Torinon Olympialaiset

• Viestiketjun aloittaja VR
  • Aloituspäivämäärä

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Formulanomi sanoi:
Ehkä radassa oli jotain sellaista miksi yrittivät ratsastaen?! Tämä Fenssonhan oli onnistunut hyvinkin hankalissa heitoissa. Enkä usko, että se ratsastusheittokaan oli teknisesti määrämittaista pahempi riski tai teknisesti kovin paljon vaikeampi.

Tosin - joo - ei tämä mun lajituntemus mitenkään kaksista ole.... :rolleyes: :eek:
Olihan se kieltämättä vähän outo ratkasu. Tolla tasolla määristely 4footterille eli siihen punaselle pitäs olla ihan perusheitto, toisaalta niin on se tökkikin. Mä luulen, että jenkit pikkasen säikähti sitä Markun viimeistä heittoa joka jäi hissuksi ja nousi aika reilusti. Pikkasen liian kovana se vika paineheitto ja homma oli selvä. Sais tuollakin olla sekuntikellot tv-katsojien nähtävillä niin kuin mm-kisoissa.

Ace17

Acenteella
Jere1983 sanoi:
Sais tuollakin olla sekuntikellot tv-katsojien nähtävillä niin kuin mm-kisoissa.
Minkä kellottamisesta on kyse? Mitä iloa siitä on katsojalle?

Nimim. n00b

markoj

Custom User
Ylimääräistä plussaa tulis Norjan väsähtämisestä. Pätkiipä sopivasti toi tikiteevee...

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Miehetkin pääsivät finaaliin.

markoj

Custom User
Jossittelua

Entäpä, jos Virpi ois hiihtäny ekan osuuden ja Aino-Kaisa ankkurina?

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Tiukkaa teki, mutta hyvä, että mitali kuitenkin tuli. Ruotsin 12 vuoden voitoton putki talviolympialaisissa saatiin näin katkaistua. Edellinen kulta tuli Lillehammerista kiitos Tre Kronorin.

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
No jopas ruotsalaiset innostu voittamaan, heti piti toinenkin kulta saada. No, onneksi kiri tuossa lopussa sentään norjalaisen ohi. Se on nyt sitten Ruotsi kirinyt mitalitaulukossa Suomen ja Norjan ohi.