Tervemenoa siviilistä Matti!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
312T4 sanoi:
Tsemppiä ja jaksamista vaan Matille ja Merville :ahem:
Mä en Merville toivota mitään.
Nykänen on jossain määrin tuon julkisuudenkipeän psykopaattiämmän uhri.

Töppäillä Nykänen on aina osannut. Mutta täydellinen sekoilu ja suuret ongelmat alkoivat vasta Mervin myötä. Millainen nainen elvistelee linnassa olevalle miehelleen miten ihana joku muu mies (se Lohman) on ja jatkaa tätä elvistelyä vielä toisen vapauduttua? Ja pyörittää jatkuvaa eroan-en eroa-rumbaa toisen ollessa kiven sisällä? Tahallaan rassaa toisen hermoja.
Psykopaatti.

Myös kaveripiirissä on toivomisen varaa. Millainen ystävä menee toisen päästyä linnasta, kesken ruokailun humalassa vittuilemaan, ettei toisella olisi oikeus syödä pizzaa, koska on tehnnyt velkaa joskus 15 vuotta sitten?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mun on kyllä täysin mahdotonta nähdä Nykästä yhtään minkäännäkösenä uhrina, sillä tolle linjalle kun lähtee, niin ne on loppujenlopuks kaikki vaimonhakkaajat uhreja (ainakin omasta mielestään), mutta toisaalta sen kyllä uskon, että on tossa parissa vakka kantensa hyvin valinnu.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Mun on kyllä täysin mahdotonta nähdä Nykästä yhtään minkäännäkösenä uhrina, sillä tolle linjalle kun lähtee, niin ne on loppujenlopuks kaikki vaimonhakkaajat uhreja (ainakin omasta mielestään), mutta toisaalta sen kyllä uskon, että on tossa parissa vakka kantensa hyvin valinnu.
Ei se, että on vaimonhakkaaja, estä olemasta samalla psykopaatin uhri.

Archie

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Myös kaveripiirissä on toivomisen varaa. Millainen ystävä menee toisen päästyä linnasta, kesken ruokailun humalassa vittuilemaan, ettei toisella olisi oikeus syödä pizzaa, koska on tehnnyt velkaa joskus 15 vuotta sitten?
Pizzaveitsellä semmoisia tuikataan!

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:

Mä käsitin että Matti oli kutsunu tän kaverin nimenomaan tuon velanmaksun varjolla. Mutta nyt: Aa aa ankka Aa, aa, akka takapuoli vankka keinuu kännin tahdissa, kun hän kulkee sahdissa ympärillä pubin vain kevätsukin, ettei veisi totia tyypit vallattomat. Näkee usein unia, kuinka ukot rumat nurkistansa pulahtaa. Pii paa, yök röyh!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
K.Yrjola sanoi:
Taitaa mennä polliksi taas.

Mulla on muuten sellanen mielikuva, että mun lisäksi sä olet todennäkösesti toinen forumilainen joka tajuaa millasta on joutua tuon Mervin tyyppisen naisen kohteeksi...ja miten käsittämättömän vaikea siitä suhteesta on lähteä pois, vaikka tietää että pakko olis oman mielenterveyden takia.
Mielikuvani voi myös olla tietty väärä...

Tollanen psykopaattinainen osaa olla käsittämättömän ihana siinä vaiheesaa kun se muka katuu tekosiaan. Ja sellasessa pyörityksessä Nykänen on nyt.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla on muuten sellanen mielikuva, että mun lisäksi sä olet todennäkösesti toinen forumilainen joka tajuaa millasta on joutua tuon Mervin tyyppisen naisen kohteeksi...ja miten käsittämättömän vaikea siitä suhteesta on lähteä pois, vaikka tietää että pakko olis oman mielenterveyden takia.
Ei mulla kyllä ihan noin rajua menoa oo koskaan ollu - etkä sitä tarkoittanutkaan - mutta jossain mielessä oot oikeessa joo.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
K.Yrjola sanoi:
Ei mulla kyllä ihan noin rajua menoa oo koskaan ollu - etkä sitä tarkoittanutkaan - mutta jossain mielessä oot oikeessa joo.

