Puupää
Señor Member
Todella... Pikkuisen saattoi olla haarat kipeenä huomennaAce17 sanoi:Ai turkkanen, kun kaatui pahannäköisesti kiinalaisluistelija. :dunno:
Säälipisteillä hopealle
Todella... Pikkuisen saattoi olla haarat kipeenä huomennaAce17 sanoi:Ai turkkanen, kun kaatui pahannäköisesti kiinalaisluistelija. :dunno:
Olihan se kieltämättä vähän outo ratkasu. Tolla tasolla määristely 4footterille eli siihen punaselle pitäs olla ihan perusheitto, toisaalta niin on se tökkikin. Mä luulen, että jenkit pikkasen säikähti sitä Markun viimeistä heittoa joka jäi hissuksi ja nousi aika reilusti. Pikkasen liian kovana se vika paineheitto ja homma oli selvä. Sais tuollakin olla sekuntikellot tv-katsojien nähtävillä niin kuin mm-kisoissa.Formulanomi sanoi:Ehkä radassa oli jotain sellaista miksi yrittivät ratsastaen?! Tämä Fenssonhan oli onnistunut hyvinkin hankalissa heitoissa. Enkä usko, että se ratsastusheittokaan oli teknisesti määrämittaista pahempi riski tai teknisesti kovin paljon vaikeampi.
Tosin - joo - ei tämä mun lajituntemus mitenkään kaksista ole....
Tuotakin pahemmalta näytti se amerikkalaisen syöksylaskijan tömähdys. Teki pahaa kattoakin.Mutku sanoi:Todella... Pikkuisen saattoi olla haarat kipeenä huomenna
Minkä kellottamisesta on kyse? Mitä iloa siitä on katsojalle?Jere1983 sanoi:Sais tuollakin olla sekuntikellot tv-katsojien nähtävillä niin kuin mm-kisoissa.
Kultaa tulee. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Alkaakohan kohta tulla jonkin väristä mitallia ?
Unohdin kattoa :jaska:Ace17 sanoi:Pronssia.