Treenipäiväkirja

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On kyllä knoukkarilla todella hurjat lukemat :eek!: :eek!: :thumbup: Mullekin tulee noin viikon reilusti kevennyt ruokavalion jälkeen energiapuuska ja tuntuu että on köykäisempi kuin oikeasti onkaan :D

Mulla tuli tänään vain tunti fillarointia keskisykkeellä 144. Huiput mennen tullen 170 pintaan.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
7.10
60 min treeni salilla.
Aloitin kevyella keppi ja tankojumpalla alkulämmittelyksi ja heti paljastui päivän juoni: Tein tangolla kevyttä alkulämppäriä etukyykyllä ja reidet napsahti samantien juntturaan, ei voinut toista sarjaa enää edes tehä. Jätinkin sitten jalkaliikkeet vain reiden ojentajiin, kevyillä tein pitkää sarjaa. Muuten tein melko tehokkaan ojentaja-, haukkari ja olkapäätreenin, erityisesti vatsalihaksiin panostin tänään.

Tarkoitus oli vapaapäivän merkeissä vielä juosta illalla, mutta taitaa nyt jäädä väliin, ihmeen paljon noita reisiä vieläkin jäykistää. Veikkaisin alkuviikon juoksentelujen ja eilisen kovan painonnostotreenin aiheuttaneen reisien jumiutumisen, pitänee venytellä muskelit löysiks ettei häiritse huomisiä insinööripäiviä joensuussa.

Viimeksi muokattu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mielettomien tyokiireiden ja huonojen kelien takia on jumppa jaanyt vahille... :thumbfh:

Keskiviikkona lahes 20 vuoden tauon jalkeen pelasin itseani vastaan 50 min squashia, enka mitenkaan hitaasti.
Yha on moni kayttamaton lihas ihan jumissa, ottaa nakojaan sellaisiin paikkoihin mita ei ole liiemmin kayttanyt.

Mutta kiva laji. :thumbup:

Barco:[

Well-known member
Eilen illalla kaksi tuntia juoksua, johon mahtui matkaa hieman yli puolimaratonin verran. Positiivista oli että keskisyke pysyi alle 150 ja matka ei uuvuttanut erityisemmin. Negatiivista oli että jäi läksyt tekemäti ja toisaalta ei se edes uuvuttanut.

Knoukka

Well-known member
8.10.

Lämppärit istumapyörällä, kova olkapäätreeni ja lopuksi aika railakas spinnu 45min. Paitti ettei jalat oikein pelanneet.

Max 183bpm
Avg 149bpm
Min 100bpm

Ja kaloria paloi 531000.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Fillarilla Rothristista Oltenin kautta Aarauhin, ekat 20km vauhdikkaasti, keskinopeus about 29km/h
Takaisin Schoftlandin ja Safenwilin kautta. Yhteensa 48.8 km ja aikaa meni hiukka alle 2 tuntia. Hiton hyva fiilis. Perse hiukka arka. :D

Alla grafiikat T6:sta

KnowHow: Mulla on n. kello puol kuudessa sellainen kellon (timerin) kuva, siina sydamen vieressa, muuta ei nay. :doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Max speed oli muuten 58.67 km/h.

Ja ennenkuin Moe alkaa kuittailemaan tosta keskinopeudesta, mulla on sikaleveat maastokumit tossa pyorassa.
Vauhtia loytynee lisaa kunhan ostan nuo katugummit... :doubtful:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
09.10. Fillarilla 28.6 kilsaa vaihtelevassa maastossa. Hyvia makia, siksi keskinopeus ja alhaiseksi. Punaiset pilkut merkkaavat aina 10km matkaa, paitsi vika punainen se kun saavuin himaan.

Hyva fiilis. :thumbup:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Vittu vetanyt niskat ihan jumiin. Aamulla huimasi kun nousin sangysta ja perskankkuun saakka jannitysta. Venyttelya koko viikko ja hierojalle. Tietokoneennaputtelu + kitaransoitto + puntit. :nope:

oldez

Well-known member
On tullut jo otettua pari kertaa 100kg:n takakyykky ja vieläpä hyvällä rytmillä ja tekniikalla. 3,5kk olen edellä aikataulussa kyykyn suhteen.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
En jaksa lukea koko toikkia, mutta miten kannattaa alkaa kuntoilu? Meinaan siis että olen ollut aika höveli itseni suhteen jo jonkin aikaa. Heti täysillä vai miten?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kortteen Topi sanoi:
En jaksa lukea koko toikkia, mutta miten kannattaa alkaa kuntoilu? Meinaan siis että olen ollut aika höveli itseni suhteen jo jonkin aikaa. Heti täysillä vai miten?
Kunnon lämmittely ja venyttelyt. Pari ensimmäistä kertaa todella kevyesti, ettei tule paikat kipeäksi. On meinaan mahdollista, että parin päivän lihaskipu tappaa innon kuntoiluun taas vähäksi aikaa.

