Toikki "pienille" havainnoille

Hakkis

Hitain hämäläinen
Ärsyttäviä mmuten nuo "häiriöt kansainvälisessä kuvayhteydessä". Ja juuri lehdistötialisuuden aikana. Onko kivaa, kun kisan startissa kuva katkeaa ja eikä näe mitään, juuri varikko pysähdysten aikana kuva katoaa ja palkintokorokkeella jälleen.

Muuten tuon aika-ajojen olisi pitänyt loppua jo 6.45, mutta ne jatkoivat 7.05 saakka. Sitäpaitsi kello 6.45 ajoi vielä Schumacher, eli aika härski teko olisi ollut lopettaa lähetys siihen. Voisivat muokata Mtv3:lla noita lähetysaikoja, todellakin aika ajot kestävät 2 tuntia eikä 1 tunti 45 minuuttia.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Uuh... kaks kertaa oon nyt nähny painajaisia avauskisasta.

Lyhyt kooste unista. Ekassa oli massakolari ja Kimi loukkasi jalkaa siinä niin pahasti että Kimin alkukausi meni sen takia täysin piloille. Toisessa unessa olin Kimin jutuissa ja Kimin hampaat olivat lähes kaikki hirveässä kunnossa ja monta hammasta oli veke. Eikös tuo kun näkee rikkinäisistä hampaista unta niin tarkoitaa jotain ikävää??!!

Kimin lähtöpaikka kisaan kyl tukee tuota ekaa unta... Kimi kuiteskin yrittää petrata sijoitusta heti lähdöstä lähtien, ja tietysti Kimin takaa voi joku kevyemmällä autolla haastaa Kimin raskasta ja hidasta mäkkiä.

Jännittää kyllä pirusti kyl tuo lähtö... pitänee sykemittarilla kattoa kuinka korkealle se syke sohvalla nousee vähän ennen lähtöä. :D

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Williams näyttää edelleen todella rumalta, näinköhän tuohon silmä ikinä tottuu...

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Uusi takasiipi helpottanut ohittamista ? Siis ei "sotke" ilmavirtauksia niin kuin se vanha.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Jr- sanoi:
Uusi takasiipi helpottanut ohittamista ? Siis ei "sotke" ilmavirtauksia niin kuin se vanha.
Itekin mietin samaa, tuossa joskus kun vielä kisaa ajettiin niin ohittaminen näytti suht helpolta siihen nähden ettei radan ohituspaikat pitäisi olla mitenkään erityisiä..

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Rookiet ovat pysyneet varsin hyvin radalla.. suurimpia sähläreitä ovat nämä jo entuudestaankin sähliksi tiedetyt Sato ja Massa.

Ville85

Well-known member
Sijainti
Raahe
McLaren oli hidas ja epäluotettava, mutta näyttää nopealta :confused:

MikGo

Well-known member
Mä näin unta, että mun isoveli makas järvellä lumpeen päällä. Sitten semmoinen ferrarin punainen ja näköinen hevonen hyökkäsi sen kimppuun. Näin kävi kisassakin, ferrari hyökkäsi radalle ja meni omia menojaan.

Mikkoz

Well-known member
Sijainti
JKL
Itse huomasin jossain vaiheessa että ainakaan pari muuta tallia ei kaivellut paskaa pois ponttooneista kuten Laaren. Seurasko joku tarkempaan kyseistä asiaa, kun ite olin aikalailla unen pöpperössä. Mielestäni asia kielii mootori/jäähdytys ongelmista(yllätys yllätys).

Spam

Well-known member
Mikkoz sanoi:
Itse huomasin jossain vaiheessa että ainakaan pari muuta tallia ei kaivellut paskaa pois ponttooneista kuten Laaren. Seurasko joku tarkempaan kyseistä asiaa, kun ite olin aikalailla unen pöpperössä. Mielestäni asia kielii mootori/jäähdytys ongelmista(yllätys yllätys).
Ferkkulaiset ainaki kaivo ja ovat muistaakseni kaivaneet jo monissa (kaikissa?) kisoissa viime vuosina.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Spam sanoi:
Ferkkulaiset ainaki kaivo ja ovat muistaakseni kaivaneet jo monissa (kaikissa?) kisoissa viime vuosina.
Joop, ja monet muut sillä eihän se mitään haittaa mikäli stoppi ei sen takia viivästy ja yleensä näin ei siis käy.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Siemensin grafiikat oli oudot silmälle. Varsinkin tulosliuska oli todella epäselvän näköinen. Mutta koko kisan ajan yläruudussa näkynyt kierrosmäärä oli ehdoton plussa.

top-1

Active member
Lauantain aika-ajoissa(ennen tokaa) sinne Baumgartnerin ponttooniin työnnettiin joku sauhuava juttu, joka kyllä otettiin pois ennen kun mentiin radalle...mikäköhän oli tarkotus tollasella :confused:. Oisko ne sitte pitäny moottoria lämpimänä :confused:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
top-1 sanoi:
Lauantain aika-ajoissa(ennen tokaa) sinne Baumgartnerin ponttooniin työnnettiin joku sauhuava juttu, joka kyllä otettiin pois ennen kun mentiin radalle...mikäköhän oli tarkotus tollasella :confused:. Oisko ne sitte pitäny moottoria lämpimänä :confused:
Kylmänä....

Leienee puhallin, jossa on hiilihappojäätä...
Ett silleen!!!!!!!!!!!