Toikki Timpan faijalle

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Ensiks käskee sanoa ja sit ku sanoo niin suuttuu. Ihme tyyppi :frank:.
Älä nyt vittu ala puolustelemaan ja leikkimään tietämätöntä ja viatonta siinä. Sen sijaan voisit todistaa millä tavalla olen syyllinen mihinkään, niih?

Todisteita pöytään tai pää kiinni.

Heti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Älä nyt vittu ala puolustelemaan ja leikkimään tietämätöntä ja viatonta siinä. Sen sijaan voisit todistaa millä tavalla olen syyllinen mihinkään, niih?

Todisteita pöytään tai pää kiinni.

Heti.
Ehdin jo katsoa korkean paikan, mutta sinne ei ole tikapuita. Perkele! :jaska: :mad_old:

Ria

Jäässä
Kaivoin nyt varmuuden vuoksi vähän rautalankaa ennenkun tää etenee pitemmälle

Edellisellä sivulla
Sanokaa nyt vielä että mä olen jollain tavalla koko tilanteeseen syyllinen? ...
Tällä sivulla
JPP sanoi:
Muuten olen sitä mieltä, että Puhis on jollain tavalla syyllinen koko tilanteeseen
JPP sanoi:
Ensiks käskee sanoa ja sit ku sanoo niin suuttuu. Ihme tyyppi :frank:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Siinä vaiheessa kun vitsitkin tulkitaan henkilökohtaisiksi loukkauksiksi, kannattanee kaikkien osapuolten pitää vähän taukoa keskustelussa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Siinä vaiheessa kun vitsitkin tulkitaan henkilökohtaisiksi loukkauksiksi, kannattanee kaikkien osapuolten pitää vähän taukoa keskustelussa.
:nope: Ei toki! Siinä vaiheessa siirrytään vittuilutoikkiin halimaan ja pusuttelemaan toisemme hengiltä :ahem:.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Oonkohan mää ihan hakoteillä, jos veikkaan, että pian paukkuu banaanit? :doubtful:

Ria

Jäässä
Oonkohan mää ihan hakoteillä, jos veikkaan, että pian paukkuu banaanit? :doubtful:
Nyt vois olla hyvä hetki riehua vähäsen, kun Pyryf tais sanoa lähtevänsä mökille ja kouvokin on möötteilemässä tai jossain. Webslaven sijainnista tosin ei ole havaintoa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Nyt vois olla hyvä hetki riehua vähäsen, kun Pyryf tais sanoa lähtevänsä mökille ja kouvokin on möötteilemässä tai jossain. Webslaven sijainnista tosin ei ole havaintoa.
Kunnon riehunta ja vittuilu päälle, niin on mukava aamulla lueskella, jos ei ole ehditty siivota vielä :D:D

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mitäs kauhiaa tämä Timanfaya on tehnyt,kun vanhan kaartin pellet yrittää savustaa ulos foorumilta?

markoj

Custom User
Mitäs kauhiaa tämä Timanfaya on tehnyt,kun vanhan kaartin pellet yrittää savustaa ulos foorumilta?
Vähän liikaa itseluottamusta ja liian vähän itsekritiikkiä, kuten itse kullakin jossain vaiheessa. Eli ei mitään ihmeitä, eikä sitä nyt varsinaisesti ole pihalle savustettu mun havaintojen mukaan.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Vähän liikaa itseluottamusta ja liian vähän itsekritiikkiä, kuten itse kullakin jossain vaiheessa. Eli ei mitään ihmeitä, eikä sitä nyt varsinaisesti ole pihalle savustettu mun havaintojen mukaan.
Perussettiä siis.Joku kirjoittaa vähän normista poikkeavasti ja forumin moraalinvartijat tekevät toikkeja haukkuakseen ja varmistavat,että kaikki tietävät myös miksi meidän pitäisi halveksua tätä "toisinajattelijaa". Jatkakaa.

WebSlave

Trackman
Linjoilla olen, mutta lähinnä kanavasurffailen jalkapallon ja Le Mansin väliä. Minä en Vapaan moderointiin normaalisti puutu, mutta jos jätkät on offline, niin toki täältäkin tarvittaesssa pesee. :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Perussettiä siis.Joku kirjoittaa vähän normista poikkeavasti ja forumin moraalinvartijat tekevät toikkeja haukkuakseen ja varmistavat,että kaikki tietävät myös miksi meidän pitäisi halveksua tätä "toisinajattelijaa". Jatkakaa.
Jos se olis ollut jostain muusta aiheesta kuin alkoholin vaikutuksen alaisena ajamisesta, niin ehkä ei olis tullut tuollaista haloota.

Tai no, ehkä jotkut ei tykänneet siitä, että eivät ole itse osanneet acentaa pesukonetta ja hän osasi (tai ainakin väitti niin) :rolleyes::rolleyes:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei se tainnut olla ongelma että hahmo oli eri mieltä, vaan se että kommentit eivät olleet ehkä ihan sieltä välkyimmästä päästä - ja tulivat heti sen jälkeen kun hahmo oli varsin estottomasti kehunut omaa älykkyyttään. Palaute ei ollut sen kummempaa kuin mitä täällä yleensäkin jaellaan kaikkiin ilmansuuntiin. Jos se olisi ulossavustusta niin ei täällä olisi enää ketään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Enpähän ole katsonut vielä mitä moderaattoroitsijat ovat sisäpiireissään keskustelleet. Kait ne jotain.. Vois kait kattoa nuo sen sata toikkia ja miljoona kommenttia mitä tänään tullut.