Hei eihän tää ookkaan muovipullo, mitä vitun paskaa tää o?burb sanoi:Hei kuka laittoi muovipullon kiukaalle? :mad_old: :mad_old: Sanoinkomä jotain näistä hei sanoinkomä? Miksemmäsanonu?
Vittu mikä nössö saatana.. ei vittu ees sauno..OoPee sanoi:*ei mainitse sanallakaan siitä, että paskoi jokunen aika sitten kiukaalle*
Hei menkää te kundit vaan saunaan, mä lähen hei sil aikaa kartsal pokaan naisii... moiii!
Hei kuules kyyppäri, olen oikeasti poliisi ja mulla on virkapuku päällä, lähetään tässä nyt virka-autolleni niin saat kato setä, vähän karkkia ja hilut ranteesi!Mr Natural sanoi:[Naapurin setä tulee paikalle] Pistäkää nyt PERKELE NIITÄ STEREOITA HILJEMMALLE! KUULITTEKO! Tai minä soitan poliisit!
*lorauttaa vähän pirtua löylyveteen*Ylen Sankia Priha sanoi:Vittu mikä nössö saatana.. ei vittu ees sauno..
*heittää löylyä*
Hei burbbi! Onx sul jotain vitun hajuvettä täs vitun löylyvedes? Käryää niin vitusti!
Hei mä tuun kans, tehdään lumienkeleitä!Eläinjuttu sanoi:Mää meen käymään tossa pihalla...
*horasee löylyvedet kitusiinsa*Vellu sanoi:*lorauttaa vähän pirtua löylyveteen*
*lausuu Joey-maisesti*Juskanen sanoi:[ihan sivuhuomautuksena vaan, että pojilla taitaa olla teiniydestä jo aikaa, kun puhuvat sliippareista ja diip purplesta... :wink: ]
Hyvä meno :thumbup: Jatkakaa.
Ei tunnu missään saatana LISÄÄ LÖYLYY VITTU!!Tolerantti sanoi:Jumalauta tääl on kuuma! Kivetkin sulaa niinku!
Hähä mikä urpo!Ylen Sankia Priha sanoi:*kusee parvekkeelta*
HEI SE OLI TARKOITETTU KAIKILLE, kato löylyn kautta se imeytyy silleen ihon kautta nopeemmin, tiätsä.Ylen Sankia Priha sanoi:*horasee löylyvedet kitusiinsa*
Vähän liian laimeeta.. laita vittu enämpi ainetta..
Äi tää kato.. vittu..Vellu sanoi:HEI SE OLI TARKOITETTU KAIKILLE, kato löylyn kautta se imeytyy silleen ihon kautta nopeemmin, tiätsä.
Älä nyt hörpi tätä, käytetään tää ihan löylyvetenä, kato.
*lorauttaa*
Ota tosta pieni hörppy, mut varo, se on aika vidun väkevää, hei. Ihan varovasti, ettei suu pala.
Hei kato Juskanen! Anna pusu... no anna ny.. ihan vaan pieni...Juskanen sanoi:[ihan sivuhuomautuksena vaan, että pojilla taitaa olla teiniydestä jo aikaa, kun puhuvat sliippareista ja diip purplesta... :wink: ]
Hyvä meno :thumbup: Jatkakaa.
Mitä vittuu??!! Ei oo mitää paskakikkareita..! Ei vittu, ON NE SAATANA!!Vellu sanoi:Jos tossa kiukaalla ei olis noita paskakikkareita, niin vois vaikka grillata jotain affenta tai jotain. Alko vähän hiukoon. MITÄ VITTUA??? Tossahan on PASKAKIKKAREITA KIUKAALLA!