markoj
Custom User
Totta.Jotenkin ihan helvetin surullista tämä nyt kyllä
Totta.Jotenkin ihan helvetin surullista tämä nyt kyllä
Voihan sitä olla usealla eri foorumilla samaan aikaan, mutta jos se on tuosta kiinni, niin sitten jää ajut ajamatta. Ei voi mitään.sääli tietty jos osa kuskeista hyppää naapuriforumille ja jää sen takia superlisenssi saamatta kun ei olla tarpeeksi aktiivisia täällä
Se ettet sä tunne kaikkia, ei tarkoita sitä, että he olisivat osaamattomia.Minusta homma on hoidettu osin epäkorrektisti, osa "nimilistasta" on kaikkea muuta kuin teknisiä osaajia tai forum -hengen luojia.
F1 on lähellä sydäntäni edelleen ja jos jollain on hyvä idea uuden f1-aiheisen sivuston luomiseen, niin tottakai minä olen valmis auttamaan sen mitä vaan ehdin. Sisällöntuotantoon ja moderointiin en aio puuttua, mutta tarjoan teknistä apuani sisällöntuottajille ja moderaattoreille sen mitä vaan ehdin. Se kai lyhykäisyydessään on minun rooli, johon mulla myös osaamista löytyy.Bobakki, burb, copter, Dominic, FW08, gnz, Jacques, JPP, kouvotsvoni, Kurski, markoj, Micael, oldez, Pyryf, Renngeist, Sam, Weksi ja yonzzu
Onko teistä jokainen sitoutunut tulevan sivuston ylläpitoon/sisällöntuottoon/rahoittamiseen tms.? Vai onko niin, että osan nimeä käytetään vain antamaan nimellistä tukea? Jos olette sitoutuneet, niin millä tavoin?
Vaikka sitä kovasti toivotkin, niin en mä ole tämän takia f1-forum-kommentoinnin määrää ja laatua (tai laaduttomuutta) muuttamassa mihinkään suuntaan ellei joku päätä bannata mua. Aika näyttää miten f1-forumin käy, ja jos täältä keskustelu kaikkoaa niin sitten kaikkoan minäkin.Onko niin että nimilistassa mainitut henkilöt poistuvat F1 Forumilta?
Eli ko. nikki poistuu täältä?
Jos Anttia ei kiinnosta niin miksi minua kiinnostaisi Antin mieltymykset?Niin uskotko, että Antti on mielissään siitä että iso joukko moderaattoreita on lähdössä kilpailijan kelkkaan?
Uskotko, että moderaattorit (ja mahdolliset sisällöntuottajat) voivat toimia samoissa rooleissa kilpailevilla sivustoilla/foorumilla?
Uskotteko muuten tosissaan, että tätä toista foorumia ei ole perustettu kilpailijaksi (pitkän tähtäimen yritys saada enemmän keskustelijoita) ja, että kahdelle F1 koskevalle foorumille on tilaa?! (toinen syö ennen pitkään toisen pois...se on selvä)
Käyttäjät tekee keskustelun. Eli kaipa sen näkee sitten.Onkohan siellä uudessa uljaassa maailmassa samat vanhat läpät ja nikeillä omat toikit, joita saa aloittaa vuodesta toiseen?
Kuten esim. tuo lööppi-toikki 72:akkosella?:doubtful:
Entä riittääkö se tieto, että toinen osapuoli on yrittänyt hoitaa oikein, mutta toinen ei ole ollut millään tavalla yhteistyökykyinen?Jos taas on hoidettu oikein, niin mulle riittää se tieto. En ole henkilökohtaisella ristiretkellä, enkä vittuilemassa.
Jooh, tarkoitinkin lähinnä sitä että on harmi jos tällainen asia sotkee sitten sitäkin puolta.Voihan sitä olla usealla eri foorumilla samaan aikaan, mutta jos se on tuosta kiinni, niin sitten jää ajut ajamatta. Ei voi mitään.
Mielestäni ei liitykään.Toisekseen miten tämä liittyy mitenkään siihen että ryhmä f1-forumilaisia perustavat vaan uuden f1-sivuston? Tarvitseeko siihen olla edes mitään syytä?
Toisaalta ei haluaisi kolmatta erillistä paikkaa... Mielestäni KKWCS:n ei tarvitse välittömästi reagoida asiaan. Aika näyttää foorumien tulevaisuuden ja sarja voi tehdä myöhemmin päätöksen siirtymisestä tai siirtymättä jättämisestä.Jooh, tarkoitinkin lähinnä sitä että on harmi jos tällainen asia sotkee sitten sitäkin puolta.
