AJ
Well-known member
Mä luin jostain, että Kyllösen ääni palaa F1-selostuksiin, mutta mies ei.
Se on ihan sama mitä mä haluan. Sulla on kepulainen muisti, ja väität mun sanoneen jotain ihan muuta parin viikon päästä.patriot:
Jacqueksen uskottavuus meni! Puhuva pää!Jacques:
jos selostajavaihtoehdot on Pulkkinen, Haajanen, Porttila, Suominen, Kyllönen ja Puhuva pää, niin kyll puhuva pää noista parhaiten osaa selostaa F1-kisoja! wink
Tuota noin.... Kuinkahan tuolta Haajaselta homma sujuisi? Mutta kyllä Kyllönen on silti ykkönen!
Vai haluaako Jones tai Jacques Pulkkisen selostajaksi?
Se olisi mahtavin asia mitä elämässäni on tapahtunut 3 vuoden aikana winköö ruz:
Jos hyvin käy niin tällä viikolla, ja on mahdollisuus että uusi selostaja on se ketä me halutaankin.
Joo mutta maksullisella vai maksuttomalla puolella?öö ruz:
Jos hyvin käy niin tällä viikolla, ja on mahdollisuus että uusi selostaja on se ketä me halutaankin.
Saas nähdä jäävätkö selostajavalinnat (tai niistä ilmoittaminen) viime tippaan, kuten tehtiin aikoinaan Tuomisen kohdalla. Taisi olla vain pari-kolme viikkoa ennen kauden 2001 alkua, kun alkoi tulla otsikoita 'Rallimies Tuominen korvaa Kyllösen'.Karpow:
Onko muuten kenelläkään mitään tietoa, että koska Maikkari oikein ilmoittaa seuraavan kauden selostajansa???
Ai niinku puhuva pää? Se kyllä sopis paremmin kommentaattoriks, jotta voitaisiin häröillä kommenteilla keskeyttää Pulkkisen selostustaAJ:
Mä luin jostain, että Kyllösen ääni palaa F1-selostuksiin, mutta mies ei.
Mitäs me siitä kun meillä on näköjään AMIRAALI jo kehissä!!!amiraali:
Matti Kyllönen KEHIIN!
Tuskinpa maikkari saa bonusta siitä jos sä ostat boxin expertiltä.Henkka:
Kumma ettei Jari Nurmisen nimeä ole vielä mainittu. Jarin voisi palkata sinne tavallisen Maikkarin puolelle ylistämään Michael Schumacherin ylivertaisuutta ja samalla vähän itseänsä siitä miten hän voittaisi NASCARissa kaikki ajamalla kovemmalla alustalla. Kyllönen vastapainoksi digille ja voin taata, että boxien myynti kasvaisi sen jälkeen lähes räjähdysmäisesti.