En tiedä mistä moinen haloo. Timo Toikin faijasta on ollut kyse koko ajan.Aloittaja voisi selventää, kuka Timppa (Timo?), ja kuka on tämän isä
Muutoin kieltämättä väsynyt toikki :ahem:
En tiedä mistä moinen haloo. Timo Toikin faijasta on ollut kyse koko ajan.Aloittaja voisi selventää, kuka Timppa (Timo?), ja kuka on tämän isä
Muutoin kieltämättä väsynyt toikki :ahem:
Olen sanaton.
Panisin. Eiku...
:doubtful:En tiedä mistä moinen haloo. Timo Toikin faijasta on ollut kyse koko ajan.
Toka. Eka kerta oli syntyessä heti siinä synnytyssalissa, kun tulin tuutista ja kätilö alko roikotteleen siinä, niin olin aika selkeesti niinku että WTF? Että melkosta Vekkulamellakkaa meneillään nyt.Onkohan muuten eka kerta?
En osannut tulkita "Toikin Timpan iskä" koska niin siinä ei lueEn tiedä mistä moinen haloo. Timo Toikin faijasta on ollut kyse koko ajan.
Hahmo tmoi'n linkittämän postauksen kirjoittanut henkilö lienee joku kasi-, tai ysiluokkalainen teini(tyttö), jolla on vielä paljon opittavaa tosielämästä. En sen kummemmin osaa ottaa asiaan kantaa, eikä asia edes mulle kuulu. Mutta kaikille forumisteille on paikkansa. Myös lapsenmielisille. No problem.
Voin muuten sanoa ettei ole kasi-tai ysiluokkainen.Hahmo tmoi'n linkittämän postauksen kirjoittanut henkilö lienee joku kasi-, tai ysiluokkalainen teini(tyttö), jolla on vielä paljon opittavaa tosielämästä. En sen kummemmin osaa ottaa asiaan kantaa, eikä asia edes mulle kuulu. Mutta kaikille forumisteille on paikkansa. Myös lapsenmielisille. No problem.
Käsittääkseni tuo väännös nimestäkin on väsynyttä joHauskaa ja kaikkea, mutta eikö se Timon Faijan targettaaminen...
Onnea vaan yritykseen muuttaa forumin tapoja. :thumbup:Voin muuten sanoa ettei ole kasi-tai ysiluokkainen.
Hauskaa ja kaikkea, mutta eikö se Timon Faijan targettaaminen ja piikittely voisi jo loppua? Vitsi oli hauska kun se oli, mutta ei pendeltöksillekään enää vittuilla ja jannu sentään vänkäsi ja vänkäsi ja oli enemmän pihalla kuin se kuuluisa tamppoonin lanka.
Ja älkää nyt hyvät ihmiset arvioiko hahmoa pelkkien kirjoitusten perusteella; vaikka olen vasta 2 kertaa ko. hahmon möötennyt niin voin sanoa ettei ole mikään teinityttö. Ja en ole ainut joka voi kartingporukasta tämän todeta.
Lievää koulukiusaamista siis havaittavissa tässä. :thumbdown
Kyllä sitä Pendelestökkiäkin ihan edelleenkin targetoidaan ja piikitellään ihan entiseen malliin kun sattuu sopivan aivopierun päästämään, ihan yhtä lailla kuin myös sinua tai minua.Hauskaa ja kaikkea, mutta eikö se Timon Faijan targettaaminen ja piikittely voisi jo loppua? Vitsi oli hauska kun se oli, mutta ei pendeltöksillekään enää vittuilla ja jannu sentään vänkäsi ja vänkäsi ja oli enemmän pihalla kuin se kuuluisa tamppoonin lanka.
Ei, mutta tehkää se nyt sitten edes yhden ihmisen toimin.Kyllä sitä Pendelestökkiäkin ihan edelleenkin targetoidaan ja piikitellään ihan entiseen malliin kun sattuu sopivan aivopierun päästämään, ihan yhtä lailla kuin myös sinua tai minua.
Pitäisikö yhden forumistin aivopieruihin ryhtyä suhtautumaan silkkihansikkain?
Kannattaiskohan miettiä mitä kirjoittaa?Ei, mutta tehkää se nyt sitten edes yhden ihmisen toimin.
Arvatkaa kuinka helvetillistä on yrittää puolustaa mitään argumenttia jos 20 ihmistä huutaa vastaan ja haukkuu mukahauskoja kommentteja ja yrität yksin tai kaksin saada sitä omaa pointtia edes jotenkin selväksi?
Hyvin sanottu, oikein hyvin.Foorumin kielenkäyttö on toki hetkittäin vähän rankkaa, mutta kyllä jokainen hahmo ansaitsee hyvän tai pahan maineensa ja sen mukaisen kohtelun omalla toiminnallaan. Jos ei kestä kuittailua internetissä, kannattaa miettiä mitä sinne kirjoittaa.
Ei ole oikein mitään muuta aineistoa millä arvioida, jos ei käy miitissä/kartingissa. Ihan itse Timanfaya imagonsa tällä foorumilla loi. Ihmisestä kirjoitukset ei välttämättä paljoa kerro, mutta valitsemastaan hahmosta kyllä. Oikeastaan kaiken, koska hahmo on kirjoituksensa.Ja älkää nyt hyvät ihmiset arvioiko hahmoa pelkkien kirjoitusten perusteella;
Totta, ja mielestäni Timanfaya aloittikin hieman liian innokkaasti, ja muotoilin tuon myös itse väärin. Mutta rattijuopoksi leimaaminen meni silti yli rajan ja selvästi.Ei ole oikein mitään muuta aineistoa millä arvioida, jos ei käy miitissä/kartingissa. Ihan itse Timanfaya imagonsa tällä foorumilla loi. Ihmisestä kirjoitukset ei välttämättä paljoa kerro, mutta valitsemastaan hahmosta kyllä. Oikeastaan kaiken, koska hahmo on kirjoituksensa.
Eli peesaan ^Melissaa.
Tuosta olisin samaa mieltä, mutta en ole enää ihan varma kannattaako olla.Totta, ja mielestäni Timanfaya aloittikin hieman liian innokkaasti, ja muotoilin tuon myös itse väärin. Mutta rattijuopoksi leimaaminen meni silti yli rajan ja selvästi.
Toki. Itse tosin pidin Canukin kommenttia nimenomaan kysymyksenä, en leimaamisena. Promilleissa ajamisen puolustelun takia kysymys oli jopa aiheellinen. Siis motiivimielessä.Totta, ja mielestäni Timanfaya aloittikin hieman liian innokkaasti, ja muotoilin tuon myös itse väärin. Mutta rattijuopoksi leimaaminen meni silti yli rajan ja selvästi.
Tuosta olisin samaa mieltä, mutta en ole enää ihan varma kannattaako olla.