Toikki "pienille" havainnoille

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Siemenssin tv-grafiikoissa minua häiritsee eniten se, ettei missään enää mainita kuljettajan nimen lisäksi myös tallia. Enhän minä muista millä autoilla kaikenmaailman Klienit ja Baumgartnerit ajavat.

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Suomen Huippu sanoi:
Siemenssin tv-grafiikoissa minua häiritsee eniten se, ettei missään enää mainita kuljettajan nimen lisäksi myös tallia. Enhän minä muista millä autoilla kaikenmaailman Klienit ja Baumgartnerit ajavat.
Pyhh,kaikki tänne rekisteröityneet (eli formulahullut,tavalla tai toisella) pitäisi nyt autot toisistaan erottaa... Siis ei juma, jos on kiinnostunut formuloista eikä muista 10:ntä eri autoa niin huh huh, itse muistaisin ne vaikka takaperin pää kenossa...

Hakkis

Hitain hämäläinen
Mikä on "takaperin" puhuttaessa tallien muistamisesta?:D
Ne on nyt ihan helppo muistaa, kun näyttävätkin ihan erilaisilta.

Mikkoz

Well-known member
Sijainti
JKL
Kuten kirjotin tuonne aika-ajo triidiin niin Barisellon moottori otti kierroksia muutaman sata vähemmän kuin Schumin.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Musta Pekka sanoi:
Pyhh,kaikki tänne rekisteröityneet (eli formulahullut,tavalla tai toisella) pitäisi nyt autot toisistaan erottaa... Siis ei juma, jos on kiinnostunut formuloista eikä muista 10:ntä eri autoa niin huh huh, itse muistaisin ne vaikka takaperin pää kenossa...
Kyllähän minä nyt ne autot muistan! Mutta kun ne kuskit vaihtelee tallia joka vuosi ja uusiakin tulee!
Ennen näkyi aina renkaan merkkikin niissä grafiikoissa. Turhan yksinkertaiset nämä Siemenssin grafiikat. Vaikka kierrosmittari onkin.

Eniten toivoisin tallitiedot lopputuloksiin ja muihin tilannelistoihin, kyllähän sen auton tunnistaa mitä kamera kuvaa.

Mikkoz

Well-known member
Sijainti
JKL
Urheiluruudun kun katoin niin palkinnoksi annettiin roskakorit :D. Joku varmaan osaa heittää kuvaakin.

JOC

tavallinen virtanen
Williamsin nosturimies on huojuva kaveri.

Flying Spin

Well-known member
On Schumi kuinka ylivoimainen tahansa, hänen suustaan tulee jokaisessa lehdistötilaisuudessa sanat hard, tough ja tricky. :rolleyes:

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Rubensille tulee aina jarruvika jonka vuoksi se jättäytyy noin 5-10 sekunnin päähän Schumista ennen varikkokäyntejä. Tällä varmistetaan oikean ajojärjestyksen säilyminen varikkokäyntien jälkeen.. :thumbdown

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kimi Räikkönen esiintyi sirkuksessa :)
Oli kyllä sulonen äijä. Heitteli veitsiä ihmisraukkoja päin.
Mikakin taisi joskus pyörähtää sirkuksessa ajelemassa yksipyöräisellä.:ahem: