Teinibileet!

Tolerantti

Well-known member
Vittu tääl on kylmä. Eiks teil oo lämmitystääääh..........

burb

.
Hei laitanko mä saunan päälle? Kai me nyt saunotaan? Ei sitten lasipulloja saunaan, tölkkejä voitte ottaa, ne ei mee rikki. Ja muoviset sidukkapullot on ok.

*rikkoo suihkutilan peilin*

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Vittu mä sammuin niinku tonne vessaan ku kävin laattaamassa eikä kukaan tullu vittu herättämään. Vittu mä olisin niinku voinu delaa sinne omaan pukliin niinku se diippurplen pasisti don sgot. Onneks mä sit heräsin vaik siin yhessä vaiheessa mä näin semmost unta et en herää. Aatelkaa ny hei! Onks kellää mitää tabui ku mul on niinku siis ihan hirvee rapula? Vittu mä vedän vielä toisenkin kaljan tänää! Kaks kertaa päivässä ryyppään.

burb

.
Tolerantti sanoi:
Vittu tääl on kylmä. Eiks teil oo lämmitystääääh..........
Hei Tole kato jätkäkin tullu paikalle! Miks sä oot ihan lumessa? Tuu ottaan viinaa niin selviät.

Tolerantti

Well-known member
Burb hei kato. Hyvä jätkä, onx sul bissee? tarjoo jätkä bisse...

*huojuu salin poikki saunan pesuhuoneelle, siitä saunaan ja laatoittaa ankarasti lattiakaivoon*

burb

.
toleranssisiipi sanoi:
Vittu mä sammuin niinku tonne vessaan ku kävin laattaamassa eikä kukaan tullu vittu herättämään. Vittu mä olisin niinku voinu delaa sinne omaan pukliin niinku se diippurplen pasisti don sgot. Onneks mä sit heräsin vaik siin yhessä vaiheessa mä näin semmost unta et en herää. Aatelkaa ny hei! Onks kellää mitää tabui ku mul on niinku siis ihan hirvee rapula? Vittu mä vedän vielä toisenkin kaljan tänää! Kaks kertaa päivässä ryyppään.
Toinenkin tole hei nyt täällä, tsiisus hei meillä on kaks tolee siis aivan mieletöntä! Sikasiistii! Siis mä en kestä! Kaks tolee hei! Vitun siistii!

burb

.
Eläinjuttu sanoi:
Helikoptereita!
Niinku Kimi! Tiättekste Kovalaisen Kimin se ajaa sillä Formula ykkösellä? Se on kova jätkä juomaan ja sitten se tekee kans koptereita baarissa. Tälleen näin! Näin! Kattokaa näin!

burb

.
Eläinjuttu sanoi:
Voividdu, mulla on huomenna futisreenit ja vaarin hautajaiset, voi vidunviddu.
Ei se kato mitään ku nukkuu tarpeeksi ja ottaa vähän jaffaa niin kyllä se siitä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eläinjuttu sanoi:
Voividdu, mulla on huomenna futisreenit ja vaarin hautajaiset, voi vidunviddu.
Sanot mutsilles hei et sul on futistreenit etkä voi six mennä maahanpanijaisii ja sit sanot sil valmentajal et sul on grillikimarat krematooriol etkä voi six tulla treenaan... sit voit olla koko päivä punkas eikä kukaa hei hiffaa!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
[Naapurin setä tulee paikalle] Pistäkää nyt PERKELE NIITÄ STEREOITA HILJEMMALLE! KUULITTEKO! Tai minä soitan poliisit!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mr Natural sanoi:
[Naapurin setä tulee paikalle] Pistäkää nyt PERKELE NIITÄ STEREOITA HILJEMMALLE! KUULITTEKO! Tai minä soitan poliisit!
*huutaa nurkan takaa piilosta* HAISTA VITTU SAATANAN LÄSKI!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
*Heittaa hauskaa lappaa naispuolisten nimimerkkien kanssa, uskottelee itselleen olevan oikeasti sama hahmo kun taalla foorumilla, fantasioi livetreffeista jonkun naispuolisen kanssa ja runkkaa silmittomasti*

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Hei laitanko mä saunan päälle? Kai me nyt saunotaan? Ei sitten lasipulloja saunaan, tölkkejä voitte ottaa, ne ei mee rikki. Ja muoviset sidukkapullot on ok.

*rikkoo suihkutilan peilin*
Vittu joo! Sekasauna saatana!

*kusee parvekkeelta*

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
*ei mainitse sanallakaan siitä, että paskoi jokunen aika sitten kiukaalle*
Hei menkää te kundit vaan saunaan, mä lähen hei sil aikaa kartsal pokaan naisii... moiii!