Teinibileet!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Kukaan ei välitä musta... Mä oon ihan paska jätkä... Vittu mä en jaksa enää elää... Mä en saa koskaan pesääkään... Vittu pitää valita joko huumeet tai itsemurha...

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
Vittu mä vedän ton ykkösbissen huikalla!

*taju veks ja levyks keskelle olkkarin lattiaa*

burb

.
Hei kuka rrkele soitti polliisit? Ne kävi vähän riehuun tossa pihalla ja kyselivät että missä on pileet niin mä ohjasin ne yhen Roinisen kämppään. Vai olikse Roiniola.

burb

.
OoPee sanoi:
Wittu... onks sul Burppis hei pleikkarii?
On se tossa kirjahyllyssä ton kalliin vaasin vieressä. Ota se pleikkari varovasti ettet riko sitä vaasia, soon mutsin joku perintökalleusjutska.

burb

.
Tolerantti sanoi:
NÄITTEN PORUKOIDEN MAKKARIN YÖPÖYDÄNLAATIKOSSA ON DILDO!!!!:eek!: :eek!:
Nyt kaikki välittömästi pois tästä makkarista! Tänne ei oo kellään mitään asiaa, kukaan ei tuu tänne panohommiin tai mitään! Hei ketä siellä peiton alla on?

JOC

tavallinen virtanen
Joko nää pileet loppu? Yks korhosen porukka ois just tulos.

Thunder

Vihan aiheuttaja
PekPoy sanoi:
Mä soitin poliisit paikalle.
Hei, lopeta jo, virkaveljet soitti mulle monta kertaa tiedustellakseen, että onks hyvä meininki ja kaikki kunnossa? Ei tässä jaksa koko ajan vastailla puupäiden soittoihin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
On se tossa kirjahyllyssä ton kalliin vaasin vieressä. Ota se pleikkari varovasti ettet riko sitä vaasia, soon mutsin joku perintökalleusjutska.
HEEELVETIN HIANOO!!! En tiäteskää riko, mihin mä hei voin pistää tän vaasi? HALOO? Hei Tole, vittu ota kop.... :eek!: :eek!: :eek!: ...pi :frown:

Ööö... Burbbis hei.. tota, oliks toi maljakko muka ihan oikeesti joku vitun perintöjutska? :eek:

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Mäen kestä! Tää on niinQ vähän ihQuuu!
Mä rupeen varmaan itkeen ihan just. Te ootte tosi ihQuu porukkaa niinQ - ku mä saan olla tääl teijjän kaa!
YMMÄRRÄKSÄ - MÄEN KESTÄ!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kc4197 sanoi:
Mäen kestä! Tää on niinQ vähän ihQuuu!
Mä rupeen varmaan itkeen ihan just. Te ootte tosi ihQuu porukkaa niinQ - ku mä saan olla tääl teijjän kaa!
YMMÄRRÄKSÄ - MÄEN KESTÄ!
ota vittu hei hörppy!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
HEEELVETIN HIANOO!!! En tiäteskää riko, mihin mä hei voin pistää tän vaasi? HALOO? Hei Tole, vittu ota kop.... :eek!: :eek!: :eek!: ...pi :frown:

Ööö... Burbbis hei.. tota, oliks toi maljakko muka ihan oikeesti joku vitun perintöjutska? :eek:
Ei se mikään ollu.. hyss..

*potkii sirpaleita sohvan alle*