Ei mullakaan ihan noin rajua. Mutta kuten sättiläiset saattaa muistaa, olen sellasen takia ollut kerran kuulusteluissa taposta epäiltynä, kaksi kertaa mut on haettu keskellä yötä sängystä putkaan ja kuulusteluihin pahoinpitelyistä epäiltynä ja kerran sairaalassa vatsaan puukotettuna.
Ja kaikki tämä olisi jäänyt kokematta jos olisin osannut ekan tapauksen jälkeen sanoa näkemiin. Mutta psykopaatti osaa käsitellä muita ihmisiä niin käsittämättömän taitavasti että sitä ei voi ymmärtää ennenkuin on sellaisen kohteeksi joutunut.
Niinpä en yhtään ihmettelisi, jos esim. sitä puukotusta ei viime vuonna olisikaan tehnyt Nykänen. Tapauksesta ei muista mitään kumpikaan ei uhri ei Nykänen. Vain Mervi. Ja Nykäsen sormenjälkiä ei edes löytynyt puukosta. (Miksi niitä muuten edes etsittiin jos tapaus olisi ilmiselvä, eikä poliisikin olisi epäillyt muuta tekijää kuin Nykänen?)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
(Miksi niitä muuten edes etsittiin jos tapaus olisi ilmiselvä, eikä poliisikin olisi epäillyt muuta tekijää kuin Nykänen?)
No kyllähän nyt hyvänen aika kaikki mahdolliset todisteet aina kootaan kasaan vaikka tapausta muuten ilmiselvänä pidettäisikiin.

...todennäköisesti siitä puukosta ei kuitenkaan löytynyt Mervinkään sormenjälkiä?

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei mullakaan ihan noin rajua. Mutta kuten sättiläiset saattaa muistaa, olen sellasen takia ollut kerran kuulusteluissa taposta epäiltynä, kaksi kertaa mut on haettu keskellä yötä sängystä putkaan ja kuulusteluihin pahoinpitelyistä epäiltynä ja kerran sairaalassa vatsaan puukotettuna.
Pikkuveljeni oli aikoinaan juuri tuollaisessa suhteessa. Kerran kävi niin että nainen tosiaan puukotti veljeäni ja pakkohan siitä oli sairaalaan lähteä. Koska veli ei halunnut narauttaa naistaan, hän keksi jonkun satunnaisen hiipparin olleen puukottaja. Keksi tuntomerkit ja kertoi ettei ollut nähnyt henkilöä aiemmin. Meni muutama viikko ja Kuusankosken poliisilta tuli soitto, että syyllinen on löytynyt ja vielä TUNNUSTANUTKIN teon!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
No kyllähän nyt hyvänen aika kaikki mahdolliset todisteet aina kootaan kasaan vaikka tapausta muuten ilmiselvänä pidettäisikiin.

...todennäköisesti siitä puukosta ei kuitenkaan löytynyt Mervinkään sormenjälkiä?

Jos on ihan päivänselvä tapaus, josta tekijästä ei ole epäilystä, ei sormenjälkiä kyllä tekovälineestä oteta. Tää on varma ja tarkistettu tieto.

Archie

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niinpä en yhtään ihmettelisi, jos esim. sitä puukotusta ei viime vuonna olisikaan tehnyt Nykänen.
Poliisin tullessa paikalle Matti oli kertonut, että uhri puukotti itseään.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
K.Yrjola sanoi:
Pikkuveljeni oli aikoinaan juuri tuollaisessa suhteessa. Kerran kävi niin että nainen tosiaan puukotti veljeäni ja pakkohan siitä oli sairaalaan lähteä. Koska veli ei halunnut narauttaa naistaan, hän keksi jonkun satunnaisen hiipparin olleen puukottaja. Keksi tuntomerkit ja kertoi ettei ollut nähnyt henkilöä aiemmin. Meni muutama viikko ja Kuusankosken poliisilta tuli soitto, että syyllinen on löytynyt ja vielä TUNNUSTANUTKIN teon!

Oma tapaukseni, sätistä lainattuna:

[13:58:08] <@HuimaPaa> Tuoki puukotus...saatana. Toista suojellakseni menin sitten poliisikuulusteluissa muuttamaan kertomukseni ja kerroin että olin muka itse lipsauttanut veitsellä vatsaani. :mad:
[14:00:02] <@HuimaPaa> Se vetos lapseen ja siihen, miten kamala on lapsen tulevaisuus jos siltä riistetään äiti ja laitetaan vankilaan
[14:00:22] <@HuimaPaa> ja mä saatanan pöllö hairahduin säälimään sitä

Archie

Well-known member
Psykopatiaan ilmeisesti yleensä liittyy myös korkea älykkyys. Valitettavasti Mervi vaikuttaa liian tyhmältä psykopaatiksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jos on ihan päivänselvä tapaus, josta tekijästä ei ole epäilystä, ei sormenjälkiä kyllä tekovälineestä oteta. Tää on varma ja tarkistettu tieto.
Tjaa... vaikee lähteä kinaamaan, kun en asiaa voi todistaa, mutta aika vaikee uskoa, että tuo olis ihan yleinen käytäntö. Sen sijaan kyllä ihmettelisin (ja ennenkaikkea huolestuisin!) suuresti, mikäli poliisin mielestä kyseessä olisi niin päivänselvä tapaus, ettei sormenjälkiäkään tarvitse kerätä talteen, jos tekijä ja uhri eivät muista mitään ja tapauksella on vain yksi silminnäkijä...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
K.Yrjola sanoi:
:eek!: :eek!: :eek!: