Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sipsejä ei, mutta kaljaa olis.. Minusta kaikki Varikolta tänne lähteneet ovat pahaisia pettureita ja ikuisessa kiitollisuuden velassa Varikon ylläpidolle.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tämä tuli ihan uutena juttuna. Kumma kyllä siitä ei ole mitään mainintaa tiedotteessanne. Pikemmin puhutaan uudesta kodista ja kokonaisuudesta.
Tietääkö kukaan muu, kuin Copter sen miten täsmälleen ottaen tulette toimimaan?
Siitä ei ole mainintaa, koska jos oikein tarkasti luet kommenttini, niin ehkä sinäkin näet, että kyseessä oli tosiaan minun oma mielipiteeni! Toki uskon aika vahvasti etten ole mielipiteeni kanssa yksin.

burb

.
Lojaalisuus Anttia kohtaan on ihailtavaa. Ja kiitoksen lienemme velkaa kaikki. Mutta en kyllä osaa sanoa millä konkreettisella teolla vaikkapa viimeisen viiden vuoden aikana hän olisi ansainnut erityistä hienotunteisuutta tai silkkihansikkaita. Ylläpidon osalta (copteria ei lasketa) heikoimpia esityksiä mitä olen lajista riippumatta koskaan nähnyt. Ja aika paskaa musiikkia olen joskus kuullut.
Olisin itse hoitanut tiedottamisen eri tavalla mutta eipä se itse asiaa muuta miksikään. Rokatessa roiskuu. Ja mä olen monessa asiassa liian varovainen.

Ja jos joku viesti (esim. tiedote) häiritsee niin
auttanee. Ylläpito palannee asiaan mahd.pian.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Siitä ei ole mainintaa, koska jos oikein tarkasti luet kommenttini, niin ehkä sinäkin näet, että kyseessä oli tosiaan minun oma mielipiteeni! Toki uskon aika vahvasti etten ole mielipiteeni kanssa yksin.
Kyllä, mutta kristallipallossani ei näy se miten olette organisoituneet. Välillä vaikuttaisi, että toimintatapanne on kuitenkin yhden miehen johtama...

Örfil

Guest
Kyllä, mutta kristallipallossani ei näy se miten olette organisoituneet. Välillä vaikuttaisi, että toimintatapanne on kuitenkin yhden miehen johtama...
Jep, kapinakenraali on ilmiselvä, sitten on aliupseerit (vailla kunnon upseerikoulutusta) sekä lopuksi markkina-arvolla mukaan vedetyt hyödylliset idiootit.

Odotan suuresti että pääsen pieksemään copterin kartradalla 100-0.

oldez

Well-known member
Jep, kapinakenraali on ilmiselvä, sitten on aliupseerit (vailla kunnon upseerikoulutusta) sekä lopuksi markkina-arvolla mukaan vedetyt hyödylliset idiootit.

Odotan suuresti että pääsen pieksemään copterin kartradalla 100-0.
:D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Uskon markkina-arvoni olevan pilvissä. Täytyy varmaan hankkia manageri.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Uskon markkina-arvoni olevan pilvissä. Täytyy varmaan hankkia manageri.
Varasin sulle just esiintymiskeikan, Maken metsäpalstalla Utsjoella! Matkakulut sun pitää maksaa itse, esiintymispalkka jää mulle - toivottavasti diili kelpaa!

Örfil

Guest
F1 Forum Venäjän helmikuu 1917?

Seuraavaksi "Stalinin" puhdistukset?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Domain on tosiaan regattu jo kauan sitten viime vuonna. Historiasta sen verran, että varmaan itse kukin on lukenut tuota keskustelua ylläpidon puolella nyt kun asia on aiheellinen, ja suurin osa varmaan myös silloin kun siellä olevat viestit oikeasti kirjoitettiin viime vuonna. Se kannattaa selata lävitse ja katsoa asioiden kulku näin pohjustuksena.

Kun tämä sivusto ei toiminut kauden 2012 alussa, oli paljon ongelmia ja Antti ei apua asian tiimoilta halunnut, niin silloin toki jotain piti tehdä että yhteisöllä on paikka missä hoitaa keskustelunsa. F1-Forum ei sen aikaisessa kuosissaan tätä pystynyt tarjoamaan ja sen takia tarjosin apuani asian tiimoilta useaan otteeseen Antin siitä kieltäytyen tai sivuuttaen koko asian täydellisesti. Sivuston toimimattomuus silloin sekä Antin vastahakoisuus asioiden edistämiseksi laittoivat silloin toki miettimään, että pitääkö asialle tehdä jotain muuta kun F1-Forumin auttaminen ei yksinkertaisesti ollut mahdollista. Tämän takia rekisteröin tuolloin tämän domainin, eli se varmaan voidaan mieltää varasuunnitelmaksi sen tiimoilta että F1-Forumin toiminta olisi jatkunut ennallaan ongelmiensa kanssa ja apua ei otettaisi vastaan.

