Teinibileet!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Vittu te ootte parhaita jätkiä!

Ja nää pileetkin on parhaat ja vittu ekat mis oon ollut... Vittu toi purppi on hyvä jätkä... Niinku te kaikki ootte!

Voisko joku vittu repii ton vitun harjan mun perseestä, ku alkaa vituttaa ku joku koko ajan vahingossa tökkii sitä...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Ylen Sankia Priha sanoi:
ÄHÄHÄHÄHÄ

No anna IJV:lle se sit.. se tarvii jotain keittoo..
Vittu mulle vaan!

*huikka*
*Yööörghhh*

Hyi vittu! Onks tääl homoja?!? Tälläset vitun viinit on vittu vaan homojen mieleen...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Eäh.. tulkoon vittu mukaan.. herätetää se sit ulkona..
Joo, herätetään sit ulkona... kannetaanks tää partsille vai? Tehääks sinne ihan saatanan iso kokko? kuulii!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
IJV sanoi:
Vittu te ootte parhaita jätkiä!

Ja nää pileetkin on parhaat ja vittu ekat mis oon ollut... Vittu toi purppi on hyvä jätkä... Niinku te kaikki ootte!

Voisko joku vittu repii ton vitun harjan mun perseestä, ku alkaa vituttaa ku joku koko ajan vahingossa tökkii sitä...
Ei kerkee ny, tarttee hei tehä kokko, ihan vitun iso kokko, semmonen et näkyy vittu ouluun saakka. Tai no ainaski rovaniemelle!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Joo, herätetään sit ulkona... kannetaanks tää partsille vai? Tehääks sinne ihan saatanan iso kokko? kuulii!
No ei kait me ny vittu aleta tota vitun isoo sohvaa ronttaamaa portaita alas.. partsille vaan vittu!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
No vittu eiks toi muovi sula ku on tarpeeks lämpimässä... Tai ainakin se kusipää fyssan maikka jotain selitti... Vittu mä sulatan sen tossa lämmössä ni se valahtaa pois ku alkaa vituttaa se...

Onks kellään muuten heittää röökii?

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Ylen Sankia Priha sanoi:
No ei kait me ny vittu aleta tota vitun isoo sohvaa ronttaamaa portaita alas.. partsille vaan vittu!
Vittu heitetään se palavana partsilta alas! Vittu se ois siistin näköstä...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Vittu minneköhän se pileitten isäntä katos? Onks se jossain vittu panemassa? Vittu pitäs itekin järjestää pileet ku mimmit diggaa pileitten järjestäjistä...

Saanko mä vittu kusta siihen sohvaan ennenku vittu laitetaan se palaamaan... Vittu se ois siistii!

burb

.
Tolerantti sanoi:
Hei jätkät, tänne pannuhuoneeseen kaikki!

Täälä on iso astia, tälläne käymisastia tai jotain. Pytty täynnä! Se täytyy olla tanakkaa kamaa, kun vesilukkokin noin vitusti kuplii!

Tuo hei burb laseja!
Hei sitä ei kannata juua, se ei oo käyny kunnolla, siitä saa vaan pötsin sekasin.
Onks täst hei joku jo ottanu?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tarvis jotain sytykettä tohon sohvaan.. palaa meinaan vitusti hienommin ku kaataa siihin jotain.. niinku bensaa tai jotain shittii

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Eiks nää vessasta löytyneet partavedet oo jotain palavaa kamaa... Katos! Alkoholiahan ne taitaa olla... Ei vittu! Alkoholihan on viinaa!

*gluks gluks*

Vittu täähän on hyvää!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Tarvis jotain sytykettä tohon sohvaan.. palaa meinaan vitusti hienommin ku kaataa siihin jotain.. niinku bensaa tai jotain shittii
Hei mä löysin jotain papereit, jotain vanhoi osakkeit vissii... arvottomii!!!