Toikki Timpan faijalle

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=31934

Hahmo tmoi'n linkittämän postauksen kirjoittanut henkilö lienee joku kasi-, tai ysiluokkalainen teini(tyttö), jolla on vielä paljon opittavaa tosielämästä. En sen kummemmin osaa ottaa asiaan kantaa, eikä asia edes mulle kuulu. Mutta kaikille forumisteille on paikkansa. Myös lapsenmielisille. No problem.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Hahmo tmoi'n linkittämän postauksen kirjoittanut henkilö lienee joku kasi-, tai ysiluokkalainen teini(tyttö), jolla on vielä paljon opittavaa tosielämästä. En sen kummemmin osaa ottaa asiaan kantaa, eikä asia edes mulle kuulu. Mutta kaikille forumisteille on paikkansa. Myös lapsenmielisille. No problem.
Voin muuten sanoa ettei ole kasi-tai ysiluokkainen.

Hauskaa ja kaikkea, mutta eikö se Timon Faijan targettaaminen ja piikittely voisi jo loppua? Vitsi oli hauska kun se oli, mutta ei pendeltöksillekään enää vittuilla ja jannu sentään vänkäsi ja vänkäsi ja oli enemmän pihalla kuin se kuuluisa tamppoonin lanka.

Ja älkää nyt hyvät ihmiset arvioiko hahmoa pelkkien kirjoitusten perusteella; vaikka olen vasta 2 kertaa ko. hahmon möötennyt niin voin sanoa ettei ole mikään teinityttö. Ja en ole ainut joka voi kartingporukasta tämän todeta.

Lievää koulukiusaamista siis havaittavissa tässä. :thumbdown

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Voin muuten sanoa ettei ole kasi-tai ysiluokkainen.

Hauskaa ja kaikkea, mutta eikö se Timon Faijan targettaaminen ja piikittely voisi jo loppua? Vitsi oli hauska kun se oli, mutta ei pendeltöksillekään enää vittuilla ja jannu sentään vänkäsi ja vänkäsi ja oli enemmän pihalla kuin se kuuluisa tamppoonin lanka.

Ja älkää nyt hyvät ihmiset arvioiko hahmoa pelkkien kirjoitusten perusteella; vaikka olen vasta 2 kertaa ko. hahmon möötennyt niin voin sanoa ettei ole mikään teinityttö. Ja en ole ainut joka voi kartingporukasta tämän todeta.

Lievää koulukiusaamista siis havaittavissa tässä. :thumbdown
Onnea vaan yritykseen muuttaa forumin tapoja. :thumbup:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllä sitä Pendelestökkiäkin ihan edelleenkin targetoidaan ja piikitellään ihan entiseen malliin kun sattuu sopivan aivopierun päästämään, ihan yhtä lailla kuin myös sinua tai minua.
Pitäisikö yhden forumistin aivopieruihin ryhtyä suhtautumaan silkkihansikkain?

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Kyllä sitä Pendelestökkiäkin ihan edelleenkin targetoidaan ja piikitellään ihan entiseen malliin kun sattuu sopivan aivopierun päästämään, ihan yhtä lailla kuin myös sinua tai minua.
Pitäisikö yhden forumistin aivopieruihin ryhtyä suhtautumaan silkkihansikkain?
Ei, mutta tehkää se nyt sitten edes yhden ihmisen toimin.

Arvatkaa kuinka helvetillistä on yrittää puolustaa mitään argumenttia jos 20 ihmistä huutaa vastaan ja haukkuu mukahauskoja kommentteja ja yrität yksin tai kaksin saada sitä omaa pointtia edes jotenkin selväksi? :confused:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Ei, mutta tehkää se nyt sitten edes yhden ihmisen toimin.

Arvatkaa kuinka helvetillistä on yrittää puolustaa mitään argumenttia jos 20 ihmistä huutaa vastaan ja haukkuu mukahauskoja kommentteja ja yrität yksin tai kaksin saada sitä omaa pointtia edes jotenkin selväksi? :confused:
Kannattaiskohan miettiä mitä kirjoittaa? :rolleyes:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pitänee ryhtyä harkitsemaan jotain vuoronumerojärjestelmää foorumille.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Foorumin kielenkäyttö on toki hetkittäin vähän rankkaa, mutta kyllä jokainen hahmo ansaitsee hyvän tai pahan maineensa ja sen mukaisen kohtelun omalla toiminnallaan. Jos ei kestä kuittailua internetissä, kannattaa miettiä mitä sinne kirjoittaa.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Sanokaa nyt vielä että mä olen jollain tavalla koko tilanteeseen syyllinen? Ja juuri tätä tarkoitin. Tossa ITG peesaa Melissan kommenttia, näin ollen syntyy vähintään 2vs1-tilanne. Ja varmasti vaikka Melissa olisikin seuraavassa kommentissaan hieman väärässäkin, peesaa ITG tätä silti aiemmin syntyneen mielikuvan perusteella.