Siinä mielessä voisi olla ihan aiheellista miettiä sarjalle myös omaa portaalia
Jep samoilla linjoilla myös.Toisaalta ei haluaisi kolmatta erillistä paikkaa... Mielestäni KKWCS:n ei tarvitse välittömästi reagoida asiaan. Aika näyttää foorumien tulevaisuuden ja sarja voi tehdä myöhemmin päätöksen siirtymisestä tai siirtymättä jättämisestä.
Vaikea arvailla kiinnostaako vaiko eikö?Jos Anttia ei kiinnosta niin miksi minua kiinnostaisi Antin mieltymykset?
En usko, että moderaattorit voivat toimia samoissa rooleissa, enkä ymmärrä miksi se edes olisi tarkoituksenmukaista.
Ja sekään mua ei hirvittävästi kiinnosta jääkö f1-forum f1-areenan kilpailijaksi vai kuoleeko kokonaan pois. f1-forum on pelkkä foorumi ja f1-areena on kokonaisvaltainen f1-sivusto, jollainen f1-forumkin oli ehkä 10 vuotta sitten. Niin eri asioita, ettei mun mielestä "kilpailu" ole edes oikea sana.
Suoraselkäistä ja rehtiä toimintaa tässä tilanteessa.:thumbup:Sellainen ilmoitusasia, että pistin Antille privaa modeoikeuksieni poistamisesta.
Jooh, tarkoitinkin lähinnä sitä että on harmi jos tällainen asia sotkee sitten sitäkin puolta.
Siinä mielessä voisi olla ihan aiheellista miettiä sarjalle myös omaa portaalia
Toisaalta ei haluaisi kolmatta erillistä paikkaa... Mielestäni KKWCS:n ei tarvitse välittömästi reagoida asiaan. Aika näyttää foorumien tulevaisuuden ja sarja voi tehdä myöhemmin päätöksen siirtymisestä tai siirtymättä jättämisestä.
No KKWCS:stä voin sanoa sen verran, että asiaa on mietitty kyllä. KKWCS-hallituksen kanssa on käyty viestintää ja f1-areenan puolesta yhteistyö on mahdollista, mikäli KKWCS-porukka niin haluaa.Jep samoilla linjoilla myös.
Sen takia tietenkin, mutta en mä silti näe sitä kilpailuksi etenkin, jos kyseessä on voittoa tavoittelematon porukka. Se että uudelle sivustolle halutaan käyttäjiä, ei välttämättä tarkoita sitä, että se olisi jotain pois vanhalta sivustolta. Tietenkin varmasti on niitä, jotka eivät jaksa käyttää vanhaa "palvelua" ja niitä, jotka eivät halua käyttää uutta, mutta mielestäni se nyt vaan on heidän asiansa.Siinä teidän kokonaisvaltaisessa saitissa tulee olemaan myös foorumi. Jos kilpailu ei ole oikea sana, miksi mainostatte sitä täällä? Potentiaalisten käyttäjien vuoksi...eikös?
Älä nyt ole naiivi. Ilman muuta sivustot kilpailevat keskenään (KÄYTTÄJISTÄ), vaikka molemmat olisivat käyttäjilleen ilmaisia. Käyttäjien määrä (+potentiaalisten klikkauksen määrä + klikkaukset) ratkaisee sen miten hyvin esim. teidän google mainontanne tuottaa. Samalla tavoin käyttäjien määrä vaikuttaa F1-Forumilla tapahtuvaan mainontaan. Klikkaukset, kävijämäärä on ratkaisevaa.Sen takia tietenkin, mutta en mä silti näe sitä kilpailuksi etenkin, jos kyseessä on voittoa tavoittelematon porukka. Se että uudelle sivustolle halutaan käyttäjiä, ei välttämättä tarkoita sitä, että se olisi jotain pois vanhalta sivustolta. Tietenkin varmasti on niitä, jotka eivät jaksa käyttää vanhaa "palvelua" ja niitä, jotka eivät halua käyttää uutta, mutta mielestäni se nyt vaan on heidän asiansa.
Antin tuen (meidän alkuaikoina) huomioiden olen sitä mieltä että sarjan tulisi tukea F1-forumia, silloin jos/kun sitä tarvitaan sinne päin.No KKWCS:stä voin sanoa sen verran, että asiaa on mietitty kyllä. KKWCS-hallituksen kanssa on käyty viestintää ja f1-areenan puolesta yhteistyö on mahdollista, mikäli KKWCS-porukka niin haluaa.
KKWCS jäsenen roolissa minulta kuitenkin komppaus Askon kommenttiin.
Painokas pelimerkki. Huomaan että alkaa rautalangasta vääntymään asia viimein uskottavaksi kaltaiselleni forum-joutilaalle.Sellainen ilmoitusasia, että pistin Antille privaa modeoikeuksieni poistamisesta.
