Samperi kun ei valittu Olgaa pressaksi.Olga sanoi::wink: :thumbup:
Olis kehdannut lähettää se vaikka minne edustamaan Suomea :ahem:
Samperi kun ei valittu Olgaa pressaksi.Olga sanoi::wink: :thumbup:
Sama. Vodehan ei muuten tunnistanut koko muijaa, eikä muitakaan :thumbup: . Jossakin vaiheessa totesi, että 'siinä istuu Curlingliiton pj (tjsp) kollegoineen kommentoimassa peliä'.OoPee sanoi:Sanokaa mitä sanotte, mutta pitäisivät ton muijan piilossa julkisuudelta![]()
Kyllä se on Moelle herkkä asia tuo presidentti - ja varsinkin, jos minä sitä kommentoin. Uskomaton suhde.Moe Szyslak sanoi:Samperi kun ei valittu Olgaa pressaksi.![]()
Olis kehdannut lähettää se vaikka minne edustamaan Suomea :ahem:
Eiköhän sitä yliherkkyyttä ole eräässä toisessa suhteessa siellä kainuussakinOlga sanoi:Kyllä se on Moelle herkkä asia tuo presidentti - ja varsinkin, jos minä sitä kommentoin. Uskomaton suhde.
Uusis tosiaan kämmäsi ysipäässä, hurja harjaaminenkaan ei heittoa pelastanut.Ace17 sanoi:Hyvin mahdollista. Olis ollut meinaan helppo ottaa se piste itelle. Kovaa peliä. :dunno:
Mitä odotuksia naisille oli asetettu?Mutku sanoi:Miehet lunasti tänään odotukset. Naiset ei. :frown:
Ennen aamun lehteä kotiin?patriot sanoi:Mitä odotuksia naisille oli asetettu?
Siis oletko kuullut, jostain että tuota ei olisi yritetty ? Harjaus ei välttämättä liity tähän mitenkään, koska heitto oli ilmiselvästi poistoheitto. (niin luja siis) Sitä en tiedä oliko tarkoitus saada heitto osumaan suoraan kiven päälle, jolloinka heittokivi olisi pysähtynyt melkein kuin seinään. (en siinä tapauksessa tajua miksi Uusis heitti niin lujaa)Suomen Huippu sanoi:Uusis tosiaan kämmäsi ysipäässä, hurja harjaaminenkaan ei heittoa pelastanut.
Paitsi tietenkin Voden huippuanalyyseihin luottavien YLE:n ja suomalaismedioiden mukaan :thumbup:
Onneksi vihoviimeisessä päässä Uusiksen määrämittainen ei pettänyt.
Jostain syystä Britit läpytteli tosiaan U/M15 heiton jälkeen. :doubtful:Formulanomi sanoi:Siis oletko kuullut, jostain että tuota ei olisi yritetty ? Harjaus ei välttämättä liity tähän mitenkään, koska heitto oli ilmiselvästi poistoheitto. (niin luja siis) Sitä en tiedä oliko tarkoitus saada heitto osumaan suoraan kiven päälle, jolloinka heittokivi olisi pysähtynyt melkein kuin seinään. (en siinä tapauksessa tajua miksi Uusis heitti niin lujaa)
En siis itse ole varma oliko se tarkoituksella vai ei....
Saattaa tuo Suomen Huippu olla oikeassa eli ehkä kuitenkin 4-2 olisi ollut parempi ? Kahden pistekiven saaminen poistopeliä harrastavalta Suomelta olisi ehkä ollut vaikeampaa, kuin yhden pisteen ottaminen tai nollapeli.Moe Szyslak sanoi:Jostain syystä Britit läpytteli tosiaan U/M15 heiton jälkeen. :doubtful:
Toi tilanne oli hiinä ja hiinä. Ei kumpikaan vaihtoehto huono. Joko 4-2 tilanne tai 3-3 ja viimeinen kives.Formulanomi sanoi:Saattaa tuo Suomen Huippu olla oikeassa eli ehkä kuitenkin 4-2 olisi ollut parempi ? Kahden pistekiven saaminen poistopeliä harrastavalta Suomelta olisi ehkä ollut vaikeampaa, kuin yhden pisteen ottaminen tai nollapeli.
Mitä sanoo tähän esim. Jere1983 ?
Mites toi merkki, jos olen sen oikein ymmärtänyt niin piti osua eri puolelle tuota kiveä kuin sitten osui?Formulanomi sanoi:Saattaa tuo Suomen Huippu olla oikeassa eli ehkä kuitenkin 4-2 olisi ollut parempi ? Kahden pistekiven saaminen poistopeliä harrastavalta Suomelta olisi ehkä ollut vaikeampaa, kuin yhden pisteen ottaminen tai nollapeli.
Mitä sanoo tähän esim. Jere1983 ?
Moeta puolustaakseni mun on todettava, että tulipahan tuolla Vapaan puolella aika vankasti todistettua, ettei sillä herkkyydellä näköjään oo kauheesti tekemistä sun henkilösi kanssaOlga sanoi:Kyllä se on Moelle herkkä asia tuo presidentti - ja varsinkin, jos minä sitä kommentoin. Uskomaton suhde.
Eipä se Uusiksen ilmekkään mun mielestä ollu kauheen tyytyväinen, mutta toisaalta kun pidemmälle miettii, niin olihan se heitto oikeastaan ihan perusteltukin. Saivat itselleen matsin viimeisen kiven, joka noin tasaisessa tilanteessa lienee iso etu.Moe Szyslak sanoi:Jostain syystä Britit läpytteli tosiaan U/M15 heiton jälkeen. :doubtful:
Kierreheitoissa merkkihän on yleensä aivan eri paikassa, kuin se mihin kohtaan pyritään. Tämä ei kylläkään ollut mikään kierreheitto. Maalllikon mielipiteeni on, että jos olisi yritetty siihen kohtaan missä oli merkki kivi olisi mennyt vielä varmemmin pois pesäalueelta. MUTU: Heittokiven olisi pitänyt osua suoraan kiven päälle. Sitten se olisi stopanut.Bobakki sanoi:Mites toi merkki, jos olen sen oikein ymmärtänyt niin piti osua eri puolelle tuota kiveä kuin sitten osui?
Oli aika myllyä :thumbup:OoPee sanoi:Moeta puolustaakseni mun on todettava, että tulipahan tuolla Vapaan puolella aika vankasti todistettua, ettei sillä herkkyydellä näköjään oo kauheesti tekemistä sun henkilösi kanssa![]()
Olisin jättäny sanomatta, jos olisin osannu edes osapuilleen aavistaa mitä tuleman pitää, eipä tuo nyt sen arvoista ollut :doubtful:
Vilpittömät pahoitteluni.
Niin just. Uusiksen hillitty padilänvitsi kyllä hieman kieli harmituksesta.OoPee sanoi:Eipä se Uusiksen ilmekkään mun mielestä ollu kauheen tyytyväinen, mutta toisaalta kun pidemmälle miettii, niin olihan se heitto oikeastaan ihan perusteltukin. Saivat itselleen matsin viimeisen kiven, joka noin tasaisessa tilanteessa lienee iso etu.
Mene ja tiedä ja toisaalta ihan samantekevää, voittivat.
Poutiaiselta & Kuituselta mitalit - jos olisivat venyneet kuten Uusis niin kultaa olisi kummatkin saavuttaneet :thumbup:patriot sanoi:Mitä odotuksia naisille oli asetettu?