Teinibileet!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
OoPee sanoi:
Vittu etsä yhtään pelkää et se niinq huomais sen hei? Ei vittu jätkä, sä oot ihan vitun rohkee, tommosest mä diggaan! Hei anna hatsit!
Mä olin siinä vittu just niinku ottamas et niinku tästä vaan ja olin vaan et joo-o sitte vittu silleen kuulu niinku joku ja mä olin et nyt se luuska niinku tulee ja mä narahdan tästä ja kusin housuun mut ei se sitte tullutkaan ku kissa se oli mikä liikku ja mä olin et pahuksen katti ku tolleen niinku siinä vaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hei burppi, onx tänne tulos niinqu hyvännäkösii muijjiiki, semmosii mil ois isot daisarit hei! Tekis mieli päästä painaa!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
toleranssisiipi sanoi:
Mä olin siinä vittu just niinku ottamas et niinku tästä vaan ja olin vaan et joo-o sitte vittu silleen kuulu niinku joku ja mä olin et nyt se luuska niinku tulee ja mä narahdan tästä ja kusin housuun mut ei se sitte tullutkaan ku kissa se oli mikä liikku ja mä olin et pahuksen katti ku tolleen niinku siinä vaan.
Aissssaaatana, mä olisin varmaa kato paskonu housihin, vitun kissat, vittu et mä vihaan niit!

Tolerantti

Well-known member
OoPee sanoi:
Hei burppi, onx tänne tulos niinqu hyvännäkösii muijjiiki, semmosii mil ois isot daisarit hei! Tekis mieli päästä painaa!!!
Onx kellää kumei??

[Oikeasti oma ekakumi on ollut erittäin kestävä ja on sitä vieläkin]

burb

.
OoPee sanoi:
Oon mä kuttunu ainakin kaksköt misua, yks sano että se saattais olla tulossa jos muut tulee.

burb

.
Eka kerrasta ei voi tulla raskaaksi. Yks Korhonen kerto, ei ainakaan se ollut tullut raskaaksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Oon mä kuttunu ainakin kaksköt misua, yks sano että se saattais olla tulossa jos muut tulee.
Hei onx sul niitte numeroo niingu? Hei mä soita niille, mä oon kato semmonen saatanan supliikkimies, et saa kyl ihan kenet mimmin vaan paikal! Sanon, et tuo kans kavereit et olis niinku teilleki... vähä niiku hei pitsaa tilais hei kundit kato... häähhäähäää... kuka haluu persepitsaa!!!!!!? HÄHÄHÄÄÄ!!! Vittu!

Tolerantti

Well-known member
OoPee sanoi:
Mitä vitun kumei? Meetsä hei puutsit jalassa saunaanki hei? Kamoon määään, älä ny viitti!
No vittuku eihän näist burbin luokan misuista voi olla mitenkään varma. Jotain vitun mukkuja koko porukka. Niillähän vittu on vehjekin vittu poikittain, isot pojat on nähny!:idea:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Eka kerrasta ei voi tulla raskaaksi. Yks Korhonen kerto, ei ainakaan se ollut tullut raskaaksi.
Noheikamoon, kai me nyt toi tiedetään, kaikkiha ton tietää! Vai mitä kundit, onhan se noi? Sano ny jotai Tolerantti äläkä dokaa sitä vitun pulloo yksinäs. Häh, tiesithän sä? HÄH? Noh?

burb

.
OoPee sanoi:
Noheikamoon, kai me nyt toi tiedetään, kaikkiha ton tietää! Vai mitä kundit, onhan se noi? Sano ny jotai Tolerantti äläkä dokaa sitä vitun pulloo yksinäs. Häh, tiesithän sä? HÄH? Noh?
Hei Tole on näköjään sammumispisteessä, nostetaan se tuonne pihalle hankeen niin se jäähtyy kato.... eeeii helvata nyhhämmää tajusin kato vittu persepitsaa eii jumalauta persepitsaa tilais kato ähhäähähääää persepitsaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Hei Tole on näköjään sammumispisteessä, nostetaan se tuonne pihalle hankeen niin se jäähtyy kato.... eeeii helvata nyhhämmää tajusin kato vittu persepitsaa eii jumalauta persepitsaa tilais kato ähhäähähääää persepitsaa!
JOO HÄHÄÄÄHÄHÄHÄ!!! Vittu oli hauska heitto vaik ite sanonki!

Joo kundi vaa hankee ei ainakaa tuu hiki! Herätetää sit aamul.