Absolut:
Kyllö ois ihan rautaa, suurinosa täällä tietänee lajista enemmän, mutta minulle selostaja on ainoastaan luomassa tunnelmaa, vaikkei mahdolliset oikeaan osuneet taustatiedot/kuka on kuka-arvailut tietnkään haittaa.
Kyllö vaan osaa nostaa tunnelmaa, asiavirheistä/huonoista veikkauksista viis.
Kyllä, olen samaa mieltä.
Kyllöne osaa hoitaa hehkutukset, enkä itseasiassa muista milloin kyllönen olisi ollut pielessä jossain taktiikkajutuissa? Ja mitä sillä on väliä.
ei ainakaan tuominenkaan sen paremmin ollut asioista selvillä, Tomppinen " Sumi on varmasti kolmen pysähdyksen taktiikalla liikenteessä" JJ " no tohon mä en oikein usko" --- pitkä tauko---
Kyllönen osaa hehkuttaa, ei siellä kaivata mitään kuivaa tilastotietoa vaan autokilpailussa pitää olla jännitystä, meininkiä ja tunnelmaa, sen jälkeen Eki sujauttelee sektoriaikoja ja muita kehiin.
Kun katselin esim vanhoja aika-ajoja, niin sekä kyllönen että erkki kertovat vähintään 2 kertaa enemmän eri sektoriajoista, samoin esim legendaarisesa imolan aika-ajossa vuonna 2000.
matti kertoi tiedot hyvin, + teki unohtumattoman selostuspätkän kun häkä ajoi paalulle, taattua mattia oli se.
Toki taktiikoista ja muista on hienoa saada tietoa, mutta matti aj eki tekevät senkin vähintäänkin yhtä hyvin kuin tämä kolmen vuoden ajan vallassa ollut tiimi, sillä erotuksella että matin tiimi saa upean tunnelman kisaan, kun taas tuomisen rääkyminen.. noh alkaa itkettää.