Ja älkää nyt ottako ITG tai Melissa henkilökohtaisesti, otin teidät nyt vain esimerkkinä. Yleensäkin tuo, että 20 hahmoa huutaa yhdelle naurua tai komppaa jonkun kommenttia on epäreilua sitä yhtä kohtaan, jos hän nyt asiansa vaikka ilmaisee epäselvästi tai muuten ei saa sanottua mitä haluaa koska toiset huutelevat väliin. Samaa on oikeassa elämässä ja nimenomaan koulukiusaamisess havaittavissa paljon.

Enkä todellakaan nyt puolustele Timanfayaa tässä, totean vain että näitä tapauksia on enemmänkin missä joku ärsyttäessä suuttuu ja saa paskan niskaansa. Olen itse kouluaikoina näitä kokenut ihan hermoromahdukseen saakka ja varmastikaan en ole ainoa. En sano, että forumin pitäisi tapojansa muuttaa, mutta uusi hahmo ei välttämättä aina ymmärrä kaikkea sanastoa ja piilovittuilua/sarkasmia, sitä kun on vaikea tekstistä kokemattoman todeta.

Elkää nyt käsittäkö väärin, en halua tästä jarnaa mutta on jo pitkään pitänyt tästä vastakkainasettelusta ja varsinkin siitä kun monta hahmoa asettuu yhtä vastaan mainita.

Ellei sille toki ole jotain selvää syytä, esim. että yksi hahmo järjestään ärsyttää kaikkia ja vittuilee kaikille ilmankin syytä, niin on enemmänkin narsistista ja kunnioituksenhakuista toimintaa tuo muiden peesailu ja mukanakulku. Eikö keskusteluforumin tarkoitus olekaan keskustelu vaan maineen hankkiminen itselle? Siltä välillä näyttää.

Mutta joo. Lukekaa nyt kahteen kertaan ennen kuin möläyttelette mitään väliin, ei ole käsky koska minulla ei ole valtuuksia sellaisia antaa vaan pyyntö. Kaino pyyntö.

Kiitosh, sain asiani sanottua.

WebSlave

Trackman
Ja älkää nyt hyvät ihmiset arvioiko hahmoa pelkkien kirjoitusten perusteella;
Ei ole oikein mitään muuta aineistoa millä arvioida, jos ei käy miitissä/kartingissa. Ihan itse Timanfaya imagonsa tällä foorumilla loi. Ihmisestä kirjoitukset ei välttämättä paljoa kerro, mutta valitsemastaan hahmosta kyllä. Oikeastaan kaiken, koska hahmo on kirjoituksensa.

Eli peesaan ^Melissaa.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Ei ole oikein mitään muuta aineistoa millä arvioida, jos ei käy miitissä/kartingissa. Ihan itse Timanfaya imagonsa tällä foorumilla loi. Ihmisestä kirjoitukset ei välttämättä paljoa kerro, mutta valitsemastaan hahmosta kyllä. Oikeastaan kaiken, koska hahmo on kirjoituksensa.

Eli peesaan ^Melissaa.
Totta, ja mielestäni Timanfaya aloittikin hieman liian innokkaasti, ja muotoilin tuon myös itse väärin. Mutta rattijuopoksi leimaaminen meni silti yli rajan ja selvästi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Totta, ja mielestäni Timanfaya aloittikin hieman liian innokkaasti, ja muotoilin tuon myös itse väärin. Mutta rattijuopoksi leimaaminen meni silti yli rajan ja selvästi.
Tuosta olisin samaa mieltä, mutta en ole enää ihan varma kannattaako olla.

WebSlave

Trackman
Toki. Itse tosin pidin Canukin kommenttia nimenomaan kysymyksenä, en leimaamisena. Promilleissa ajamisen puolustelun takia kysymys oli jopa aiheellinen. Siis motiivimielessä.