Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ei siinä ollut mun mielestäni mitään homoa.Oliks tää nyt joku kaapista ulostautuminen vai mikä?![]()
Ei siinä ollut mun mielestäni mitään homoa.Oliks tää nyt joku kaapista ulostautuminen vai mikä?![]()
Vai kaappiin ulostaminen?:eek!:Oliks tää nyt joku kaapista ulostautuminen vai mikä?![]()
Tosta puheenollen... tartteekin kävästä tuolla tekemässä yks juttu! Aill pii päk kuten meilläpäin on tapana sanoa.Vai kaappiin ulostaminen?:eek!:
Ny se lähti uuteen kotiin....Tosta puheenollen... tartteekin kävästä tuolla tekemässä yks juttu! Aill pii päk kuten meilläpäin on tapana sanoa.
Niinku siellä on uutuuttaan hohtava pyökkilaminaatti ja beige välitilanlaatta.:thumbfh:Ny se lähti uuteen kotiin....
Mahtaakohan olla vielä hierova alapesulaite "römpsälle"?!Niinku siellä on uutuuttaan hohtava pyökkilaminaatti ja beige välitilanlaatta.:thumbfh:
Ei ollu, mutta silti helpotti :frank:Mahtaakohan olla vielä hierova alapesulaite "römpsälle"?!
Halvat on huvit.Ihan vitsi tuo uusi sivusto![]()
Ei toi kuulemma ollutkaan aprillipila. Kerropa ihan mielenkiinnon vuoks, mikä siitä tekee "ihan vitsin"?Ihan vitsi tuo uusi sivusto![]()
Ei näyttänyt. Karmee design ja värimaailma. DDR yyperalles.Ihan hyvältähän ne näytti. Eikun sinne vaan :ahem:
älä älä töppää tätä hommaa nytte...Ei näyttänyt. Karmee design ja värimaailma. DDR yyperalles.
Sen näkee sitten, katsoo nyt miten tuo lähtee liikkeelle.Ihan hyvältähän ne näytti. Eikun sinne vaan :ahem:
Kun joku, ihan vaan mulle vittuilaakseen, ottaa 107:ksi nikiksi Mossen ja postaa yhden postauksen.Ei toi kuulemma ollutkaan aprillipila. Kerropa ihan mielenkiinnon vuoks, mikä siitä tekee "ihan vitsin"?