä lainkaan, kuinka kilpailukykyinen tekele onkaan. Enämpi ihmetyttää, miksei KERSiä ole mukana jo alkuvaiheessa (ostettuna se lienee kuitenkin tulee myöhemmin kaudella). siinä on sitten taas ihmettelemistä ja opettelemista, se kun varmasti vaikuttaa aika lailla auton painopisteeseen ja säätöihin.
Craig Scarborough'n blogissa on hyvä merkintä teknisten sääntöjen muutoksista:
http://scarbsf1.wordpress.com/2010/1...and-explained/
Muutoksia on paljon enemmän kuin tässä on erehtynyt kuvittelemaan. Tiivistettynä niille, jotka ei jaksa klikata:
...
- turvakaarisääntöä muutetaan siten, ettei Mercedesin viimevuotista "pylväsratkaisua" voi enää toteuttaa
...
Käsitelty, lue ketjua taaksepäin (Bobakin viesti).HEETKONEN???
Sorry, yritin ehtiä mutta ei sattunut silmään. Tack.Käsitelty, lue ketjua taaksepäin (Bobakin viesti).
Etusiipi nyt on lähes 1:1, mutta eipä tuo uusi juuri eroa vanhasta kuin hiukan viilatuilla päätypaloilta.Mitä ne vaikutteet tarkalleen on? En näe noissa sen enempää samaa kuin kahdessa nykypäivän F1-autossa yleensä on. Toyotan keularatkaisua voidaan sanoa useamman tallin kopioineen täksi kaudeksi, mutta Lotuksella on selvästi eri konsepti.
