kouvotsvoni
Banjottu
Mää panin jo tota luokan Lutka-Lauraa niinQ! Vitu nysvät niinQ!
Vitun rumaki :nope:Ylen Sankia Priha sanoi:Ei se mikään ollu.. hyss..
*potkii sirpaleita sohvan alle*
En vittu tiijä mist tommost roinaa löytyy..OoPee sanoi:Vitun rumaki :nope:
Vittu iisisti äijä.. ota huikkaIJV sanoi:*herää lattialta*
Kuka mitä häh?!? Kuka mä oon? Ettekste vittu tiedä kuka mä oon?
Hey comeooon! Vittuukse sulle kuuluu kuka sä oot! Ota huikka!IJV sanoi:*herää lattialta*
Kuka mitä häh?!? Kuka mä oon? Ettekste vittu tiedä kuka mä oon?
Nii oliks sitä singstaarii, mä verän hei elvistä!!!Ylen Sankia Priha sanoi:Mut nyt peli pyöriin, hei!
Mä arvaan... IJV jol on vittu veeseeharja perseessä?IJV sanoi:Ettekste vittu tiedä kuka mä oon?
soot hyvä jätkä kouvo... paa hei huikka?kouvotsvoni sanoi:Ei vittu. Jätkät vaan dogaa, ku soitin 3 tyttöö tänne niinQ ja ne kaikki on niinQ singgui ja iha himona hei daa!
ÄHÄHÄHÄHÄ!!OoPee sanoi:Mä arvaan... IJV jol on vittu veeseeharja perseessä?
HÄHÄHÄ!! KATTOKAA!!! EI JUMALAUTA!![]()
Ei mul oo mitää vittu!OoPee sanoi:soot hyvä jätkä kouvo... paa hei huikka?
VENAA...täs on hei, löyty burbbiksen faijan työkkärist tämmönen känönin järkkäri.. mut hei varo vähä... vissii hintaa aika vitusti!Ylen Sankia Priha sanoi:ÄHÄHÄHÄHÄ!!
EI VITTU!! KAMERA!! KAMERA SAATANA!! ÄKKIÄ!!
No hei äijä. Sä näytät olevan kunnos niinQ vittu..sä oot hyvä jätkä! Ota tästä lämmintä vesikiljuu, sitä riittää ainaskii niinQ vittu.kc4197 sanoi:Ei sviddu. Me jutskailtiin just kouvon kaa kaljoist ja sillee... yöhhh.. mä taidan sammuu ... vittu ...
...
ihQuu niinQ...
Hähähä..kc4197 sanoi:Ei sviddu. Me jutskailtiin just tuol naapurihuonees yhen kouvon kaa kaljoist ja sillee... yöhhh.. mä taidan sammuu ... vittu ...
...
ihQuu niinQ...
KUVA SIT IRKKIIN!!!!Ylen Sankia Priha sanoi:ÄHÄHÄHÄHÄ!!
EI VITTU!! KAMERA!! KAMERA SAATANA!! ÄKKIÄ!!
Ai vittu.. vitun hyvä.. miten tää toimii hei??OoPee sanoi:VENAA...täs on hei, löyty burbbiksen faijan työkkärist tämmönen känönin järkkäri.. mut hei varo vähä... vissii hintaa aika vitusti!