Tuona päivänä kun domainin rekisteröin, niin se taisi olla jotain päiviä edellisen kisan jälkeen (vai oliko jopa seuraava tms, en muista tarkalleen), niin F1-Forum oli tosiaan kipannut jälleen edellisen kisan aikana ja merkkejä siitä että asiat muuttuisivat ei ollut ilmassa, ylläpidon ketjussa porukka kaipasi konkreettisia toimia, mutta keinoja niiden tekemiseen ei ollut. Ajatus oli, että jos F1-Forum ei pysty tarjoamaan toimivaa alustaa, niin se pitää laittaa jonnekin muualle.

Kuitenkin domainin rekisteröinnin jälkeen kaikkien suureksi yllätykseksi Antti otti yhteyttä samana päivänä sähköpostitse ja otti tarjotun avun vastaan, jonka seurauksena laitoin tämän sivuston kuntoon välittömästi niin tekniikan osalta kuin myös korjaten monia kauan pielessä olleita asioita jne. Tuo domain jäi sitten tuonne lepäämään.

Eli summa summarum jo vuosi sitten oltiin hyvin lähellä sitä, että F1-Areena olisi perustettu. Mitään varsinaisia suunnitelmia ei kuitenkaan ollut eikä niitä edes lähdetty miettimään, koska F1-Forumin korjaus tuli mahdolliseksi ja sen kuntoon laittaminen oli ehdottomasti yhteisön kannalta parempi vaihtoehto kuin toisen sivuston perustaminen. Sama pätee myös tässä tilanteessa, se että F1-Forumia oikeasti oltaisiin voitu alkaa kehittämään eteenpäin, niin se varmasti olisi kaikkien kannalta parempi vaihtoehto. Kuten olen jo aiemmin ilmaissut ja ilman vastakaikua Antilta, niin koen että nykyisellä mallilla F1-Forumilla ei kuitenkaan voida tehdä sellaista kehitystä jonka lopputuloksena olisi todella yhteisöä palveleva sivusto.
Eli kuitataan sattumaksi. Selvä.

Avoimin kortein pelaavana voinet(te) varmaan valottaa:
- koska päätös f1-areenan aktivoimisesta tehtiin?
- ketkä sen päätöksen tekivät?
Minun on vaikea uskoa, että siinä olisi mukana ollut koko se hektisesti ultimaatumiasi komppaillut lauma, joka oli, tieten tai tietämättään, valjastettu tähän "päätöksenteon" teatteriin.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
F1 Forum Venäjän helmikuu 1917?

Seuraavaksi "Stalinin" puhdistukset?
Trotski, varaa jo liput Intiaan tahi Mehikoon.

Vähän olen yllättynyt, ettei WebSlave ollut tietoinen uudesta sivustosta. Vai oliko? Sentään ylläpitäviä voimia pimeällä F1-osastolla.

Örfil

Guest
Eli kuitataan sattumaksi. Selvä.

Avoimin kortein pelaavana voinet(te) varmaan valottaa:
- koska päätös f1-areenan aktivoimisesta tehtiin?
- ketkä sen päätöksen tekivät?
Minun on vaikea uskoa, että siinä olisi mukana ollut koko se hektisesti ultimaatumiasi komppaillut lauma, joka oli, tieten tai tietämättään, valjastettu tähän "päätöksenteon" teatteriin.
Minusta tämä näyttää hyvin suunnitelmalliselta toiminnalta jos osoitteita on varattu jo tuolloin. Mukaan on vedetty höplästä vedettäviä pöljiä pieni lauma ns. pseudoit -miehiä, osa kyvyttömiä muuhun kuin dokaamiseen & hörhöilyyn ja osa on vain nimen vuoksi.

Perimmäinen kysymys kuuluu: mihin copter tähtää? Sitä en ole vielä hoksinut...
Epäilen jopa että ko. heppu on aikanaan täältä ikibannattu hahmo ja iskee nyt takaisin olan takaa.

oldez

Well-known member
Minusta tämä näyttää hyvin suunnitelmalliselta toiminnalta jos osoitteita on varattu jo tuolloin. Mukaan on vedetty höplästä vedettäviä pöljiä pieni lauma ns. pseudoit -miehiä, osa kyvyttömiä muuhun kuin dokaamiseen & hörhöilyyn ja osa on vain nimen vuoksi.

Perimmäinen kysymys kuuluu: mihin copter tähtää? Sitä en ole vielä hoksinut...
Epäilen jopa että ko. heppu on aikanaan täältä ikibannattu hahmo ja iskee nyt takaisin olan takaa.
:D

burb

.
RageX:n ennakkotunnelmat on kyllä huikeita. Paina, paina! :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.