OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei sillä ole niin väliä mitä valvoo, pääasia että sulla on ylläsi kunnioitusta herättävät valvonta-asusteet!K.Yrjola sanoi:Niitä en aio valvoa lain.
Ei sillä ole niin väliä mitä valvoo, pääasia että sulla on ylläsi kunnioitusta herättävät valvonta-asusteet!K.Yrjola sanoi:Niitä en aio valvoa lain.
Runar ja Kyllikki sanoi:Mä en Merville toivota mitään.
Nykänen on jossain määrin tuon julkisuudenkipeän psykopaattiämmän uhri.
Töppäillä Nykänen on aina osannut. Mutta täydellinen sekoilu ja suuret ongelmat alkoivat vasta Mervin myötä. Millainen nainen elvistelee linnassa olevalle miehelleen miten ihana joku muu mies (se Lohman) on ja jatkaa tätä elvistelyä vielä toisen vapauduttua? Ja pyörittää jatkuvaa eroan-en eroa-rumbaa toisen ollessa kiven sisällä? Tahallaan rassaa toisen hermoja.
Psykopaatti.
Myös kaveripiirissä on toivomisen varaa. Millainen ystävä menee toisen päästyä linnasta, kesken ruokailun humalassa vittuilemaan, ettei toisella olisi oikeus syödä pizzaa, koska on tehnnyt velkaa joskus 15 vuotta sitten?
On muuten saatanan vaikeaa, nyt kirosanan sanon, vaikka pahaa tekee :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Mulla on muuten sellanen mielikuva, että mun lisäksi sä olet todennäkösesti toinen forumilainen joka tajuaa millasta on joutua tuon Mervin tyyppisen naisen kohteeksi...ja miten käsittämättömän vaikea siitä suhteesta on lähteä pois, vaikka tietää että pakko olis oman mielenterveyden takia.
Mielikuvani voi myös olla tietty väärä...
Tollanen psykopaattinainen osaa olla käsittämättömän ihana siinä vaiheesaa kun se muka katuu tekosiaan. Ja sellasessa pyörityksessä Nykänen on nyt.
Niin on. Oikean psykopaatin kanssa kun elää niin sitä saa eron jälkeen miettiä vuosikausia, todennäköisesti lopun ikäänsä, että mistä siinä oli kysymys. Ja että mikä oli omaa syytä, miten olisi voinut toisin tehdä? Se on sellainen kokemus, että se seuraa aina. Hamaan loppuun saakka. Ja tämä on varma tieto.Sam sanoi:On muuten saatanan vaikeaa, nyt kirosanan sanon, vaikka pahaa tekee :thumbdown
Toi Mervin osuus voi koostua esimerkiksi pääomatulojen jakautumisesta osittain työtulojen puolelle. Tai sitten Matin avustamisesta.Mutku sanoi:Matin ansiotulot 60 000 euroa vaikka vietti osan vuodesta linnassa...
Mervikin tehnyt duunia :eek!: 18322 eurolla (varallisuus 720 000e)
Oonkohan mä lukenut tuon joskus ennenkin? :doubtful:Mervi sanoo, että yhteiselo on nyt totaalisesti loppu.
Toisinsanoen alusta saakka mentaliteetti ollu Mervi vittuilee ja lopulta Matti tempasee luuvitosen naamaan ja seuraavan päivän lööpit otsikoi vuosi vuodelta aina "Matti hakkasi Mervin"72 sanoi:Veikkaan, että sunnuntaisessa tappelussa on ollut syynä se, että Mattihan harkitsi menoa Unelmakämpän suoraan lähetykseen, jossa oli entinen hoito Sirpa. Mervi on ollut mustis ja on naputtanut tälle aiheesta, ja Matti on tempassut turpaan.
de rong sanoi:Toisinsanoen alusta saakka mentaliteetti ollu Mervi vittuilee ja lopulta Matti tempasee luuvitosen naamaan ja seuraavan päivän lööpit otsikoi vuosi vuodelta aina "Matti hakkasi Mervin"
Tottakai, mut on varmaan Mervikin yhtä laho omalla tavallaan kuin on Mattikin...72 sanoi:No onhan toi ihan oikeutettu syy Mervillä sanoo sana jos parikin.