Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
2 down, 3 to go.....Moe Szyslak sanoi:2 down, 2 to go! :thumbup:
2 down, 3 to go.....Moe Szyslak sanoi:2 down, 2 to go! :thumbup:
vai 2 down 3 to go? (Naisten suurpuikka on vasta perjantaina)Moe Szyslak sanoi:2 down, 2 to go! :thumbup:
Ai jeh. Oli samalla rivillä naisten suur- ja puikka. Eli yhteensä 5 (viisi) kertaa saa vielä pettyä. :ahem:Formulanomi sanoi:2 down, 3 to go.....
Mutta kankea...Jacques sanoi:HIDAS! :jaska:
Koitakko tehä "lehtorit"?Jacques sanoi:Pärsson muuten voittaa aika varmasti. Hän on nyt pari kertaa joutunut pettymään pronssitilalla ja on nyt niin sisuuntunut, että ottaa olympialaisen kultamitalin. Varma kultamitali siis Pärsonille.
Vilperi sanoi:Koitakko tehä "lehtorit"?
juu ei toimi ruotsalaisiin tämä! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:Jacques sanoi:Pärsson muuten voittaa aika varmasti. Hän on nyt pari kertaa joutunut pettymään pronssitilalla ja on nyt niin sisuuntunut, että ottaa olympialaisen kultamitalin. Varma kultamitali siis Pärsonille.
Three down, two to go! :thumbup:312T4 sanoi:No, onhan tässä ns. varmoja mitalilajeja vielä tulossa!
Yhdistetyn sprintti
Naisten pujottelu ja suurpujottelu
Miesten pujottelu
Naisten sprinttihiihto...
Hyvä tulos tuo on :ahem:Mutku sanoi:Tanjuli oli vasta kuudes. :frown:
Jacques sanoi:juu ei toimi ruotsalaisiin tämä! :jaska: :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Sama. Mä olen aina meitin länsinaapureiden puolella, jos suomalaiset ei enää ole kuvioissa mukana.OoPee sanoi:Heja Sverige
Kun ei kerran Poutiainen pärjänny, niin kyllä mä olin nimenomaan Pärssonin puolella.
Niistä Lehtori on onneks luvannut olla hiljaa. :thumbup:Matxi sanoi:Kyllä se niin on, että Palander saattaapi ottaa mitalin mutta kultaa voipi tulla enää :
- curling
- jääkiekko