Zervuska Haidis
Well-known member
Itsehän luottaisin näissä asioissa Jjusbaniin.
Voin puhua vain omasta puolestani, mutta olen sitoutunut. Asian voi kääntää myös niin, että teknisillä taidoillani ei leikitä "sisällöntuottajaa" ilman apua. Tosson nyt se puoli hallussa sen sijaan, että vuodesta toiseen esitettäisiin itsetehdyn vuonna 2002 käyttöönotetun "CMS:n" olevan riittävä.Onko teistä jokainen sitoutunut tulevan sivuston ylläpitoon/sisällöntuottoon/rahoittamiseen tms.? Vai onko niin, että osan nimeä käytetään vain antamaan nimellistä tukea? Jos olette sitoutuneet, niin millä tavoin?
Miten yritysmaailmassa toimitaan, jos "johto" pelaa vuodesta toiseen kaksin kortein jos vertaa ulospäin annettua kuvaa siihen, miten aikaansa herran projektille antaviin höyniin suhtaudutaan? Mulla on toki mennyt hermo aikoja sitten, mutta suoraselkäisemmillä sankareilla on ollut tähän asti yritys päällänsä saada aikaan sellainen keskusteluyhteys avainten luovuttamisesta tai ylipäätään siitä, että tarttis tehrä jotain. Mut jos esim. puheluihin tai sähköposteihin ei vastata, niin ihan hirveen montaa vaihtoehtoa ei jää. Eikä niistä oikein yksikään näytä erityisen kivalta ulospäin.Mulla ei tietenkään ole mitään toimivaa ja palvelevaa sivustoa vastaan. Päinvastoin.
Yritän vaan ymmärtää ihan oikean elämän kautta, että mitä oikein on tapahtunut. Nimittäin se näyttää tällä hetkellä ulospäin siltä, että ns. operatiivinen johto pamauttaa omistukselle piiloteltuna ultimaatumina julkisesti parit vaihtoehdot ja muutama hännyspoika huutelee sitten kaksi päivää ylläpidossa, että Antti ne avaimet tänne tai lähtee saatana. Välissä uhitellaan vähän lisää ja sitten tulee ilmoitus, että nyt lähtee ja liuta nimiä alla ja "tähän tää nyt meni" -kommentti. Nimien joukossa tekninen ylläpito ja yhtä vaille kaikki modet ja jokunen avainhenkilö. Toki spedejäkin tasapainottamassa.
Yritysmaailmassa moinen kupru ei ihan pienellä turpasaunalla siliäisi.
Uskon kuitenkin kaikkien vilpittömyyteen. Hyvää yötä.
Ootko harkinnut palvelimen siirtämistä ulkomaille? Tämän voisi muuttaa pelkästään keskusteluforumiksi eli niin että etusivu olisi suoraan keskusteluforumi. En usko että mainostajia houkuttelee se että etusivulla 1,5 vuotta vanhoja uutisia ja yläreunan linkeistä löytyy tulokset vuodelta 2007, kuljettajat vuodelta 2008, toimimaton IRC-linkki. Muutoksen yhteydessä voisi tosiaan karsia kaikenlaista vanhaa krääsää pois.
Pahoittelen, jos tämä kuulostaa julmalta, mutta sanon silti.
Antti on suhtautunut foorumiin viime vuosina aika laiskasti ja hälläväliä asenteella. Häneen ei tunnu saavan yhteyttä foorumiin liittyvissä asioissa kovinkaan helposti ja monessa asiassa tuntuu, ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa.
Vapaaehtoisia VIP-maksuja on kyllä ehdotettu maksettavaksi ennenkin, mutta Antti ei ole ottanut niitä vastaan. VIP-maksujen piti alunperinkin olla vuosittaisia, mutta Antti ei jaksanut niitä periä, kunnes.. Aina kun näyttääkin "yllättäen" rahat loppuvan, niin silloin tänne tulee hälyyttävää viestiä.. Näin ei olisi käynyt, jos asioihin olisi varautunut etukäteen ja huolellisesti..
Mutta mitenkäs varautua jos ei kiinnosta..
Oma fiilikseni on siis vähän kaksijakoinen.. Tuntuu toisaalta vähän pahalta, että tyyppi on monta vuotta hiljaa eikä tee foorumin eteen paljon mitään (sellainen fiilis on ainakin jäänyt!) ja yhtäkkiä taas älähtää kun rahat loppuu.. Tämän porukan tuntien raha-asioihin löytyy kyllä aina ratkaisu, jos on kyse tämän keskustelufoorumin pyörittämisestä. Ei sen pitäisi olla mikään ongelma.
Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen, mutta mielestäni ennen kuin Antti tekee yhtään mitään päätöksiä, hän voisi miettiä miten itse olisi voinut aikojen saatossa toimia toisin. Ja sitten miettiä ihan kokonaan uudestaan ratkaisua tälle ongelmalle, joka loppujen lopuksi ei kai kuitenkaan ole ylitsepääsemätön!
Ei ehkä ole paras juttu, että paikan omistaja käy kerran vuodessa vain katsomassa miten sekaisin paikka on..
Antin passiivisuus (tämänkin) asian tiimoilta on huolestuttavaa ja ärsyttävää.
Täällä todellakin on hyvä ja tiivis vakioporukka ja kuten tämäkin viestiketju osoittaa niin aika näppäriä ideoita löytyy kuten myös halukkuutta auttaa.
Olisi vaan hyvä jos ylläpito tarinoisi aktiivisemmin forumin tolasta, sillä tavalla ylläpidon ei tarvitsisi tapella yksin. Yhteistyö on voimaa! (yms. hippiaatteet)
Niin, sinusta ei todellakaan kovin usein kuulu mitään. Mutta asiat eivät silloinkaan ole hyvin. Forum on ylläpidon osalta kurjassa jamassa, yksi syy siihen on että kommunikointi ylläpidon kanssa ei toimi.
Ilmeisesti tilanne voidaan nyt tulkita, että sivuston ylläpito ei kaipaa apua ongelmien ratkomiseksi.
Kiinnostaisi tietää, että mitkä ovat nyt sitten tulevaisuuden suunnitelmat sivuston osalta, kuten milloin sivustoa voi taas lukea rekisteröimättä? Toki toivoisin myös että sivuston toimintaa kehitettäisiin muuten, että se olisi muutakin kuin vain pelkkä keskustelupalsta. Viimeisin kolumni on vuodelta 2010 ja tulosarkisto on tainnut pysähtyä vuoteen 2007?
Eli vip-maksujen keräys alkaa pian, jotta vbulletin 4 saadaan hankittua ja asennettua ennen kauden alkua.
Kuten jo noin vuosi sitten sanoin, olin jo tuolloin erittäin kiinnostunut loikkaamaan, tukemaan rahallisesti(tätä nyt ei tarvi tehdä) ja oman tekemiseni kautta aktiivista ja elävää moottoriurheilusivustoa. Lähinnä tukemaan osaavampien sisällöntuottajien touhua.Bobakki, burb, copter, Dominic, FW08, gnz, Jacques, JPP, kouvotsvoni, Kurski, markoj, Micael, oldez, Pyryf, Renngeist, Sam, Weksi ja yonzzu
Onko teistä jokainen sitoutunut tulevan sivuston ylläpitoon/sisällöntuottoon/rahoittamiseen tms.? Vai onko niin, että osan nimeä käytetään vain antamaan nimellistä tukea? Jos olette sitoutuneet, niin millä tavoin?
Tyylikästä sen sijaan on kerätä VIP-maksuja lupausten kera ja sen jälkeen puhallella vuosi muniin ja tehdä tätä vuodesta toiseen. Se on suoraselkäistä.Olen nimittäin kovin kummissani modejen suuresta määrästä listalla. Tulee vähän sen luokan olo, että mitäs vitun muniinpuhaltelijoita nää jätkät oikein onkaan. On varmaan paljon asioita, joita on puhuttu ja joista en tiedä, mutta se miltä tää näyttää ulospäin, on jokseenkin tyylitöntä. Oletan, että se vaan tosiaan näyttää siltä, koska suurinta osaa tyypeistä olen pitänyt suoraselkäisinä kesseleinä ja hyvinä tyyppeinä.
Lue Mehe vielä se ylläpito-osaston Palvelimen vaihto-otsikko ajatuksen kans. Tarkkaile myös päivämääriä ja ajan kulumista.Mulla ei tietenkään ole mitään toimivaa ja palvelevaa sivustoa vastaan. Päinvastoin.
