Uskoa mitä? Ei tässä ole mistään uskosta kiinni. Toyota joko tulee menestymään tulevaisuudessa tai sitten ei.Lisko sanoi:Saahan sitä uskoa mitä haluaa:thumbup: Kannattaa kuitenkin seurata myös tuloksia eikä niissä ole tapahtunut oikeastaan mitään kehitystä.
Ralf Schumacherin sanoin: "Mikään ei ole mahdotonta paitsi Toyotalle" :alppu:
formulastara sanoi:Tässä vielä Sakuraballe esimerkkiä, kuinka maksimoidaan alaosan airflow. Ottaa nyt vaan sen silmän käteen ja katsoo, ja vertaa tuohon ylempään Toyo-kuvaan. Jos ei ala ahaa-elämystä ilmenemään niin johan on kumma.
Heippa..formulastara sanoi:Voiko enää olla mitään idioottimaisempaa kuin seuraava:
"- Tehtaalla kaikki ovat motivoituneita ja tekevät töitä mahdollisimman kovaa, silmissään aina kaizen, jatkuva parannus, tallin puheenjohtaja Tadashi Yamashina iloitsi. Kohti kaizenia Toyotaa vievät yhtiön viralliset periaatteet: innovaatioiden rohkaiseminen ja haasteellinen henki. Toyotan toimintamalliin kuuluu myös genchi genbutsu eli lähteelle meneminen. Tämä tarkoittaa tallin edellisen auton TF107:n huolellista analysointia."
-Tilanteessa JOSSA OIKEASTI PITÄISI TEHDÄ JOTAIN, eikä jatkaa samaa vanhaa kaavaa myöten. Kyseessä on tallin elinkamppailu sarjassa! Jos kohta ei tuohon asenteeseen tule muutosta niin vedän itseni hirteen! Alkaa jo siinä määrin vituttamaan.
No kyllä tuosta nyt ihan tavallinen pulliainenkin näkee että alaosan airflow on mäkissä ihan eritasolla tuohon laatikko toyoon. Toyon touhu on jotenkin niin varovaista ja näyttää lähinnä muiden kopioinnilta, tiedä sitten johtuuko tuo vain porukan osaamattomuudesta, johdosta vai mistä, mutta tuolla menolla toyo lähtee sarjasta.Mickey sanoi:Kannattaa formulastarankin laittaa hakemus vetämään...
No tuo uuskin luomus minusta näyttää niin kuin olisi vanhaan autoon otettu etusiipi McLarenilta ja pyöränkapselit Ferrarilta, sitten vanhaa autoa vähän pyöristetty sieltä ja täältä....Doubtful sanoi:Toyon touhu on jotenkin niin varovaista ja näyttää lähinnä muiden kopioinnilta, tiedä sitten johtuuko tuo vain porukan osaamattomuudesta, johdosta vai mistä, mutta tuolla menolla toyo lähtee sarjasta.
Muistelen kaiholla aikaa, jolloin autot todella tunnisti myös muodosta, eikä pelkästä värityksestä. No, aerodynamiikka ei ollut niin kehittynyttä silloin vielä.Ronttu sanoi:On kyllä niin erialaisia autot että huh huh.
Veli todistaa väkeävästi!Otto Hokkanen sanoi:Oonko mä ainut joka näkee ristiriidan siinä, että Toyotaa haukutaan vuoroin siitä, että se keskittyy vain kopioimaan, ja vuoroin siitä, ettei auto näytä samalta kuin huipputalleilla?
Kopioidaan toisten vanhoja ratkaisuja, eikä pysytä innovaatioissa mukana, eli ei näytä samalta muiden kanssa samaan aikaan?Otto Hokkanen sanoi:Oonko mä ainut joka näkee ristiriidan siinä, että Toyotaa haukutaan vuoroin siitä, että se keskittyy vain kopioimaan, ja vuoroin siitä, ettei auto näytä samalta kuin huipputalleilla?
Ihan syystäkin, kun omia innovaatioita ei oikeastaan ole. Minun mielestäni Toyotalla tulisi olla budjetti huomioiden joka vuosi autossaan Williamsin takavuosien mursukeulan tyylisiä yritelmiä. Välillä toimisivat ja välillä eivät, mutta ei ainakaan näyttäisi siltä että tehdasta lämmitetään polttamalla 500 euron seteleitä.Otto Hokkanen sanoi:Oonko mä ainut joka näkee ristiriidan siinä, että Toyotaa haukutaan vuoroin siitä, että se keskittyy vain kopioimaan, ja vuoroin siitä, ettei auto näytä samalta kuin huipputalleilla?
Eihän ne olekkaan jättäneet. He ovat menneet lähteille ja ottaneet mukaan Ferrarin kapselit ja Macin keulan. Ja eikun uuteen nousuunWebSlave sanoi:Minä en jaksa uskoa, että Toyotalla sentään ihan noin typeriä oltaisiin, että jätettäisiin analysoimatta voittaja-autojen ratkaisuja.
Johtuu ehkä siitä, että autot ovat vuoroin näyttäneet jälkeen jääneen kehitystyön ja varovaisen kopioinnin tuloksilta? Tällä menolla ovat aina pari vuotta huipputalleja perässä.Otto Hokkanen sanoi:Oonko mä ainut joka näkee ristiriidan siinä, että Toyotaa haukutaan vuoroin siitä, että se keskittyy vain kopioimaan, ja vuoroin siitä, ettei auto näytä samalta kuin huipputalleilla?
Tässä kohtaa ei vielä voi sanoa muuta kuin, että ei mahdotonta...Ratman sanoi:Kyllä siinä monella hymy menee hanuriin kun Toyota nappaa tänä vuonna ekan voittonsa.Näin on perskutarallaa :alppu: