Tästä on minulla hieman eriävä mielipide. Perusteluna nykyinen hallitus.Tottahan toki. Kuitenkin asioiden ymmärtäminen edes aikuisena vaatii vähän vaivaa. Periaatteessa on aivan hyvä, ettei äänestämässä käy sellaiset, joilla ei pienintäkään tolkkua ole.
En mä kansanedustajilta noita koulutuksia odota, mutta edes alkeiden ymmärtäminen olisi suotavaa. Vaikuttaa siltä, että suurelle osalle kansanedustajia taloyhtiön hallituksessakin toimiminen olisi turhan vaikeaa.
Se on monelle helppoa äänestää tilt-juontajaa, kuin vaikkapa amk-tutkinnon omaavaa kohtalaisen kokoisen firman tj:tä. Toinen on nevöhööd ja varmasti rumakin kuin perkele.
Ihmettelin eilen muutaman ehdokkaan ansioita, sihteerikoululla näyttäisi pääsevän liikkeenjohdon konsultiksi ja elinkeinoelämän asiantuntijaksi.Se on monelle helppoa äänestää tilt-juontajaa, kuin vaikkapa amk-tutkinnon omaavaa kohtalaisen kokoisen firman tj:tä. Toinen on nevöhööd ja varmasti rumakin kuin perkele.
Tästä on minulla hieman eriävä mielipide. Perusteluna nykyinen hallitus.
Setä sanoo "paina oikeaa nappia", joten osaa varmaan käyttää yksin hissiäkin?Kyseinen tilt-juontaja on kylläkin valtiotieteiden maisteri.
Just eli pätevyys ei ollutkaan se mikä korpesi vaan *kokoomus*Setä sanoo "paina oikeaa nappia", joten osaa varmaan käyttää yksin hissiäkin?
Ilman tv-uraa olisi edelleenkin jossain pimennossa avustajana. Olipa vain esimerkki.
Mahdotonta sanoa, todennäköistä on kaikilla kansanedustajilla aiempien tekemisten vaikuttavan jollakin tavalla valituksi tulemiseen. Olisi aika omituista, jos ei vaikuttaisi. Jaana Pelkonen on varmaan yksi näkyvimpiä ns. rivikansanedustajia ihan asiapuolella.Ilman tv-uraa olisi edelleenkin jossain pimennossa avustajana. Olipa vain esimerkki.
No emmä ny tiedä. Kepulaisia on täälläpäin enämpi, ruotsinkielisiä vähempi.Maailma näyttää kovin erilaiselta uudenmaan ulkopuolelta. Tosin vielä 10v. sitten oli ihan kivaa, Kimikin voitti, jos ei keskeyttänyt.
Kokoomuslaiset ovat hyvin hiljaisessa vähemmistössä.No emmä ny tiedä. Kepulaisia on täälläpäin enämpi, ruotsinkielisiä vähempi.