Toikki Timpan faijalle

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Juurikin tätä tarkoitin. Mielipiteitä ei voi esittää avoimesti koska joutuu pelkäämään että menee maine tai joutuu leimatuksi. Onkohan tämä nyt täysin oikein?
En minä tämmöisiä pohtinut lain. Mietin vain flippaatko jos komppaan. :D

Ria

Jäässä
Ne vinoilut älykkyydestä toki saatto mennä vähän yli (mitä vitsiä/vinoilua täällä ei vedettäisi yli?), mutta tossa rattijuopumusasiassa kyse lienee pitkälti kuitenkin siitä, että kutakuinkin kaikki muut on aidosti erimieltä kyseisen hahmon kanssa ja sitä kautta samaa mieltä keskenään..

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ne vinoilut älykkyydestä toki saatto mennä vähän yli (mitä vitsiä/vinoilua täällä ei vedettäisi yli?), mutta tossa rattijuopumusasiassa kyse lienee pitkälti kuitenkin siitä, että kutakuinkin kaikki muut on aidosti erimieltä kyseisen hahmon kanssa ja sitä kautta samaa mieltä keskenään..
Täällä lienee pelkästään rytmisektio paikalla, kun kaikki vaan komppaa? No, komppaan minäkin tuota jälkimmäistä.

Siitä olen kyllä eri mieltä, että se älykkyysvinoilu olisi yli mennyt, aika kilttiä se kuitenkin loppujen lopuksi oli.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mitäköhän mä komppaisin? :thumbfh: Itseasiassa tässä on monta mielipidettä/kommenttia mitä voisi kompata.

Komppaan nyt heti alkuun Puhista, että likkaa (en ajattele, että on teinityttö mutta kuiteskin huomattavasti meikäläistä nuorempi...) kiusaaminen meni jo selvästi yli. Ihan esimerkkinä: Sen jälkeen, kun oli todistettu yhdellä kuvalla että kyseessä on naishenkilö niiden uusien kuvien linkkaaminen ja ilkikurinen kommentointi oli jo selvästi liikaa ottaen huomioon kuinka negatiiviseen valoon TF kommenteillaan (joita en missään nimessä pidä kyllä mitenkään hyvinä eli en ihmettele, että joutui höykytyksen kohteeksi) joutui.
Foorumin kielenkäyttö on toki hetkittäin vähän rankkaa, mutta kyllä jokainen hahmo ansaitsee hyvän tai pahan maineensa ja sen mukaisen kohtelun omalla toiminnallaan. Jos ei kestä kuittailua internetissä, kannattaa miettiä mitä sinne kirjoittaa.
Olen myös Melissan kanssa samaa mieltä. Esmes mitä näkyvämmät ja jyrkemmät mielipiteet (TF:llä oli) sitä helpommin joutuu vastaamaan sanoistaan. Vooruminen raati ottaa kyllä kantaa, eikä välttämättä sellaisella tavalla joka miellyttää. (ts. johtaa uusiin kärkkäisiin kommentteihin, jos on valmis puolustamaan mielipidettään. --> Oravanpyörä pyörii...) ;) Ja mitä useammin joutuu ko. tilanteeseen niin ihan varmasti sillä hankitaan joidenkin osalta joko ansaitusti tai ansaitsemattomasti tietynlainen maine. Harvemmin tälläistä saavutetaan niin lyhyessä ajassa mihin TF kykeni. Toisaalta hyvä, että oli tuttuja kuten Puhis ja muut kartingkeijot.

Räpätin hajun bannauksesta, joten en viitsi tästä enää räpättää julkisesti. :D

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Hahmo Puhis on ihan oikealla ja hyvällä asialla. Mutta valitettavasti se ei muuta sitä tosiasiaa, että, kuten Webbis sanoi, keskustelupalstalla olet, mitä sanot.

Itsellä ei ollut mitään havaintoa hahmon sukupuolesta, iästä tai muusta fyysisestä tai psyykkisestä olevaisuudesta. Oli vain postaus siellä, toinen täällä, joiden perusteella syntyi profiili hahmosta, jolla on kykyihin ja kokemusperään nähden aivan turhan suuri suu. Täällä siitä saa palautteen. Sen mahdollisesti suuri määrä ei kuitenkaan tee siitä pahansuopaista.

Hahmo Zaikomilta voi tiedustella, miten tulee suhtautua jatkuvaan palautteeseen. Siitä voi tulla osa hahmon identiteettiä. Vittuiluahan se on, mutta kuitenkin :D

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mehe tiivisti hyvin, tapansa mukaan.

Historia on myös osoittanut että jatkuvan kuittailun kohteena oleminen ei suinkaan estä hahmoa tulemasta tärkeäksi, jopa pidetyksi osaksi foorumin kantahenkilökuntaa. Foorumin kielenkäytön ja kirjoittamattoman etiikan oppii kyllä kun jaksaa vain roikkua mukana. Itseironiasta on yleensä hyvä aloittaa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Lisätään tähän, että nuorilla (jäsenillä) pitäis olla luovuttamaton oikeus OLLA VÄÄRÄSSÄ, laukoa harkitsemattomia mielipiteitä ja löytää itse rajansa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Komppaan nyt heti alkuun Puhista, että likkaa (en ajattele, että on teinityttö mutta kuiteskin huomattavasti meikäläistä nuorempi...) kiusaaminen meni jo selvästi yli. Ihan esimerkkinä: Sen jälkeen, kun oli todistettu yhdellä kuvalla että kyseessä on naishenkilö niiden uusien kuvien linkkaaminen ja ilkikurinen kommentointi oli jo selvästi liikaa ottaen huomioon kuinka negatiiviseen valoon
Mikäli kuvien postaamiseen ei ole neidin suostumusta toiminta on kaikin puolin ala-arvoista. Näille keskustelupalstoille kuuluu tietynlainen anonymiteetti, mikäli oikean henkilöllisyytensä haluaa paljastaa nimella tai kuvin, se on hahmon itse tehtävä asia, ei muiden.

Ria

Jäässä
Ne kuvat on kartingkuvien joukosta, niihin oli linkki foorumilla jo aiemmin ja kuvien ottajalla/nettiin laittajalla lienee ollut lupa niin tehdä ja myös linkate ne tälle foorumille.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Näköjään mun postaukseni (jossa oli linkki Jacquesin ottamiin kuviin) on poistettu. Hyvä niin. Ja vilpitön pahoitteluni Timanfayalle sen sisältämästä huumorista (tai yritelmästä), jossa kyseenalaistin hahmon sukupuolen, vaikka siinä ei mitään epäselvää ollut.

Toivottavasti tulet vielä takaisin.

Ria

Jäässä
:nope: joku on tainnu nousta ylös väärällä jalalla taas vaihteeksi.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
:nope: joku on tainnu nousta ylös väärällä jalalla taas vaihteeksi.
Mitä vittua? Mä saan haukut ja syytteet niskaan ilman mitään syytä ja joku sankari tulee sitten fiksuna haukkumaan meikua tähän?

Taidat nyt kuule väärälle tyypille vittuilla, eiköhän se ole joku ihan muu joka koko paskan aloitti ja pisti syyt mun niskaan?? :thumbdown