Treenitoikki 2013

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pertsaa kymppi pahemman puoliskon kanssa.

Tänä vuonna tarkotus lisätä mukavasti alkanutta liikuntaa. Mahdollisesti jos jonku reikäpään sais yllytettyä johonki kilpatason urheilusuoritukseen (esim. puolimaratooniin) niin voisin lähteä.
Jos joku järkevä veto keksitään, olen mukana.

Scyber

Well-known member
Sijainti
Hyvinkää
Mua ei yllytetä. Mä yllytän sut Helsinki City Maratonille. Miten on? Sit on ainakin sun pakko treenata. :ahem:
Toho ei riitä rahkeet vielä. Muutenki vähä kysymysmerkki nää mun polvet et miten naukuu muutenki juoksussa. :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
15 km hiihto ja iltavetkutukset.

Treenisaldot 2013:
Kuntopyörä 43 km
Lihaskunto 2h 30min
Juoksu 8 km
Uinti 2 km
Hiihto 27 km

Yhteensä: 9h 20min

Mangelo

Well-known member
Jos joku järkevä veto keksitään, olen mukana.
Vähintään 10h7min kestävyystreeniä keskimäärin viikossa juhannukseen asti, sekä enemmän kuin Jacques jos ja kun hän ylittää tuon.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Dodiih. Eiköhän me joku keksitä. Toi Helsinki City Run kuulostais ihan soppelille. Oon mä joskus Sulkavan soudut tempassu kirkkoveneessä yhtenä soutajana.
Voisko veto olla sellattinen, että kuluvan vuoden aikana teiksi juoksee puolikkaan ja meiksi juoksee täyspitkän maran? (halutessasi toki sullekkin täyspitkä, mutta siitä taisit just kieltäytyä). Juoksuajalla ei ole väliä, kunhan pääsee maaliin. Jos ei juokse, niin 50€ heilahtaa toisen pankkitilille välittömästi. Jos kumpikaan ei juokse maaliin niin sitten molemmat maksaa 50€ vaikka kodittomat liito-oravat RY:lle. Tapahtumalla jossa ko. urheilusuoritteen tekee ei ole väliä. Koska en pysty vielä lyömään lukkoon mihin osallistun.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
7.1 Kuntosalitreeni 1h10min: 30min soutua ja loppuaika käsitreeniä. Loppuun venyttely.

2013 treenisaldot:
Kuntosali 3,8h

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Voisko veto olla sellattinen, että kuluvan vuoden aikana teiksi juoksee puolikkaan ja meiksi juoksee täyspitkän maran? (halutessasi toki sullekkin täyspitkä, mutta siitä taisit just kieltäytyä). Juoksuajalla ei ole väliä, kunhan pääsee maaliin. Jos ei juokse, niin 50€ heilahtaa toisen pankkitilille välittömästi. Jos kumpikaan ei juokse maaliin niin sitten molemmat maksaa 50€ vaikka kodittomat liito-oravat RY:lle. Tapahtumalla jossa ko. urheilusuoritteen tekee ei ole väliä. Koska en pysty vielä lyömään lukkoon mihin osallistun.
siinä vaan on sellainen juttu, että polvilumpiot on vaarassa jos tällaiseen alkaa tuoda rahaa panokseksi.. :rolleyes:
Itselläni ne on toki vaarassa ilman panoksiakin, koska rullasukset.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
siinä vaan on sellainen juttu, että polvilumpiot on vaarassa jos tällaiseen alkaa tuoda rahaa panokseksi.. :rolleyes:
Itselläni ne on toki vaarassa ilman panoksiakin, koska rullasukset.
Panoksena voi olla myös yö Jacquesin kanssa. Voittajalle vai häviäjälle? Se selvinnee myöhemmin. Ilman panosta, ei oo panosta.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
2.1 Syvakyykky, Tyonto, Mave
3.1 Holkkaa 45 minsaa
5.1 Syvakyykky, Penkki, Rive
7.1 Holkkaa 45 minsaa

Noilla lahdettiin. Viinanjuontia vois kanssa vahentaa.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Hiio-hoi! Mäkin osallistun tänne nyt vihdoin jotta saisin vielä yhden lisäpaineen uuden vuoden lupauksen pitämiseksi. Mun lajini on kylläkin tanssi... baletti.
Loukkasin takareiteni oikein kunnolla vuosi takaperin. Takareisirevähdys ja epäonnistunut toipilaisuus, jossa lihaskudos kasvoi väärin vamman päälle. Tuloksena edelleen aivan sietämätön päivittäinen kipu, johon ei auta kuin pikkuhiljainen venytys ja lepo. Jälkimmäisessä en ole hyvä. Notkeus on myös tiessään joten olen aloittanut baletissa vuosi sitten aivan alusta (tanssinut n. 4 vuotta). Tämän vuoden tavoitteissa on siis esim aika vaatimaton spagaatti, joka tuottaa aivan mahdotonta pistoa nykyään. Lisäksi haaveena on nousu baletin ns. perustasolle ja takaisin kärkitossutreeneihin. Tää vaatii kyllä vähintään kolmea balettituntia viikossa, mitä nykyään teen.
Toivottavasti tää avaus ei nyt ollut liian ihkua tai jotain. Parhaina päivinä baletti on mahtavaa, mutta useimpina aivan käsittämätöntä kidutusta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No nythän se treenaaminen vasta alkokin kun täällä on osallisena myös naaras jonka huomiosta voidaa kilpailla.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Täällä on varmasti maratoonareita. Pystyykö puolimaratonin heittämään, jos on hyvä kunto mutta jossei lenkkeile hirveesti? Pelkään jäätä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Täällä on varmasti maratoonareita. Pystyykö puolimaratonin heittämään, jos on hyvä kunto mutta jossei lenkkeile hirveesti? Pelkään jäätä.
Treenaa aerobista salilla: Juoksumatolla, kuntopyörällä ja crosstrainerilla. Ei siihen mitään tolkutonta juoksumäärää tarvita. Joskin jalat on pakko totuttaa juoksemiseen juoksemalla. Mutta sen ehtii kun lumet katoaa jos ei ota mitään alkukesän tavoitetta.