Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
No se edellinen kappale oli vastaus tohon...No siinä tapauksessahan sulle on täysin samantekevää miten ne Areenan peelot hoitavat liveseurannan. Eiks vaan?
No se edellinen kappale oli vastaus tohon...No siinä tapauksessahan sulle on täysin samantekevää miten ne Areenan peelot hoitavat liveseurannan. Eiks vaan?
Eikö Nomi seuraa sitä lain?Itsehän aion seurata forumin vapaan livellä kisatunnelmia. Puuttuu ainakin "minätiedänminätiedän" häiritsemästä paskanjauhamista.
Noista on empiirisen arvioni mukaan puolet niitä, jotka odottavat AS:n forumilla jotain hienoa ja älykästä ja kopioivat sen heti vormuloiden asiapuolelle.Itsehän aion seurata forumin vapaan livellä kisatunnelmia. Puuttuu ainakin "minätiedänminätiedän" häiritsemästä paskanjauhamista.
Ei sillä ole maxia.Eikö Nomi seuraa sitä lain?
Eikä tuu...se on jämpti näin.Ei sillä ole maxia.
Näyttää tuo modelinjakin rakoilevan, kun pitää täällä keskustella areenan kehitystarpeista. Toki on kiinnostavaa liveseurata täälläkin areenan kehityst, kun itsellä ei ole tunnuksia suljetulle osastolle.No ku sua tuo nyt näyttäis suurimmin häirittevän ja olet myös eniten äänessä. Mulle periaatteessa ihan sama, en mä oo täälläkään muistaakseni koskaan osallistunut live seurantaan. Ymmärrän toki silti problematiikan ja olen periaatteessa samaa mieltä kanssasi, mutta kuten sanottua, vähän hassua keskustella asiasta täällä eikä mun mielestä voi automaattisesti olettaa, että Areenan ylläpito käy poimimassa kehitysideat tämän forumin keskusteluista etenkin kun siellä on moiselle ihan omakin alue.
Näköjään jollakin oli kiire napata se Mosse-nikki, että saa yhden postauksen tehtyä.
Vastaavasta syystä juoksin F1-areenan ääreen heti, kun muistin sen auenneen. Eräälllä nimeltä mainitsemattomalla palstalla tuli rekisteröitymispakko ja joku tottakai omi aiemman nimimerkkini heti samana päivänä ja tuottaa edelleen tänäkin päivänä mitä uskomattominta paskaa kyseisen nimimerkin turvin..
Uskoisin nyttenkin jopa ihan moderaattori tasollakin olleen kuisaus tehdä vastaava temppu.
Se olin minä.
Vai on se tämä Mossekin jo *siellä*Näköjään jollakin oli kiire napata se Mosse-nikki, että saa yhden postauksen tehtyä.
Veikkaan jotain sikäläisestä mode-tiimistä/henkilökunnasta teon tekijäksi.
Onnea hälle!
Eiköhän Moe Szyslak ole vielä vapaana! :ahem:Näköjään jollakin oli kiire napata se Mosse-nikki, että saa yhden postauksen tehtyä.
Veikkaan jotain sikäläisestä mode-tiimistä/henkilökunnasta teon tekijäksi.
Onnea hälle!
Ei kyllä olis uskonut.:eek!:Se olin minä.
Tuo kielto on helppo saada kumottua, koska siihen ei tarvita mitään muuta kuin se, että jokainen F1-Areenalle rekisteröitynyt avaa vuorollaan keskustelualueelle liveseurantaketjun kisan aikana ja pian ylläpitäjät joutuvat keskustelemaan keskenään jos eivät muuta tuota sääntöä, koska kaikki muut on bannattu.Onhan liveseuranta areenan säännöissä yksiselitteisesti kielletty F1-Areenan foorumilla *) ja sanktioitu.
Se, että tämä on näin ankarasti kielletty...oli/on virhe. Siis mikäli uutta korvaavaa systeemiä (muu kuin irc) ei ole.
*) Niin on siis F1-Forumin foorum ja F1-Areenan foorum. Molemmat ovat foorumeita/keskustelupalstoja. Tämä siksi, kun jotkut luulevat sanan foorum olevan sama kuin F1-Forum.
Tuo kielto on helppo saada kumottua, koska siihen ei tarvita mitään muuta kuin se, että jokainen F1-Areenalle rekisteröitynyt avaa vuorollaan keskustelualueelle liveseurantaketjun kisan aikana ja pian ylläpitäjät joutuvat keskustelemaan keskenään jos eivät muuta tuota sääntöä, koska kaikki muut on bannattu.
Se olin minä.
Oliks tää nyt joku kaapista ulostautuminen vai mikä?Hyväkin saitti saadaan äkkiä pilalle, kun sinne ilmestyy tyyppejä, jotka saavat tyydytyksen sillä, että on mahdollisimman vittumainen muille netin kautta.
Jotenkin huonot kotiolot tai kieroutunut äiti-suhde tms. saattaa aiheuttaa tämän huonon olon levittämisen.
Voi voi.:frown: