sooda
Alan Parsa
Kyllä Oliver osaa autoa kehittää.Piti vain kynttiläänsä vakan alla BARilla. On vain odottanut otollista hetkeä milloin sen alkaa. Taitaa alkaa nyt.
Siis vastavuoroisesti...mistä hyvästä? siitäkö että Salo on mielestäsi parempi haastatteluissa? Vai hommasiko Salo mielestäsi Kimin F1:siin?Jones:
Voi vittu!
Eka kausi kun olen pitänyt Salosta, ja varsinkin sen värikkäästä kommentoinista, niin eikö se perkele saa japseilta kenkää.
On nimittäin pikkasen eroa kun haastatellaan Saloa tai Kimiä.
Kimi vois vastavuoroisesti hommata Mikalle testikuskinpaikan McLarenilta.
Kyllähän yleinen käsitys on se, että Salo jos kuka on suurin yksittäinen vaikuttaja Toyota tallin kehityksessä tällä kaudella! Toki sarjan kärkipäähän kuuluvalla moottorilla on ollut suuri merkitys hyvissä tuloksissa, mutta Salon kokemus on opettanut tallille kuinka F1:ssä työskennellään. Tätä taustaa vasten Salon lemppaaminen on todella törkeä veto, varsinkin kun tilalle otetaan lähes vastaava kuljettaja. Paniksella on taas oma tyylinsä työskennellä ja ajaa, joten Toyotan opetteluaika tullee pitenemään vielä ainakin ensi kauden puoleen väliin, jopa vuoteen 2004. Sitten voidaan vasta odottaa kunnon tuloksia. Vaikea on arvostaa Paniksen autonkehityskykyjä yhtään Saloa korkeammalle, kun vertaa BARin ja Toyotan menestystä. Tosin myönnettäköön, että Hondan alkukauden moottori oli p:ska ja sitä ei kuljettaja voi muuttaa.E. Tuhero:
Toyota-tallia ei rakennettu Saloa varten // Salo ei todellakaan ole rakentanut Toyota-tallia.
Siis Salo-Delarosapatriot:
Mutta Jaguar, sehän olisi muutes hienoa, Mika Salo-Webber kaksikko kuullostaa hyvältää...
Surullista se olisi jos sarjassa olisi vain yksi suomalainen 2003....
Nyt lienee Schumi mennyt jo ohi, mutta muistetaan kuitenkin, että Verstappenilla on koko sirkuksen suurin (tai nyt siis toiseksi suurin) fanijoukko. Hollantilaiset ovat hulluina Jos:n perään eikä siis ainakaan Toyotan vinkkelistä ajateltuna hollantilaisen kuskin palkaaminen olisi markkina-aluetta ajatellen paskempi vaihtoehto.Mutku:
Kuka edes muistaa jotain Jossia? Tai sitten ne siellä Toyotan norsunluutornissa ovat tökkineet riisikepeillään suun sijasta silmiinsä... McNishkin olisi parempi!
Okei, näinhän se tietysti on.Nopeahuoli:
Nyt lienee Schumi mennyt jo ohi, mutta muistetaan kuitenkin, että Verstappenilla on koko sirkuksen suurin (tai nyt siis toiseksi suurin) fanijoukko. Hollantilaiset ovat hulluina Jos:n perään eikä siis ainakaan Toyotan vinkkelistä ajateltuna hollantilaisen kuskin palkaaminen olisi markkina-aluetta ajatellen paskempi vaihtoehto.Mutku:
Kuka edes muistaa jotain Jossia? Tai sitten ne siellä Toyotan norsunluutornissa ovat tökkineet riisikepeillään suun sijasta silmiinsä... McNishkin olisi parempi!
Jos Toyo Japanista hakis lisää markkina-aluetta wink niin kuski olisi japanilainen, ei Mika Salo. Mutta ei silti, toi Jos -juttu oli vaan spekulaatiota ja eri vaihtoehtojen hakemista sille, että jos Jos Toyotalle pääsee. Muita syitä en löydä, mies kun ei ole nopea, varma eikä 'voittaja'. Noh, eri hiekkalaadut mies tuntee ympäri maailman winkMutku:
Minkälainen maine Salolla mahtoi Japanissa olla kun Häkähän oli varsin suosittu vaalea viikinki? Salon kuvittelisi keränneen sympatioita myös Norikon (ja Norikon kuvien ) turvin.
Tuskin Ove niitä lopullisia päätöksiä tekee - ainakaan tässä tapauksessa.Heinz:
mun mielestä Toyotalla ois ollu ensi kaudella hyvä ja tasanen kuljettajapari Panis vs. Salo. Mutta turha sitä on jossitella. Ove on tehnyt päätöksen
Siis Peter Sauber tuskaili Mika Salolle, et ei löydy enää tässävaiheessa kautta ens kaudeks hyvää kuljettajaa.. (siis Sauber tokaisi ton sen jälkeen kun Salo ilmoitti menevänsä Toyotalle).h@nz:
Siis vastavuoroisesti...mistä hyvästä? siitäkö että Salo on mielestäsi parempi haastatteluissa? Vai hommasiko Salo mielestäsi Kimin F1:siin?
aivan kaks vuotta on kohta takana ja kolmas olis ollu edessä.Shähft:
Eikös minämikalla ollut kahden vuoden pesti Tojotalle ja vain optio kolmannesa vuodesta?
Kyllähän Mika on käsittääkseni suosituimpia kuskeja Japanissa, ajoihan se siellä monta vuotta jne. olikohan se juuri Salo kun kertoi erään Japanin GP:n yhteydessä saaneensa niin paljon pehmolelulahjuksia, että olisi tarvittu kuorma-auto niiden pois kärräämiseen...Nopeahuoli:
Jos Toyo Japanista hakis lisää markkina-aluetta wink niin kuski olisi japanilainen, ei Mika Salo. Mutta ei silti, toi Jos -juttu oli vaan spekulaatiota ja eri vaihtoehtojen hakemista sille, että jos Jos Toyotalle pääsee. Muita syitä en löydä, mies kun ei ole nopea, varma eikä 'voittaja'. Noh, eri hiekkalaadut mies tuntee ympäri maailman winkMutku:
Minkälainen maine Salolla mahtoi Japanissa olla kun Häkähän oli varsin suosittu vaalea viikinki? Salon kuvittelisi keränneen sympatioita myös Norikon (ja Norikon kuvien ) turvin.