Samoin. Paljon huonommat, kuin heti USA ottelun jälkeen. Kaiketi siihen vaikuttaa tämä hiukan alavireinen kurlinkiottelu, mutta myös Kanukeiden ja Tsekkien häviöt. (=kumpi lohko olikaan kovempi...?)Jr- sanoi:Hitto, että on huonot fiilikset tulevan ottelun suhteen
Mä olen tätä Suomi-Ruotsi finaalia toivonut ja toitottanut koko ajan. Ois vähän kalavelkoja maksettavana niille.Micael sanoi:Ja kyllähän tosi on, että jos ja kun Suomi kohtaisi loppuottelussa Ruotsin niin siihen peliin suomalaiset saisivat vielä ylimääräisen latauksen.
Onhan meillä tuo Selänne - Koivu - Lehtinen. Ei kyllä häpeå hurrien ykkösen rinnalla. Ja meillä on muissa ketjuissa joku Jokinen...de rong sanoi:Ruotsil on pelottavan kova toi Sundin-Forsberg-Modin ketju...Sundin on niinku allaround-player siin, Foppa syöttelee maaleja ja Modin viimeistelee! En sit tiedä muista ketjuista tarkemmin, toki siel on joku Alfredsson :idea:
Ettei vaan velka kasvaisRunar ja Kyllikki sanoi:Mä olen tätä Suomi-Ruotsi finaalia toivonut ja toitottanut koko ajan. Ois vähän kalavelkoja maksettavana niille.
Tuollaista on turha murehtia. Suomi on nolannut itsensä niin monta kertaa, että on enää vain voitettavaa. Toivon unelmafinaalia.OoPee sanoi:Ettei vaan velka kasvais
Joo, näin se valitettavasti on...H_Hihhuli sanoi:Tuollaista on turha murehtia. Suomi on nolannut itsensä niin monta kertaa, että on enää vain voitettavaa.
Juuri näin.Mutku sanoi:niin, joko unelmafinaali tai sitten painajainen...
Toi sopii just passelisti ainaskin Kasparaitikselle.....OoPee sanoi:Trastuit tavarits!