Toppyn tapit?

Örfil

Guest
Jassoo, seiniin koputtelijoiden salakerho :D

En halua kuulla/tietää enempää, ettei illuusio rikkoudu :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Paha sanoo, kun mulla molemmat hommat tekee Jag's EPG. Siihen saa kiinteästi alkuun ja loppuun lisäaikaa ja se tietääkseni tekee aina päivityssykliä kun Toppy laitetaan/menee ajastuksen takia päälle.
Ok, olen aiemmin vältellyt tuota Jag's EPG:tä koska sitä on pitänyt päivittää tai jotain ettei lakkaa toimimasta. Mutta nyt en löydä äkkisilmäyksellä mainintaa että esim. versiota 2.7 uhkaisi toimimattomuus jossakin vaiheessa, onko näin vai noin?
Taidan nyt joka tapauksessa ton asentaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Ok, olen aiemmin vältellyt tuota Jag's EPG:tä koska sitä on pitänyt päivittää tai jotain ettei lakkaa toimimasta. Mutta nyt en löydä äkkisilmäyksellä mainintaa että esim. versiota 2.7 uhkaisi toimimattomuus jossakin vaiheessa, onko näin vai noin?
Taidan nyt joka tapauksessa ton asentaa.
Joo, siis ne lopettaa toimimisen määrätyn päivämäärän jälkeen. Nykyinen versio taitaa kyllä olla 3.jotain.
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
onkos joku ostanut tuota jag´s epg:tä? onko eroavaisuuksia ilmaiseen versioon? expiroituuko sekin?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, siis ne lopettaa toimimisen määrätyn päivämäärän jälkeen. Nykyinen versio taitaa kyllä olla 3.jotain.
Toi kolmonen näyttäis olevan vielä betaversio...
No, täytyy qååqlettaa hetki ja jos ei tossa ole ongelmia ollut niin asennan sen.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Ei liity tapeihin, mutta poksiin:

Sain tuossa Vistassa Altairin tunnistamaan Topfieldin boksin ja listasi boksilla olevat ohjelmat. Altair ei suostu kuitenkaan siirtämään dataa kuin tietokoneelta boksille päin. Tiedostoja kykenee uudelleennimeämään ja poistamaan boksilta.

Kokeiltu kahdella eri kaapelilla.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Nyt alkoi kypsyttää tuo Jag's EPG expiroituminen. Taas ylihuomenna vanhenee ja tarttis uus versio jostain kaivella. :mad: Laitan Toppyyn kokeeksi suomalaista tekoa olevan PlasmaEPG:n.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt alkoi kypsyttää tuo Jag's EPG expiroituminen. Taas ylihuomenna vanhenee ja tarttis uus versio jostain kaivella. :mad: Laitan Toppyyn kokeeksi suomalaista tekoa olevan PlasmaEPG:n.
No nii!
Just kun tulin kotio ja tökkäsin digipommin on-asentoon niin ajattelinkin että kysäisen tässä toikissa josko joku tietäisi mistä uuden jaksepgin saa, ja just tää Suomusjärven Suhari tulikin mieleen notta sehän se tietää. Ei näköjään tiennyt.

Edit: No eipä tuosta taida uudempaa ilmaista versiota löytyä, ei ainakaan pienen etsimisen jälkeen. Huomenna ehkä etsin isosti.
 
Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
No nii!
Just kun tulin kotio ja tökkäsin digipommin on-asentoon niin ajattelinkin että kysäisen tässä toikissa josko joku tietäisi mistä uuden jaksepgin saa, ja just tää Suomusjärven Suhari tulikin mieleen notta sehän se tietää. Ei näköjään tiennyt.

Edit: No eipä tuosta taida uudempaa ilmaista versiota löytyä, ei ainakaan pienen etsimisen jälkeen. Huomenna ehkä etsin isosti.
Firefoxissa saat tekstit suuremmiksi CTRL + -yhdistelmällä, älä paina CTRL -, et tarvitse lukulaseja, pane puhelinluettelo pois ja se kirja kiinni ja jätä kännykkä rauhaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Edit: No eipä tuosta taida uudempaa ilmaista versiota löytyä, ei ainakaan pienen etsimisen jälkeen. Huomenna ehkä etsin isosti.
Niin, mun tietääkseni siitä ei ole uudempaa versiota.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niin, mun tietääkseni siitä ei ole uudempaa versiota.
No sitten mä en ehkä taida viitsiä kaivella tuon enempää jos sunkaan silmiin ei ole uudempaa versiota sattunut. En mä ehkä ihan täysin tyytyväinen tuohon ollutkaan, olihan siinä hyvät puolensa mutta jotenkin kankealta välillä vaikutti. Ehkä tottumiskysymys.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tekis mieli kovasti ostaa Topfield 5100PVR-C HDMI 250GB, mut on se aikamoinen sijoitus. Onkohan Topfieldiltä tulossa uutta vastaavaa? Toihan on ollu markkinoilla periaatteessa jo aika pitkään. Toisaalta hyvä että pitäis olla kaikki lastentaudit korjattu, mutta ei haluis kauheen vanhasta tuotteestakaan maksaa.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mitkäs tapit teitillä on käytössä tai harkinnassa? Tai onko osunut silmiin jotain sellasta joka kiinnostais?
Itselläni on nyt ollut puoli vuotta käytössä TF 5100 PVR HDMI. Yhtään tappia en ole asentanut. Erittäin tyytyväinen olen laitteeseen ollut, mutta jos joku tappi siitä vielä paremman tekee niin miksipä ei. Näin ollen päivitetty vastaus tuohon Runarin avausviestin kysymykseen kiinnostaisi. Ja onko tämä paras paikka niitä etsiä:

http://www.tapworld.net/content/category/2/3/29/
 
Ylös