Treenipäiväkirja

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juhis sanoi:
Tässähän on melkein oltava kateellinen. Vois olla että paljon mieluummin lähtis treenaamaan, jos treenikaverina olisi 29 naista. :D
Pelaa varman päälle ja liity Marttoihin tai pitsinnyplyykerhoon. :rolleyes:

Vedin muuten noi Nykin treenit kaikki ILMAN AAMUPALAA :eek!:

Menin vasta sen jälkeen aamupalalle. Olihan se outoa mutta ihan hyvin meni kuitenkin.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Moe Szyslak sanoi:
Pelaa varman päälle ja liity Marttoihin tai pitsinnyplyykerhoon. :rolleyes:

Vedin muuten noi Nykin treenit kaikki ILMAN AAMUPALAA :eek!:

Menin vasta sen jälkeen aamupalalle. Olihan se outoa mutta ihan hyvin meni kuitenkin.
Kuuluuko marttojen tai pitsinnyplyykerhon toimenkuvaan kunnon kohottaminen mm. spinningillä ? :rolleyes: Jos kuuluu, niin liitynpä heti! :D

Mä monesti vapaapäivinä käyn salilla ilman aamupalaa, korkeintaan jotain pientä tyyliin tuoremehu on tullut napattua. Treeni kulkee mielestäni paljon paremmin tyhjällä vatsalla kuin täydellä. Sitten treenin jälkeen onkin mukava syödä ja todeta päivän lähteneen hyvin käyntiin. Sama kyllä illallakin, mahdollisimman tyhjällä vatsalla esim. lenkille ja hyvin kulkee verrattuna jos täydellä lähtis.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minäkin tykkään fillaroida/lenkkeillä kevyellä ololla, mutta nykyisin tulee kuitenkin aamuisin puuroa syötyä ennen töihin lähtöä. Eipä tuo oloa kuitenkaan raskaaksi tee. Usein jää sitten töissäkin aamukahvi väliin, kun on muutenkin jo hyvin pirteä olo :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
12.10. Uintia yhteensä 1500 metriä. Siitä noin 1000 vapaata ja 500 tissiuintia.

Knoukka

Well-known member
12.10.

Lämppärit, kova selkätreeni ihan tappiin ja tunnin kevyt palauttava spinnu.

Max 157bpm
Avg 117bpm
Min 56bpm

Kulutus 436kcal

Tsygetunti oli muuten sama kuin viime perjantain kuritus. Nyt vain tein palauttavan. Nyt pitää syvävenytellä jalat, että voi viikonloppuna kurittaa.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
12.10

1h10 min juoksulenkki.
Olipas sumuinen keli! Meinasin koulun jälkeen mennä salille kolistelemaan painoja mutta väsytti niin tajuttomasti koulun jälkeen, että päätinkin lähteä puolen tunnin nokosille kotiin jotka sitten kesti reilun kaks tuntia. Se siitä salireissusta. Eli jälleen tuli todettua: Ei kannata syödä kunnolla jos aikoo muutaman tunnin sisällä lähteä treenaamaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
14.10. vetäsin aamutreenin vapaapäivän kunniaksi :thumbup: 2 x 20 min mattojuoksua 6,8 km. 20 min. kuntopyörää 10,660 km. Soutua 10 min. 2351 metriä. :)

Kunkkuolo kun seuraava treeni on vasta sunnuntai-iltana ;)

Knoukka

Well-known member
14.10.

Lämppärit ja kova olkistreeni noin tunti ja vartti. Päälle sisäpolkupyöräilyä hikisten naisten seassa kuusikymmentä minuuttia. Johtuukohan nää mun korkeat sykkeet noista hikisistä ja tiukoista naisista? Vois olla että Juhiksen ja Moen kanssa ne munkin sykkeet jäis ihan normaalilukemiin!

Max 187bpm
Avg 152bpm
Min 62bpm

Kilokaloreita meni 660 ja aion paikata puutteen suklaalla ja REILUSTI synttärien kunniaksi!

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
14.10
Aamulla 60 min salilla kera pitkän painonnostotreenin, sitten vähän olkapäitä ja ojentajia ja lopuksi vatsoja.

Sen jälkeen aktiivitonta lepoa. Kokopäivän oon lomanalun kunniaksi vain maannut ja katsellut töllöä, nyt on kylet kipeenä makaamisesta.

KnowHow sanoi:
14.10.

Lämppärit ja kova olkistreeni noin tunti ja vartti. Päälle sisäpolkupyöräilyä hikisten naisten seassa kuusikymmentä minuuttia. Johtuukohan nää mun korkeat sykkeet noista hikisistä ja tiukoista naisista? Vois olla että Juhiksen ja Moen kanssa ne munkin sykkeet jäis ihan normaalilukemiin!

