de Cesaris
bastardo, ignorante
Mitenkäs minä olen ainoa joka muistaa, että sielä studiossa oli kuin olikin kaunis nainen ennen Sashaa?!?!?!!? Sellainen suht pirteän oloinen ihminen vieläpä...
Markula esiintyi siinä läpikuultavassa hellepaidassa Malesiassa 1999!Vanha kettu:
kaunis ja pirteä Siri Markkula, joka ainakin viime kaudella kirjoitteli Helsingin Sanomiin F1-juttuja!
Hyvä, että ne oikeasti tärkeät asiat on jäänyt mieleen! winkObserver:
Markula esiintyi siinä läpikuultavassa hellepaidassa Malesiassa 1999!Vanha kettu:
kaunis ja pirteä Siri Markkula, joka ainakin viime kaudella kirjoitteli Helsingin Sanomiin F1-juttuja!
Hmm, kiinnostavia kommentteja parin vuoden takaa. Tomihan on alkuaikoina saanut jopa ymmärrystä osakseen. Olisiko Tomi-inhon perimmäinen syy se, että TT ei ole kehittynyt selostajana odotetulla tavalla? JOS joku odotti miehestä alunperin uutta Kyllöstä, niin sellaisia odotuksia TT ei tietenkään ole pystynyt täyttämään.Charlie:
Pari linkkiä arkiston pölyistä, en kyllä katsonut onko nämä jo laitettu tänne...
http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=14;t=000004
http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=14;t=000048
Höpsistä. Olisitpa seurannut kauden 2002 kisoja Canal Digitalilta... Kyllä Matti hehkutti Kiminkin suorituksia aivan entiseen malliin.Charlie:
Edelleen toivon, että selostajan saappaisiin hyppäisi joku täysin uusi nimi, eikä kukaan aiemmin tunnettu hahmo. Wanha Matti saattaisi jopa jotenkin kelvata, mutta ei tämä nykyinen. Moni on sanonut ettei Matti syttynyt samalla tavalla selostamaan Cartia, mutta en usko hänen syttyvän Kimi Räikköseenkään. Masa piti kyllä Mikasta, ja ne ajat ovat jo ohi.
Juu, olisin varmaan seurannutkin, mutta oli kerrostalon kokoinen este edessä.Karpow:
Höpsistä. Olisitpa seurannut kauden 2002 kisoja Canal Digitalilta... Kyllä Matti hehkutti Kiminkin suorituksia aivan entiseen malliin.
Jaa. Itse muistan vain, että kun F1-studiota kokeiltiin ensimmäisen kerran, niin Kyllösen Masa istui siellä ja selosti kisan sieltä käsin.de Cesaris:
Mitenkäs minä olen ainoa joka muistaa, että sielä studiossa oli kuin olikin kaunis nainen ennen Sashaa?!?!?!!? Sellainen suht pirteän oloinen ihminen vieläpä...
Olen täysin samaa mieltä tosta selostajasta, aivan kammottavaa katseltavaa/kuunneltavaa mäkihyppy MTV:llä! yuck Mutta samalle tasolla oli myös YLE:n CART-lähetykset, eihän niitä voinut edes katsoa, kun kyllönen "loi tunnelmaa"..hannu^:
Toivottavasti ei tule sitä mäkihyppyselostajaa, rääkymiskykynsä hän on kyllä näyttänyt, aivan kauheaa.
Sääli kun ei nähty mäkviikkoa yleltä hoopin selostamana, tunnelma oli siitäkin kisasta päin mäntyä, tunnelma, samalla tavalla tunnelma osattiin tuhota kun tuominen tuli aikanaan selostamaan formuloita. Matti kyllönen takaisin tuomaan se tunnelma formulakisoihin ja vähä offtopiciks menee mut mäkihyppykisat sinne minne ne kuuluukin eli ylelle.