Antti on tätä puljaa pyörittänyt +13 v oman toimen ohella, joten hiukka rispektiä hei! Sä olet häärinyt täällä hetken, ihan kiva juttu ja kiitos siitä mutta kyllä mä henkkoht olen vielä Antille enemmän kiitollisuuden velassa näistä hullunhauskoista vuosista kuin sulle.Mutta palasiko Antti asiaan? Tässä ollaan homman ytimessä aika pitkälti, koska jo silloin kun Antti kirjoitti tuon "vakio selittelyn" niin oli selvää että jos jotain ei tässä tehdä, niin mikään ei tule muuttumaan. Kaikki esitetty kritiikki ja kysymykset ohitettiin, heitettiin vakio leipäteksti jostain copy-pastella varmaan 2005 vuoden vastaavasta ketjusta ja life goes on and on and on..
Kuten sanoin, niin homma on täysin kkwcs-porukan omassa hanskassa. En ota asiaan kantaa täällä sen enempää.Antin tuen (meidän alkuaikoina) huomioiden olen sitä mieltä että sarjan tulisi tukea F1-forumia, silloin jos/kun sitä tarvitaan sinne päin.
Kuitenkin täytyy muistaa että ilman Antin tukea sarjaa nykymuodossaan tuski olisi.
Tai vaihtoehtoisesti se voisi yrittää olla kokonaan oma instanssinsa, riippumaton mistään ulkoisesta tekijästä.
Toki mahdollista olisi siirtyä myös toisen forumin alle, hienoa jos sarja koetaan sellaisena voimavarana myös muille toimijoille josta saa tilan tarvittaessa.
Antin puolelta on tullut viesti siitä että F1-forumia kehitetään edelleen ja tuki sarjalle on olemassa, eli turha on hötkyillä suuntaan tai toiseen vaan katsoa mihin tie vie tulevaisuudessa.
Otan kantaa vaan omasta nimimerkistäni. Itse en ole antanut lupaa sitä käyttää, tosin jätin kyllä lukematta kyseisen mestan kirjautumisehdot, missä on voinut olla maininta tästä olla - tuskin kuitenkaan on. Täytyy myöntää että hieman yllättyin kun näin nimeni tekstin perässä, jota en ollut koskaan nähnyt ja johon en suullista suostumustani ollut antanut. Lienee joku väärinkäsitys. copter voisi vaikka editoida listan edes sellaiseksi, että siinä ovat oikeasti ne jotka ovat sulle jollain keinoin antaneet luvan nimen käyttämiseen. Mikäli tämä evää multa pääsyn tuonne mestoille, niin olkoon niin.Bobakki, burb, copter, Dominic, FW08, gnz, Jacques, JPP, kouvotsvoni, Kurski, markoj, Micael, oldez, Pyryf, Renngeist, Sam, Weksi ja yonzzu
Onko teistä jokainen sitoutunut tulevan sivuston ylläpitoon/sisällöntuottoon/rahoittamiseen tms.? Vai onko niin, että osan nimeä käytetään vain antamaan nimellistä tukea? Jos olette sitoutuneet, niin millä tavoin?
KOMP 100%Antin tuen (meidän alkuaikoina) huomioiden olen sitä mieltä että sarjan tulisi tukea F1-forumia, silloin jos/kun sitä tarvitaan sinne päin.
Kuitenkin täytyy muistaa että ilman Antin tukea sarjaa nykymuodossaan tuski olisi.
Tai vaihtoehtoisesti se voisi yrittää olla kokonaan oma instanssinsa, riippumaton mistään ulkoisesta tekijästä.
Toki mahdollista olisi siirtyä myös toisen forumin alle, hienoa jos sarja koetaan sellaisena voimavarana myös muille toimijoille josta saa tilan tarvittaessa.
Antin puolelta on tullut viesti siitä että F1-forumia kehitetään edelleen ja tuki sarjalle on olemassa, eli turha on hötkyillä suuntaan tai toiseen vaan katsoa mihin tie vie tulevaisuudessa.
Hmmm.....Otan kantaa vaan omasta nimimerkistäni. Itse en ole antanut lupaa sitä käyttää, tosin jätin kyllä lukematta kyseisen mestan kirjautumisehdot, missä on voinut olla maininta tästä olla - tuskin kuitenkaan on. Täytyy myöntää että hieman yllättyin kun näin nimeni tekstin perässä, jota en ollut koskaan nähnyt ja johon en suullista suostumustani ollut antanut. Lienee joku väärinkäsitys. copter voisi vaikka editoida listan edes sellaiseksi, että siinä ovat oikeasti ne jotka ovat sulle jollain keinoin antaneet luvan nimen käyttämiseen. Mikäli tämä evää multa pääsyn tuonne mestoille, niin olkoon niin.
...
EDIT: En laske pois tulevaisuudessa, ettenkö voisi jotain tämän uuden sivuston eteen tehdäkin, oli se sitten jotain kättentöitä tahi rahallista tukea - paha sanoa vielä.