Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Täällä voorumissa saadaan intohimoista keskustelua ihan mistä vain, esim. pilkuista vaikkapa kissoihin!OoPee sanoi:Niin tai jos ei laji itse, niin ainakin sen katselijat
Täällä voorumissa saadaan intohimoista keskustelua ihan mistä vain, esim. pilkuista vaikkapa kissoihin!OoPee sanoi:Niin tai jos ei laji itse, niin ainakin sen katselijat
Kissoista? KUKA NYT KISSOISTA JAKSAIS JARNATA!!! :doubtful:Formulanomi sanoi:Täällä voorumissa saadaan intohimoista keskustelua ihan mistä vain, esim. pilkuista vaikkapa kissoihin!
Sorry! Tarkoitin tietysti pilkuista kissanpaskoihin.OoPee sanoi:Kissoista? KUKA NYT KISSOISTA JAKSAIS JARNATA!!! :doubtful:
Kundi on ihan pihalla! :nope:
Jos teki, niin se oli tahallinen virhe. Teki sen kostoksi.Ace17 sanoi:Mutta hetkinen... eikö tässä nyt olla tultu siihen johtopäätökseen, että UUSIPAAVALNIEMI TEKI VIRHEEN!? :eek!:
Ei liene mahdollista?!?!?!?Ace17 sanoi:Mutta hetkinen... eikö tässä nyt olla tultu siihen johtopäätökseen, että UUSIPAAVALNIEMI TEKI VIRHEEN!? :eek!:
Katottiin eilen ne kuuman ryhmän luistelijat. Kyllä täytyy sanoa, jotta tässä on talviolympialaisten turhin laji. Se jenkki (joka tuli toiseksi) kaatui parikin kertaa. Selostajakin sanoi, että oli puhdas (vaikka kaatui!). Jos ymmärsin oikein, niin kaatumisesta lähtee vain yksi piste, kun kokonaispistemäärä saattoi olla yli sadankin. Eli jopa 1% vaikutus (paitsi jos ne vaikuttaa muutenkin pisteisiin. tosin ei vaikuttanut siltä tulosten perusteella)VR sanoi:Voitto meni ainakin oikealle luistelijalle.
Kyllä minä nautin, kun se voittamaton venakko epäonnistui ja paremmin luistellut japsityttö voitti \0/ :ahem:Ace17 sanoi:Voittamaton Slutskaya kaatui. :thumbfh:
Isot on erotTeemu Puumala sanoi:Ylen Torino-sivuilla kiva painovirhe:
http://www.yle.fi/urheilu/torino/looppi/id31863.html
Että Tanja sitten peräti 32 sekuntia kärjestä.