Knoukka

Well-known member
10.10.

Lämppärit, vitun kova käsitreeni ja päälle jalkatreeni. Aikaa meni parisen tuntia.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
10.10

10 km juoksulenkki aikaan 47 min 45 sek.
Lenkille lähtiessä ei oikein tiennyt mitä odottaa, koska viikonloppu tuli aika tehokkaasti käytettyä juhliessa ja reisissä vieläkin tuntui perjantaina salilla iskenyt junttura jostain syystä. Kipeät reidet oli aika rasittavat viikonloppuna, tuntui kokoajan kaupungilla pyöriessä ja kapakeissa heiluessa. Noh kuitenkin kun lopulta lähdin juoksemaan niin yllätyin oikein kuinka hyvin alkoi jalat toimimaan ja pystyi pitämään varsin kovaa vauhtia kokoajan ja loppuakohden vielä kiristää. Keskisyke oli 151 ja parhaimmillaan taisi huidella jotain 172, mä en kyllä ymmärrä miten se ei nouse sitten millään lähellekään esim. Knoukkarin lukemiin. Helvetin hyvät fiilarit jäi lenkistä! :thumbup:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
8km lenkki ja niska vahan parempi. Nyt se alkaa sarkea. Eilen oili niin tukossa, etta ei edes sarkenyt. Buukkaan hierojan viikonlopuksi. Oli hieno ilma juosta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Max speed oli muuten 58.67 km/h.

Ja ennenkuin Moe alkaa kuittailemaan tosta keskinopeudesta, mulla on sikaleveat maastokumit tossa pyorassa.
Vauhtia loytynee lisaa kunhan ostan nuo katugummit... :doubtful:
Ei tässä ole paljoa varaa kapeammilla renkailla kuittailla kun on keskinopeus MULLA huonompi. :D

Omat treenit NYCissä.

7.10. Mattojuoksua, puntin kolistelua ja kuntopyörää noin tunnin.
8.10. Puntinkolistelua 1,5 tuntia.
9.10. Mattojuoksua 30 min/3 mailia ja puntinkolistelua sekä kuntopyörää 20 min ja 7 mailia.
10.10. Puntinkolistelua yli tunnin. Loppuveryttelynä kuntopyörää 10 min.

Eli joka aamu kävin treenaamassa ainakin vähän. Paikka oli loistava 17 kerroksessa josta näkyi talon molemmille puolilla. Ja oli pyyhkeet, Gatoradet ja hedelmät nätisti tarjolla. 6 juoksumattoa, 2 crosstrainer hässäkkää ja 2 kuntopyörää. Sekä erinäisiä kuntosalilaitteita.

Knoukka

Well-known member
11.10.

Vittu oli salilla saostuskaivo täyttynyt ja pukkareissa KARMEA HAJU! Ei onneksi muualla.

Lämppärit, aika kova rintatreeni 40minsaa ja keskirailakas spinnu 45min. Olin ainoo mies, 29 naista (joista 2 kaksi aivan superkaunista, 3 kaunista, puolet ihan ookoita sekä loput tavallisia) ja oli aivan saatanan kuuma! Piti ennen tunnin alkua avata puolet tusinat säätöruuvit neideille. Lopuksi ohjus veti vielä pirun kovan vatsatreenin 15min. Oujeaah... hyvä fiilinki.

Tsygessä

Max 187bpm
Avg 153bpm
Min 105bpm

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
11.10

50 min juoksulenkki. Oli vähän sellainen "tulipahan tehtyä" -fiilis. MP3-soittimestakin loppui patterit. Eise kuitenkaan niin huonosti mennyt, kuten edeltä voisi päätellä, ihan hyvät fiilikset jäi ja eipä ainakaan ole huonoa omatuntoa siitä, etten olisi tehnyt mitään.

KnowHow sanoi:
keskirailakas spinnu 45min. Olin ainoo mies, 29 naista (joista 2 kaksi aivan superkaunista, 3 kaunista, puolet ihan ookoita sekä loput tavallisia) ja oli aivan saatanan kuuma! Piti ennen tunnin alkua avata puolet tusinat säätöruuvit neideille.
Tässähän on melkein oltava kateellinen. Vois olla että paljon mieluummin lähtis treenaamaan, jos treenikaverina olisi 29 naista. :D