Vitun palikka! Sää joit ne! Millä me ny sytytetään toi sohva?IJV sanoi:Eiks nää vessasta löytyneet partavedet oo jotain palavaa kamaa... Katos! Alkoholiahan ne taitaa olla... Ei vittu! Alkoholihan on viinaa!
*gluks gluks*
Vittu täähän on hyvää!
Kato pekkis hei, kuulitsä jo sen OoPeen persepitsavitsin, mitessemeni niinku persepitsa siis että tilais niinku pitsan niinku persepitsa vittu ihan sikahauska vitsi.PekPoy sanoi:Hei jätkät hei.
No vittu en! Eihän sellasta paskalitkua vittu voi juoda! Toivottavasti se ees palais! Ei siitä muuten oo vittuakaan hyötyä kellekään...Ylen Sankia Priha sanoi:Vitun palikka! Sää joit ne! Millä me ny sytytetään toi sohva?
Jäix sitä ranskalaista paskaa vielä vai horasix sää senki?!
Ai vittu joo.. sehän jäi siihin sohvalleIJV sanoi:Ei vittu! Eihän sitä vittu kukaan ollut ottanut siitä sohvalta pois... VOI VITTU!
Vittu mä soitan poliisit!
Ja ambulanssin!
Vittu toi pihakin palaa!
Vittu mä soitan palokunnan!
Ja vittu purpin vanhemmat on paskana! Vittu mä soitan vittu OMO-infoon ja Hannu Karpolle!
No vittu otan! :alppu:Ylen Sankia Priha sanoi:Ai vittu joo.. sehän jäi siihin sohvalle
Relaa äijä, ota huikka
Se alko käymään vähän kuumana.. soon ny vittu jäähyllä..burb sanoi:Miks kouvosta nousee savu kun se vetää viinaa tuossa hangessa?