Max 187bpm
Avg 152bpm
Min 62bpm

Kilokaloreita meni 660 ja aion paikata puutteen suklaalla ja REILUSTI synttärien kunniaksi!
Voipi tosiaan olla että korkeiden sykkeiden salaisuus onkin niissä naisissa! Joudut polkemaan kovempaa kuin yksinään polkisit, ettet näyttäisi naikkosten mielestä aivan rapakuntoiselta hikisten naisten pyllyjen tuijottelijalta. Toimiskojan mullakin? Imatran kylpylällä olisi spinningiä hintaan 70 euroa/joku tietty aika, pitäiskö hakeutua mukaan? Varsinkin talvella, jolloin ei ole kovin hyvä juosta, spinning ois kova sana. Ja varsinkin kun samalla voisi Knoukkarin tyyliä noudattaen tehä puntinnostot samalla keikalla.

Ja paljon onnea , otappa tosta synttäreiden kunniaksi :alppu:

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
15.10

Aamutreenit on sitten tehty, oikeastaan jo muutama tunti sitten. Eli heti aamusta menin tunniksi salille pumppaamaan rautaa. Yläruumista aika hyvällä teholla kävin läpi, kyllä vain se aamu on raudan nöyryyttämiselle oikea aika. Kattoo nyt mitä illalla ehtii tekemään!

Knoukka

Well-known member
15.10.

Uniset lämppärit, uninen käsitreeni ja lopuksi herättävä spinnu 45minsaa. Oli kyllä hieman tahmean tuntuista menoa, ilman lemppariohjaajaa en olisi jaksanut mennä ollenkaan.

Ai, lopuksi ohjattu venyttely- olin ainoa mies viiden tiukoissa trikoissa venyttelevän hikisen naisen keskellä. Harmi vaan etten mitannut enää sykettä siellä!

Max 178bpm
Avg 146bpm
Min 62bpm

oldez

Well-known member
Jo neljättä päivää palauttavaa treeniä. Rauhallista kävelyä, tanko/keppijumppaa, venyttelyä ja hierontaa.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
16.10

2 h pk-lenkki
Alkukangistelujen jälkeen aivan loistavan tuntuinen lenkki, jalat vei kokoajan mukavasti ja aikakin hujahti silmissä. Tunnin kohdalla joku jäpikäinen tuli ohi kohtuullisella vauhdilla, jatkoin omaa tasaisen varmaa tahtiani siinä ukkelin perässä. Ja niinhän siinä kävi, kohta tämä ohittelija hyytyikin ja jäi kävelemään. Siitä sai kyllä positiivisa fiilareita, vaikka itsestä tuntui että eihän mulla ollut ees kova vauhti niin silti vauhti oli muihin verrattuna ainakin hyvää. Tuntuu kyllä hyvältä, kun pystyy vetelemään kahden tunnin lenkkejä tuosta vaan, nytkin oli niin virkeä olo että olisi varmaan voinut enemmänkin juosta. Muutama vuosi sitten ei kahden tunnin lenkeistäkään ois voinut edes haaveilla.

exe.time 02.02.41
avg 143
kcal/fat 1701 / 50%

Näyttäisi keskisyke olleen juuri pk-lenkille sopivalla alueella. Harmi kun mun mittari ei näytä maksimi- ja minimisykkeitä, ne ois kyllä kiva tietää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
16.10. Kuntosalia 2 tuntia. Koko roppaa kävin läpi. Pääpaino kuitenkin reiden ojentajissa. Huomenna olis tarkoitus uida, joten nähtäväksi jää, onko TAAS olkapäät ja kädet ihan junturassa. Tein aika paljon uintia tukevia käsiliikkeitä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
On ollut hiukka sekalaista viime aikoina duunikiireiden takia.

Jossakin hotlassa kavin salilla, poljin fillarilla 30 minsaa ja nostin punttia toiset samanlaiset.
Enimmakseen hartioita, rintoja ja selkaa.

Ma en punttia nostaessa pida kuin alle minsan taukoja, olen huomannut usean vuoden kokemuksella etta mulle sopii parhaiten. Sarjat on aina luokkaa 8-14.

Tanaan meni kuntofillarilla kelien takia 40 minsaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
Ma en punttia nostaessa pida kuin alle minsan taukoja, olen huomannut usean vuoden kokemuksella etta mulle sopii parhaiten. Sarjat on aina luokkaa 8-14.
Mulla on sarjat 10-30 riippuen vähän mitä tekee. Tyyppiarvo on noin 15-20 toistoa. Yleensä 3-4 sarjaa per liike. Liikkeitä oli eilen 10. Eli lähemmäs 900 toistoa eilen. Tauot on luokkaa 2-3 minuuttia. Sen vertaa tulee happoa noissa pitkissä sarjoissa että on pakko hiukan ravistella paikkoja.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ostin minakin sitten sykemittarin viikonloppuna kun taalla kaikki siita huutaa. Vedin 45 minuutin lenkin katsomatta mittaria. Keskisyke 115. :mad:

Ja ma luulin aikaisemmin, etta vedin reipastakin vauhtia. Vittu ma vedan tanaan sita ohjekirjan punaista viivaa pitkin. :jaska:

115...voi vittu. Osaankohan ma kayttaa sita. Alin oli 58 ja ylin 143. Leposyke oli aamulla 47. Kuka tietaa noista sykkeista mitaan kertokoon. HETI.