OoPee
Nuori ikäisekseen
JOO HYVÄÄ YÖTÄ!!!! Nuku hei selälläs!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!!!!! Priha hei.. se harja sit tänne, ku oot ottanu kuvan!Ylen Sankia Priha sanoi:Hähähä..
Jätkä sammuu tähän aikaan
Vittu ONNETONTAAAAHH!!
JOO HYVÄÄ YÖTÄ!!!! Nuku hei selälläs!!! HÄHÄHÄHÄÄÄ!!!!!! Priha hei.. se harja sit tänne, ku oot ottanu kuvan!Ylen Sankia Priha sanoi:Hähähä..
Jätkä sammuu tähän aikaan
Vittu ONNETONTAAAAHH!!
Painat sitä fakink nappii!Ylen Sankia Priha sanoi:Ai vittu.. vitun hyvä.. miten tää toimii hei??
Vittu mää tämmösist saatana.. ota sää se vitun kuva..OoPee sanoi:Painat sitä fakink nappii!
Älä nyt jumalauta pyöri siinä ku hyrrä.. ota ainaki se harja eka veke sieltä perseestäs.. sähän rikot IHAN JUST TON LASI.....:eek!: :eek!: :eek!: ...oven...IJV sanoi:Ei vitun kusipäät minkä teitte! Vittu te ootte homoja!
*huikka*
Missä niitä ziguja on? Mä haluun menett... panna!
Vittu mä oon ihan kännissä! Mä alan kohta tanssii...
jeeeeesss... vitusti pienii osii hei!Ylen Sankia Priha sanoi:Vittu mää tämmösist saatana.. ota sää se vitun kuva..
Koppi!
Oho..
Liikaa liikkuvii osii.. ei tommosel tee vittu mitääOoPee sanoi:jeeeeesss... vitusti pienii osii hei!
Venaa mä tsekkaan onks tuol paarikaapis...kouvotsvoni sanoi:Onks kellään tikkui niinQ? Mää lähen polttaa metsän nyt heti saatanan vittu!
KOKKO!!!OoPee sanoi:Venaa mä tsekkaan onks tuol paarikaapis...
HEI ON JOO! tääl kaikkien täysinäisten viinapullojen takana on hei stidej...
:eek!::eek!::eek!::eek!:
KUNDIT!!!!!!!
Ei jumalauta uskois, et harjan varrella saa tommosta jälkee aikaaYlen Sankia Priha sanoi:Mitä vittuu? IJV kaatanu jotain fakin mansikkakiisseliä päällens..
Vittu kinkyy!!
NONIINJUST!!!!Ylen Sankia Priha sanoi:KOKKO!!!
Täysii vai tyhjii??OoPee sanoi:NONIINJUST!!!!
Pitää vaan siirtä noi täydet viinapullot eka sivuun, et saadaan ne stidit sielt takaa! :ahem: Voitsä hei auttaa?
Mitä välii, siirretään ne nyt vaan hetkeks sivuun, et saadaan stidit. Ketä kiinnostaa mitä noissa viinapul...Ylen Sankia Priha sanoi:Täysii vai tyhjii??
Joo hei toi sohva palaa ainaski...Ylen Sankia Priha sanoi:Viinat mukaan vittu mennään väsään sitä vitun kokkoo..
Jätkät hei napatkaa messiin kaikkee palavaa shittii nii saadaan vitun iso lieska!!
Ei vittu tää on jotain vitun ranskalaista paskaa.. tässön varmaan jotain fakin sammakonkutuu vai mitä vittuu ne fransmannit vetää ain huiviin.. jotain paskaa kuitenki.OoPee sanoi:venaa hei... ota nää viinit mukaas! vuosikerta 1954, mitä vittua! :nope: