En ole f-1 katsojan klooni enkä sama sälli eri nimimerkillä, mutta nostanpa tämän taas esille, kun siihen näyttäs olevan syytä ja koska kauhiasti kummastuttaa, että miten se Mäkinen on niin hidas.Näin se taas meni:
    TILANNE 8/26 EK:N JÄLKEEN          
                                        
  1  Ric ard Burns     Peugeot 1.15.31,6
  2. Harri Rovanp rä   Peugeot  -   18,3
  3. Marcus Grönholm   Peugeot  -   37,8
  4. Tommi Mäkinen     Subaru   -   46,7
  5. Jani Paasonen     Mitsub.  -   47,6
  6. Petter Solberg    Subaru   -   47,7
  7  Markko Märtin     Ford     -   56,9
  8  Freddy Loix       Hyundai  - 1.19,0
  9. Juha Kankkunen    Hyundai  - 1.22,1
 10. Carlos Sainz      Ford     - 1.22,2
 11. Toni Gardemeister Skoda    - 1.29,9
 12  Armin Sc warz     Hyundai  - 1.30,9
 13. Gilles Panizzi    Peugeot    1 43,0
 16. Kristian Sohlberg Mitsub   - 4.09,1
                                        
Niin kuin tuosta näkyy, on Mäkinen Solbergia pikkuisen edellä. Mutta sitten:
    TILANNE 18/26 EK:N JÄLKEEN         
  1. Marcus Grönholm   Peugeot 3.08.11,1
  2. Harri Rovanperä   Peugeot -    55,3
  3. Petter Solberg    Subaru  -  2.16,0
  4. Tommi Mäkinen     Subaru  -  3.19,8
  5. Carlos Sainz      Ford    -  4.07,6
  6. Juha Kankkunen    Hyundai -  5.15,9
  7. Freddy Loix       Hyundai -  5.39,8
  8. Gilles Panizzi    Peugeot -  6.30,7
  9. Toni Gardemeister Skoda   -  6.38,3
 10. Francois Delecour Mitsub. -  8.00,9
Toisena ajopäivänä tuli yli minuutti turpaan Solbergiltä! Ainakaan minä en ole lukenut enkä kuullut mistään teknisistä tai muista murheista, jotka ton selittäis.En valitettavasti ole katsonut (TAASKAAN ) Ylen rallilähetyksiä, siellä ne olis kerrottu. 
No joo, nyt kun luen noita listoja tarkemmin, niin on sielä syntynyt suurempiakin eroja( Bosse-Hartsa R.) 
Onko se T. Mäkinen tullut vanhaksi ja hitaaksi? Vaikka onhan näitä nähty, ensimmäisenä mieleen tulee Kankkunen-Auriol muinaisilta ajoilta. Muinoin Lancialla (tai millä nimellä se silloin ajoikin) Auriol oli selvästi Kankkusta nopeampi, mutta Jussi tuli useammin maaliin ja muistaakseni vei mestaruuden Didin nokan edestä. Vaihtoivat herrat sitten Toyotalle ja kuinkas kävikään? Kankkunen piti Auriolia suorastaan pilkkanansa, Didi jäi Kankun jalkoihin, koska ei vaan saanut Toyotaa kulkeen! Johtopäätös: Kaikki autot ei sovi kaikkien kuskien ajotapoihin. Kenties Subaru On Mäkiselle täysin väärä ajopeli, ja tallia kannattais vaihtaa mitä pikemmin. Toisaalta, Pösöllä on jo kuskeja enemmän kuin tarpeeksi, ja Subaru näyttää ainakin just nyt toiseksi parhaalta, että minne mennä? Miten olis Fordi? 
Niin juu, on Tommilla sopimus ensi vuodesta Suballa, mutta onhan noita ennenkin purettu.