[Originally posted by Finn75
onko jotain pointtia kun kopsit ajat uutisista tänne foorumille?
Mun pointti on että eipä ole juuri merkitystä noilla valencian testeillä.
Ehkä on ehkä ei ,mutta eikai se nyt niin hirveästi haittaa vaikka laitoinkin.:doubtful:
Jyra sanoi:Ei mua haittaa. Yritän vaan rohkaista avaamaan myös sanaisen arkun...[Originally posted by Finn75
onko jotain pointtia kun kopsit ajat uutisista tänne foorumille?
Mun pointti on että eipä ole juuri merkitystä noilla valencian testeillä.
Ehkä on ehkä ei ,mutta eikai se nyt niin hirveästi haittaa vaikka laitoinkin.:doubtful:
Testeissä on ennenkin autoa kehitetty. Jos auto ei kulje se ei kulje, nähtiin Melbournessa :thumbdownAJ sanoi:Testeistä ole ennenkaan pisteitä jaettu.
Ei näissä testeissä varmasti edes yritetä tehdä mitään Malesiaan mennessä. Nyt ajettavat testit tähtäävät muutoksiin hieman pidemmällä aikavälillä.Enrique sanoi:Kierroksia olisi kyllä voinut ajella enemmänkin. Eiköhän se ole niin, että Malesiassa Mäcit on aivan yhtä epäluotettavia, kuin Australiassa. Tämä on kumminkin liian lyhyt aika mihinkään radikaaleihin parannuksiin.
Yhtä epäluotettavia... Toinen auto jäi radalle. Se nyt ei vielä ole mitään aivan murskaavaa epäluotettavuutta. Eri asia olisi, jos moottori olisi hajonnut vaikka harjoituksissa, aika-ajossa ja kilpailussa.Enrique sanoi:Kierroksia olisi kyllä voinut ajella enemmänkin. Eiköhän se ole niin, että Malesiassa Mäcit on aivan yhtä epäluotettavia, kuin Australiassa. Tämä on kumminkin liian lyhyt aika mihinkään radikaaleihin parannuksiin.
Hurmurisija sanoi:Yhtä epäluotettavia... Toinen auto jäi radalle. Se nyt ei vielä ole mitään aivan murskaavaa epäluotettavuutta. Eri asia olisi, jos moottori olisi hajonnut vaikka harjoituksissa, aika-ajossa ja kilpailussa.
Jonkun kannattaisi kertoa se talleille. Ne hölmöt on tahkonnut niitä jo vuosiaAJ sanoi:Testeistä ole ennenkaan pisteitä jaettu.
Ei, vaan jonkun kannattaisi kertoa se niille tolloille, jotka hehkuttavat testejä, kun veri punnitaan vasta kisoissa.Ilmari sanoi:Jonkun kannattaisi kertoa se talleille. Ne hölmöt on tahkonnut niitä jo vuosia