Tomi Tuominen/juontajaspekulointia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
E. Tuhero:
Ilmari:
Pulkkinenhan on nyt selkeästi kaikista paras näistä suomalaisista selostajista.
Nimenomaan, vielä kun saisi Porttilan kommentaattoriksi. Hänellä on vankka kokemus formuloista ja ilmiömäinen kyky nostaa esille oikeasti merkitykselliset asiat. :rolleyes:
Älkää nyt maalailko piruja seinolle!
Ett silleen!!!!!!!1

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Huhhuh...riskillä siis mennään eikä boxia ole tulossa. No toisaalta jos sinne digi-puolelle on tulossa Kollo, niin ei ole suuri häviö, mutta taas toisaalta jos pääkanavalla jatkaa pulkkinen eek! :mad: :eek: yuck doubtful

patriot

Foorumin senaattori
Hankitutan boxin heti kun varmistuu mitä se kausikortti maksaa ja jos Kyllönen palaa ruoriin!

Tosin ensin haluan tietysti tietää analogisen puolen selostajan!

DFiaA

I told you so
Ihan sama vaiika olis Pulkkinen, ei voi vähempää kiinostaa kuka selostaa kunhan ei TT:n kaltainen mouho.

jimpo

Well-known member
Ohhoo tulispas se Pulkkinen peruskolmoselle, voisi yhtäkkiä pompsahtaa digitv-penetraatio (mielenkiintoinen termi) noin viisinkertaiseksi nykyiseen :) Se taas johtaisi siihen että voitaisiin alkaa saamaan pikkuhiljaa järkeviä digiominaisuuksia kuten monikanavaääntä.

öö ruz

Speed for ever
Jos hyvin menee niin viikon lopulla saatetaan tietää kuka tekee ja mitä tekee.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
JJ jatkaa?

Kommentoi tulosruudussa Rubensin jatkoa. Edelliskauden soppari varmaan jo ummessa, tuskin kommentois ilman sopparia -> uusi soppari. Asiantuntijana ens vuonna...
Ett silleen!!!!!!!!

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Phuuhhuh, matti se pitäisi saada takaisin, ei tulee muuten mitään tästä hommasta.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Eikö enää saa edes toivoa hyvää selostajaa??
Matti osaa luoda tunnelmaa, mutta spekulatiiviset taktikointikiemurat oli yleensä lähdöstä maaliin pielessä.

En tiedä kuka olisi sellainen selostaja joka tuntisi lajin ja osaisi selostaa, mutta toivottavasti sellainen saadaan ruutuun.

Toki Kyllönenkin tietty voittaa esim. Pulkkisen joka ei osaa mitään..

Absolut

Private member
Kyllö ois ihan rautaa, suurinosa täällä tietänee lajista enemmän, mutta minulle selostaja on ainoastaan luomassa tunnelmaa, vaikkei mahdolliset oikeaan osuneet taustatiedot/kuka on kuka-arvailut tietnkään haittaa.
Kyllö vaan osaa nostaa tunnelmaa, asiavirheistä/huonoista veikkauksista viis.
Tuomisen teennäisyys hehkutuksissa ei ollut hääviä, mutta mielestäni kuitenkin toistaiseksi kuulluista toiseksi huonoin vaihtoehto. Nelosen moottoripyörä selostajilla oli myös hyvä fiilis duuniin, mutta Matti ja Eki olisi rautaa.
Matin asiantuntemus varmasti riittää 80% katsojista, muut tyydyttää tiedontarpeensa aivan muita reittejä, esimerkiksi netistä, ja onhan Mattikin aina välillä oikeassa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ei saatana, tämä on juuri sitä maikkarin politiikkaa josta jaskalle tuolla ylläpidon toikissa hiukan selitin.

Eli maksulliseen palveluun kaikki herkut.. no kaikki ei kollosta pidä, mutta uskoisin että digipalvelussa saa selostusäänen pois jos haluaa?

Sitten maksuttomassa palvelussa on pitkät mainoskatkot, kolloakin 1000 kertaa pöllömmät selostajat, ja kaiken päälle lähetykset loppuvat usein kesken ja pöllöporttilat kehoittavat siirtymään digipalvelun puolelle. Joo ihan niinkuin joku digipalvelun omaava edes katsoisi sitä maksutonta kidutusta.

Tämä on just tätä. Ei ole minkään näköistä mahdollisuutta minun hankkia ensin yli 500 euroa maksavaa digiboxia ja sen jälkeen vielä jotain helvetin maksua F1-kisoista.

