OoPee
Nuori ikäisekseen
Wittu... onks sul Burppis hei pleikkarii?
Solet siinä! Mut kuka vittu tuol hangessa retkottaa?Eläinjuttu sanoi:Mäkin kusin housuihin, mutta ilmeisesti en omiini. :doubtful:
Se on kuulemma joku Roininen.Ylen Sankia Priha sanoi:Solet siinä! Mut kuka vittu tuol hangessa retkottaa?
On se tossa kirjahyllyssä ton kalliin vaasin vieressä. Ota se pleikkari varovasti ettet riko sitä vaasia, soon mutsin joku perintökalleusjutska.OoPee sanoi:Wittu... onks sul Burppis hei pleikkarii?
Nyt kaikki välittömästi pois tästä makkarista! Tänne ei oo kellään mitään asiaa, kukaan ei tuu tänne panohommiin tai mitään! Hei ketä siellä peiton alla on?Tolerantti sanoi:NÄITTEN PORUKOIDEN MAKKARIN YÖPÖYDÄNLAATIKOSSA ON DILDO!!!!:eek!: :eek!:
Hei, lopeta jo, virkaveljet soitti mulle monta kertaa tiedustellakseen, että onks hyvä meininki ja kaikki kunnossa? Ei tässä jaksa koko ajan vastailla puupäiden soittoihin.PekPoy sanoi:Mä soitin poliisit paikalle.
HEEELVETIN HIANOO!!! En tiäteskää riko, mihin mä hei voin pistää tän vaasi? HALOO? Hei Tole, vittu ota kop.... :eek!: :eek!: :eek!: ...pi :frown:burb sanoi:On se tossa kirjahyllyssä ton kalliin vaasin vieressä. Ota se pleikkari varovasti ettet riko sitä vaasia, soon mutsin joku perintökalleusjutska.
ota vittu hei hörppy!kc4197 sanoi:Mäen kestä! Tää on niinQ vähän ihQuuu!
Mä rupeen varmaan itkeen ihan just. Te ootte tosi ihQuu porukkaa niinQ - ku mä saan olla tääl teijjän kaa!
YMMÄRRÄKSÄ - MÄEN KESTÄ!
Ei se mikään ollu.. hyss..OoPee sanoi:HEEELVETIN HIANOO!!! En tiäteskää riko, mihin mä hei voin pistää tän vaasi? HALOO? Hei Tole, vittu ota kop.... :eek!: :eek!: :eek!: ...pi :frown:
Ööö... Burbbis hei.. tota, oliks toi maljakko muka ihan oikeesti joku vitun perintöjutska?![]()