Toni Nieminen selostuskopissa

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

patriot

Foorumin senaattori
Niin no arvatenkin Olga ja muut narisijat liikkeellä... Toki on oikeus narista... Mäkihypyssä on sentään asiat paremmin kuin Formuloiden asiantuntijatiimissä.

Ja mitäs vikaa noissa nimien lausunnassa on? Vähän huumoria peliin! Ei minua häiritse edes se kun Saari lausuu nimet väärin.

patriot

Foorumin senaattori
Olga sanoi:
Onneksi on kauden viimeinen kisa. Ei tuota asiantuntevaa puhetulvaa kestä enempää.
Topikin perustaja kertoi oman mielipiteensä "sopivan" myöhässä!:jaska:

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Kyllä mun mielestä oli paljon mukavampaa seurata kisoja kun siellä oli asiantuntija kommentoimassa hyppyjä. Eron huomasi hyvin kun välissä oli MM-kisat, joissa ei asiantuntemusta ollut mukana nimeksikään.

Hurmurisija

Well-known member
Kortteen Topi sanoi:
Kyllä mun mielestä oli paljon mukavampaa seurata kisoja kun siellä oli asiantuntija kommentoimassa hyppyjä. Eron huomasi hyvin kun välissä oli MM-kisat, joissa ei asiantuntemusta ollut mukana nimeksikään.
Joo, saman panin merkille! Nieminen toisinaan ärsyttää, mutta on kuitenkin rehdin oloinen mies ja osaa nauraa itselleen. Ei mikään turhan tärkeä kaveri.

patriot

Foorumin senaattori
Hurmurisija sanoi:
Joo, saman panin merkille! Nieminen toisinaan ärsyttää, mutta on kuitenkin rehdin oloinen mies ja osaa nauraa itselleen. Ei mikään turhan tärkeä kaveri.
Juuri näin! Samaa ei voi sanoa foorumilaisista...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Hurmurisija sanoi:
Tuosta puuttuu ainakin Siimoni.

EDIT: Puolalaisen tutun mukaan MALYSZ kuuluu ääntää [mauish].
Noinhan sen taitaa ääntää suomenkielisistä toimittajista vain Sporttila. A-P Nikkolan versio oli ehkä huvittavin. "Mälyts"

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
AJ sanoi:
Noinhan sen taitaa ääntää suomenkielisistä toimittajista vain Sporttila. A-P Nikkolan versio oli ehkä huvittavin. "Mälyts"
Eurosportin selostaja Kalle Lepistökin äänsi sen tohon tapaa [mauish] jonkin aikaa, mutta päätyi lopulta tavanomaiseen Malysziin.

Ei mulla mitään valittamista Tonista ole, sais vaan olla yksin siellä selostuskopissa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nyt siellä taas nuoret miehet hyppäävät hyvin. Janne jää Viidhöötselin taakke.

Joni

Well-known member
Olga sanoi:
Nyt siellä taas nuoret miehet hyppäävät hyvin. Janne jää Viidhöötselin taakke.
No eikö se oo nuori mies? Jotain päälle kolmekymppinen on hyvin nuori. :ahem: :tongue:

Hurmurisija

Well-known member
"Toivotaan ettei tsekki kekkaloi siellä pitkään". Jotain tuon tapaista.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Mulla oli eri pointti. ;)
joo sama on mullakin särähtänyt ilkeästi korvaan. "pirteä suoritus nuorelta itävaltalaiselta"..
joka toinen hyppääjä on nuori ja joka toinen on kokenut. mutta joka hyppääjästä on pakko sanoa jompikumpi määritys. :/

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
muutoin toni on mielestäni ihan hyvä.. vähän kaksipiippuinen juttu.. eurosportin pääselostaja on paljon parempi kuin uotila, mutta toisaalta niemisen kommentteja on mukava kuunnella (jos siis unohdetaan nuo maneerit).