OoPee
Nuori ikäisekseen
Mukku ei oo vittuu.. ehe ehe ehe....Ylen Sankia Priha sanoi:Heitä vittuun se!
Mukku ei oo vittuu.. ehe ehe ehe....Ylen Sankia Priha sanoi:Heitä vittuun se!
ÄHÄHÄHÄHÄOoPee sanoi:Mukku ei oo vittuu.. ehe ehe ehe....
Eäh.. tulkoon vittu mukaan.. herätetää se sit ulkona..OoPee sanoi:Joo hei toi sohva palaa ainaski...
mitäs.. muuten...pitäskö toi kouvo herättää eka tolt sohvalt?
Vittu mulle vaan!Ylen Sankia Priha sanoi:ÄHÄHÄHÄHÄ
No anna IJV:lle se sit.. se tarvii jotain keittoo..
Joo, herätetään sit ulkona... kannetaanks tää partsille vai? Tehääks sinne ihan saatanan iso kokko? kuulii!Ylen Sankia Priha sanoi:Eäh.. tulkoon vittu mukaan.. herätetää se sit ulkona..
Ei kerkee ny, tarttee hei tehä kokko, ihan vitun iso kokko, semmonen et näkyy vittu ouluun saakka. Tai no ainaski rovaniemelle!IJV sanoi:Vittu te ootte parhaita jätkiä!
Ja nää pileetkin on parhaat ja vittu ekat mis oon ollut... Vittu toi purppi on hyvä jätkä... Niinku te kaikki ootte!
Voisko joku vittu repii ton vitun harjan mun perseestä, ku alkaa vituttaa ku joku koko ajan vahingossa tökkii sitä...
No ei kait me ny vittu aleta tota vitun isoo sohvaa ronttaamaa portaita alas.. partsille vaan vittu!OoPee sanoi:Joo, herätetään sit ulkona... kannetaanks tää partsille vai? Tehääks sinne ihan saatanan iso kokko? kuulii!
Vittu heitetään se palavana partsilta alas! Vittu se ois siistin näköstä...Ylen Sankia Priha sanoi:No ei kait me ny vittu aleta tota vitun isoo sohvaa ronttaamaa portaita alas.. partsille vaan vittu!
Asiaa, vittu!! Äijä keksi!IJV sanoi:Vittu heitetään se palavana partsilta alas! Vittu se ois siistin näköstä...
JOO JA SE VITUN HARJA KANS!!!! VEEPEEKOO HÄLYYTYS!!!! SIKASIISTII!!!!IJV sanoi:Vittu heitetään se palavana partsilta alas! Vittu se ois siistin näköstä...
Hei sitä ei kannata juua, se ei oo käyny kunnolla, siitä saa vaan pötsin sekasin.Tolerantti sanoi:Hei jätkät, tänne pannuhuoneeseen kaikki!
Täälä on iso astia, tälläne käymisastia tai jotain. Pytty täynnä! Se täytyy olla tanakkaa kamaa, kun vesilukkokin noin vitusti kuplii!
Tuo hei burb laseja!
enmäainaskaa :frank: :nope:burb sanoi:Onks täst hei joku jo ottanu?
Hei mä löysin jotain papereit, jotain vanhoi osakkeit vissii... arvottomii!!!Ylen Sankia Priha sanoi:Tarvis jotain sytykettä tohon sohvaan.. palaa meinaan vitusti hienommin ku kaataa siihin jotain.. niinku bensaa tai jotain shittii