Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
.
UUSI KÄÄNNE! Mervi oli hakannut ja purrut Mattia!
MERVI TEMPAISI MATTIA KOIVUHALOLLA!
..Matti myönsi toistamiseen katuvansa koko tapahtumaa. Hän kuitenkin heti puolustautui sanoen, että riidan tuoksinnassa Mervi puri häneltä huulen halki ja löi kuivalla koivuhalolla käden mustaksi.
-Kyllä ne jäljet on vieläkin nähtävissä ja poliisitkin tutkivat niitä. Eivät tämmöiset tapahtumat ole aina niin yksioikoisia kuin iltapäivälehdissä annetaan ymmärtää.
-Kolme päivää hapettomassa pikkusellissä ja krapula päälle. Kaiken lisäksi kaikki on taas laitettu minun niskaani, Matti huokaili.
-Olen kuitenkin pahoillani ja kadun ennen kaikkea sitä, että lähiystävien kehoituksesta huolimatta menin taas takaisin siihen helvetin riitakaruselliin.
-Kerroin poliiseille, että riitaa oli koko ajan, kun olin tullut kotiin. Sain kuulla olevani paljon huonompi mies kuin ne lukuisat muut, joita Mervin talossa on kuulemma poissa ollessani vieraillut.
-Kyllähän minä sellaisesta raivostuin.
- Nyt alan valmistautua työhöni eli laulu-uraani. Kohta julkaistaan myös uusi kirja, joka kertoo aika rankasta elämästäni julkisuuden kulissien takana viimeisten kuuden vuoden aikana. On siinä silti paljon huumoriakin, Matti tokaisi.