En minä tämmöisiä pohtinut lain. Mietin vain flippaatko jos komppaan.Juurikin tätä tarkoitin. Mielipiteitä ei voi esittää avoimesti koska joutuu pelkäämään että menee maine tai joutuu leimatuksi. Onkohan tämä nyt täysin oikein?
En minä tämmöisiä pohtinut lain. Mietin vain flippaatko jos komppaan.Juurikin tätä tarkoitin. Mielipiteitä ei voi esittää avoimesti koska joutuu pelkäämään että menee maine tai joutuu leimatuksi. Onkohan tämä nyt täysin oikein?
Ahaa. Tässä tapauksessa sanoisin ettei ole väärin mutta toisaalta syyllistyisin silloin kaksinaismoralismiin.En minä tämmöisiä pohtinut lain. Mietin vain flippaatko jos komppaan.
Täällä lienee pelkästään rytmisektio paikalla, kun kaikki vaan komppaa? No, komppaan minäkin tuota jälkimmäistä.Ne vinoilut älykkyydestä toki saatto mennä vähän yli (mitä vitsiä/vinoilua täällä ei vedettäisi yli?), mutta tossa rattijuopumusasiassa kyse lienee pitkälti kuitenkin siitä, että kutakuinkin kaikki muut on aidosti erimieltä kyseisen hahmon kanssa ja sitä kautta samaa mieltä keskenään..
Olen myös Melissan kanssa samaa mieltä. Esmes mitä näkyvämmät ja jyrkemmät mielipiteet (TF:llä oli) sitä helpommin joutuu vastaamaan sanoistaan. Vooruminen raati ottaa kyllä kantaa, eikä välttämättä sellaisella tavalla joka miellyttää. (ts. johtaa uusiin kärkkäisiin kommentteihin, jos on valmis puolustamaan mielipidettään. --> Oravanpyörä pyörii...) Ja mitä useammin joutuu ko. tilanteeseen niin ihan varmasti sillä hankitaan joidenkin osalta joko ansaitusti tai ansaitsemattomasti tietynlainen maine. Harvemmin tälläistä saavutetaan niin lyhyessä ajassa mihin TF kykeni. Toisaalta hyvä, että oli tuttuja kuten Puhis ja muut kartingkeijot.Foorumin kielenkäyttö on toki hetkittäin vähän rankkaa, mutta kyllä jokainen hahmo ansaitsee hyvän tai pahan maineensa ja sen mukaisen kohtelun omalla toiminnallaan. Jos ei kestä kuittailua internetissä, kannattaa miettiä mitä sinne kirjoittaa.
Soon mahdottomuus. Joku on kuiteskin sun kanssa samaa mieltä...Moon eri mieltä. Kaikkien kans.
Moon sun kanssa tästä asiasta täysin samaa mieltä.Moon eri mieltä. Kaikkien kans.
Mikäli kuvien postaamiseen ei ole neidin suostumusta toiminta on kaikin puolin ala-arvoista. Näille keskustelupalstoille kuuluu tietynlainen anonymiteetti, mikäli oikean henkilöllisyytensä haluaa paljastaa nimella tai kuvin, se on hahmon itse tehtävä asia, ei muiden.Komppaan nyt heti alkuun Puhista, että likkaa (en ajattele, että on teinityttö mutta kuiteskin huomattavasti meikäläistä nuorempi...) kiusaaminen meni jo selvästi yli. Ihan esimerkkinä: Sen jälkeen, kun oli todistettu yhdellä kuvalla että kyseessä on naishenkilö niiden uusien kuvien linkkaaminen ja ilkikurinen kommentointi oli jo selvästi liikaa ottaen huomioon kuinka negatiiviseen valoon
Jos näin on tosiaan käynyt, niin banni olisi tässä tapauksessa paikallaan, kuvien postaajalle. + kuvalinkkien poisto.Mikäli kuvien postaamiseen ei ole neidin suostumusta toiminta on kaikin puolin ala-arvoista.
Porukat komppailee ja Mehe vetää siihen soolon päälle.Mehe tiivisti hyvin, tapansa mukaan.
Mitä vittua? Mä saan haukut ja syytteet niskaan ilman mitään syytä ja joku sankari tulee sitten fiksuna haukkumaan meikua tähän?:nope: joku on tainnu nousta ylös väärällä jalalla taas vaihteeksi.
Ensiks käskee sanoa ja sit ku sanoo niin suuttuu. Ihme tyyppi :frank:.Sanokaa nyt vielä että mä olen jollain tavalla koko tilanteeseen syyllinen?