On todella typerää sitoutua vain yhteen laitteeseen. Mulla ois kyllä varaa markkinoiden halvimpiin boxeihin. Eikö siis sitä palvelun maksua voisi suorittaa muulla tavalla kun sillä maksukortilla? Taitaa käydä niin että allekirjoittanut istuu tulevalla kaudella F1-viikonloppuisin sportissa tai jossain muussa kuppilassa katsomassa formuloita, jos sinne vaikka saisivat ton digipalvelun.. :)

Observer

Well-known member
Jacques:
Taitaa käydä niin että allekirjoittanut istuu tulevalla kaudella F1-viikonloppuisin sportissa tai jossain muussa kuppilassa katsomassa formuloita, jos sinne vaikka saisivat ton digipalvelun.. :)
Taitaa tulla tuollanen ratkaisu äkkiä kalliimmaksi kuin se viidensadan high-end-boksi ja katsomismaksu..

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Jacques:
Tämä on just tätä. Ei ole minkään näköistä mahdollisuutta minun hankkia ensin yli 500 euroa maksavaa digiboxia ja sen jälkeen vielä jotain helvetin maksua F1-kisoista.
Tuolla saat kyllä jo 3 boxia :eek:

Monille tuntuu riittävän tunnemanluoja eikä ole väliä tietääkö kyseinen selostaja mitään. Itse ainakin kaipailisin selostajaa joka nimenomaan pystyy kertomaan infoa jota ruudusta ei näe. Toki kunnon kommentaattorikin voi hyvin tuota paikata, kunhan sillä on ensin sitä tietoa ja sitten auktoriteettiä vaientaa jatkuvasti sitä selostaja joka huutaa puutaheinää vieressä.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Absolut:
Kyllö ois ihan rautaa, suurinosa täällä tietänee lajista enemmän, mutta minulle selostaja on ainoastaan luomassa tunnelmaa, vaikkei mahdolliset oikeaan osuneet taustatiedot/kuka on kuka-arvailut tietnkään haittaa.
Kyllö vaan osaa nostaa tunnelmaa, asiavirheistä/huonoista veikkauksista viis.
Kyllä, olen samaa mieltä.
Kyllöne osaa hoitaa hehkutukset, enkä itseasiassa muista milloin kyllönen olisi ollut pielessä jossain taktiikkajutuissa? Ja mitä sillä on väliä.
ei ainakaan tuominenkaan sen paremmin ollut asioista selvillä, Tomppinen " Sumi on varmasti kolmen pysähdyksen taktiikalla liikenteessä" JJ " no tohon mä en oikein usko" --- pitkä tauko---

Kyllönen osaa hehkuttaa, ei siellä kaivata mitään kuivaa tilastotietoa vaan autokilpailussa pitää olla jännitystä, meininkiä ja tunnelmaa, sen jälkeen Eki sujauttelee sektoriaikoja ja muita kehiin.
Kun katselin esim vanhoja aika-ajoja, niin sekä kyllönen että erkki kertovat vähintään 2 kertaa enemmän eri sektoriajoista, samoin esim legendaarisesa imolan aika-ajossa vuonna 2000.
matti kertoi tiedot hyvin, + teki unohtumattoman selostuspätkän kun häkä ajoi paalulle, taattua mattia oli se.

Toki taktiikoista ja muista on hienoa saada tietoa, mutta matti aj eki tekevät senkin vähintäänkin yhtä hyvin kuin tämä kolmen vuoden ajan vallassa ollut tiimi, sillä erotuksella että matin tiimi saa upean tunnelman kisaan, kun taas tuomisen rääkyminen.. noh alkaa itkettää.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jmt:
Jacques:
Tuolla saat kyllä jo 3 boxia :eek:

Monille tuntuu riittävän tunnemanluoja eikä ole väliä tietääkö kyseinen selostaja mitään. Itse ainakin kaipailisin selostajaa joka nimenomaan pystyy kertomaan infoa jota ruudusta ei näe. Toki kunnon kommentaattorikin voi hyvin tuota paikata, kunhan sillä on ensin sitä tietoa ja sitten auktoriteettiä vaientaa jatkuvasti sitä selostaja joka huutaa puutaheinää vieressä.
No niin saisin.. ei siis mitään järkeä ostaa f1:n takia kalliimpaa johon ei ole varaa.

Oon kyllä samaa mieltä siitä mitä selostajalta vaaditaan.. On vain vaihtoehdot vähissä.. itseasiassa kun tarkemmin miettii niin ehkei Timo Pulkkinen olisikaan niin huono vaihtoehto? Ainakin se sentään jotain tietää verrattuna porttilaan tms.

<small>[ 15-01-2004, 15:04: Message edited by: Jacques ]</small>

Status
Ei avoinna uusille viesteille.