Yritän vaan ymmärtää ihan oikean elämän kautta, että mitä oikein on tapahtunut. Nimittäin se näyttää tällä hetkellä ulospäin siltä, että ns. operatiivinen johto pamauttaa omistukselle piiloteltuna ultimaatumina julkisesti parit vaihtoehdot ja muutama hännyspoika huutelee sitten kaksi päivää ylläpidossa, että Antti ne avaimet tänne tai lähtee saatana. Välissä uhitellaan vähän lisää ja sitten tulee ilmoitus, että nyt lähtee ja liuta nimiä alla ja "tähän tää nyt meni" -kommentti. Nimien joukossa tekninen ylläpito ja yhtä vaille kaikki modet ja jokunen avainhenkilö. Toki spedejäkin tasapainottamassa.
Yritysmaailmassa moinen kupru ei ihan pienellä turpasaunalla siliäisi.
Uskon kuitenkin kaikkien vilpittömyyteen. Hyvää yötä.
Pidin itseäni forumin kovimpana punikkina.Jaahas, foorumin kovimmat punikit kapinoimassa. :nope:
Täytyyhän yhren jäädä tänne pitämään punalippua korkealle!:thumbup:Pidin itseäni forumin kovimpana punikkina.
Petyin.:frown:
Täytyyhän yhren jäädä tänne pitämään punalippua korkealle!:thumbup:
Ei no. Voihan sitä toimia kahdella eri foorumilla, jos näin tahtoo...mikään ei estä. Tosin ihmettelen (kuten sinä), jos nämä pahimmat kapinalliset voivat toimia jatkossa molempien saittien moderaattoreina. No johan tossa on esim. Kouvo ilmoittanut siirtyvänsä sinne..
Tai ei jaksanut heti puuttua asiaan.Mun mielestä aika paljon kertoo se että Antti kävi eilen illalla forumilla julkistuksen jälkeen, eikä kommentoinut asiaa millään tavalla. Ei ilmeisesti kiinnosta.
Luitko tämän?Kaikessa yksinkertaisuudessaan mun viestihän oli, että toivottavasti tätä asiaa on neuvoteltu aikuisten oikeesti, eikä ylläpidossa huutelemalla.
Erilaisten ylläpidossa tapahtuneiden huuteluiden linkkaaminen vastauksena siihen on... en tiedä mitä se on.
Oikeat neuvottelut hoidetaan mielellään kasvotusten. Tämä paikka olisi ansainnut oikean neuvottelun tulevaisuudestaan, vaikka omistus sen takana ei sitä kaikkien mielestä olisi. Olen vaan yllättynyt, että kenellekään nimetyistä ei tullut mieleen, että ei tätä näin hoideta.
Jos taas on hoidettu oikein, niin mulle riittää se tieto. En ole henkilökohtaisella ristiretkellä, enkä vittuilemassa.
Mut jos esim. puheluihin tai sähköposteihin ei vastata, niin ihan hirveen montaa vaihtoehtoa ei jää. Eikä niistä oikein yksikään näytä erityisen kivalta ulospäin.
T: Hännyspoika
Voisit perustaa uudelle saitille Ulkomaanpelle-osion!Jotenkin ihan helvetin surullista tämä nyt kyllä
Linkit oli vastaus kyselyyn, että mihin olen sitoutunut.Kaikessa yksinkertaisuudessaan mun viestihän oli, että toivottavasti tätä asiaa on neuvoteltu aikuisten oikeesti, eikä ylläpidossa huutelemalla.
Erilaisten ylläpidossa tapahtuneiden huuteluiden linkkaaminen vastauksena siihen on... en tiedä mitä se on.
Oikeat neuvottelut hoidetaan mielellään kasvotusten. Tämä paikka olisi ansainnut oikean neuvottelun tulevaisuudestaan, vaikka omistus sen takana ei sitä kaikkien mielestä olisi. Olen vaan yllättynyt, että kenellekään nimetyistä ei tullut mieleen, että ei tätä näin hoideta.
Jos taas on hoidettu oikein, niin mulle riittää se tieto. En ole henkilökohtaisella ristiretkellä, enkä vittuilemassa.