Jos joku järkevä veto keksitään, olen mukana.Pertsaa kymppi pahemman puoliskon kanssa.
Tänä vuonna tarkotus lisätä mukavasti alkanutta liikuntaa. Mahdollisesti jos jonku reikäpään sais yllytettyä johonki kilpatason urheilusuoritukseen (esim. puolimaratooniin) niin voisin lähteä.
Hmm. Vois olla kyl ihan soppeli. Näkis ainaki millasta toi asfaltilla painaminen on.Voisin tuota HCR:ää harkita tänäkin vuonna.
Toho ei riitä rahkeet vielä. Muutenki vähä kysymysmerkki nää mun polvet et miten naukuu muutenki juoksussa. :doubtful:Mua ei yllytetä. Mä yllytän sut Helsinki City Maratonille. Miten on? Sit on ainakin sun pakko treenata. :ahem:
Dodiih. Eiköhän me joku keksitä. Toi Helsinki City Run kuulostais ihan soppelille. Oon mä joskus Sulkavan soudut tempassu kirkkoveneessä yhtenä soutajana.Jos joku järkevä veto keksitään, olen mukana.
Vähintään 10h7min kestävyystreeniä keskimäärin viikossa juhannukseen asti, sekä enemmän kuin Jacques jos ja kun hän ylittää tuon.Jos joku järkevä veto keksitään, olen mukana.
Voisko veto olla sellattinen, että kuluvan vuoden aikana teiksi juoksee puolikkaan ja meiksi juoksee täyspitkän maran? (halutessasi toki sullekkin täyspitkä, mutta siitä taisit just kieltäytyä). Juoksuajalla ei ole väliä, kunhan pääsee maaliin. Jos ei juokse, niin 50€ heilahtaa toisen pankkitilille välittömästi. Jos kumpikaan ei juokse maaliin niin sitten molemmat maksaa 50€ vaikka kodittomat liito-oravat RY:lle. Tapahtumalla jossa ko. urheilusuoritteen tekee ei ole väliä. Koska en pysty vielä lyömään lukkoon mihin osallistun.Dodiih. Eiköhän me joku keksitä. Toi Helsinki City Run kuulostais ihan soppelille. Oon mä joskus Sulkavan soudut tempassu kirkkoveneessä yhtenä soutajana.
siinä vaan on sellainen juttu, että polvilumpiot on vaarassa jos tällaiseen alkaa tuoda rahaa panokseksi..Voisko veto olla sellattinen, että kuluvan vuoden aikana teiksi juoksee puolikkaan ja meiksi juoksee täyspitkän maran? (halutessasi toki sullekkin täyspitkä, mutta siitä taisit just kieltäytyä). Juoksuajalla ei ole väliä, kunhan pääsee maaliin. Jos ei juokse, niin 50€ heilahtaa toisen pankkitilille välittömästi. Jos kumpikaan ei juokse maaliin niin sitten molemmat maksaa 50€ vaikka kodittomat liito-oravat RY:lle. Tapahtumalla jossa ko. urheilusuoritteen tekee ei ole väliä. Koska en pysty vielä lyömään lukkoon mihin osallistun.
Panoksena voi olla myös yö Jacquesin kanssa. Voittajalle vai häviäjälle? Se selvinnee myöhemmin. Ilman panosta, ei oo panosta.siinä vaan on sellainen juttu, että polvilumpiot on vaarassa jos tällaiseen alkaa tuoda rahaa panokseksi..
Itselläni ne on toki vaarassa ilman panoksiakin, koska rullasukset.
Varpaat menee poikki jo pelkästään ajattelemalla ko. lajia.Parhaina päivinä baletti on mahtavaa, mutta useimpina aivan käsittämätöntä kidutusta.
Nanot vai jotkut muut pitopohjat?Toisissa suksissa (pitopohjat) on fluoriparafiinia, toisissa vihreää Rexiä. Harjattua tulee sukset 2-3 kerran jälkeen.
Fischerin. Toimii heleketin hyvin vesikelissä.Nanot vai jotkut muut pitopohjat?
Treenaa aerobista salilla: Juoksumatolla, kuntopyörällä ja crosstrainerilla. Ei siihen mitään tolkutonta juoksumäärää tarvita. Joskin jalat on pakko totuttaa juoksemiseen juoksemalla. Mutta sen ehtii kun lumet katoaa jos ei ota mitään alkukesän tavoitetta.Täällä on varmasti maratoonareita. Pystyykö puolimaratonin heittämään, jos on hyvä kunto mutta jossei lenkkeile hirveesti? Pelkään jäätä.